چرا برندهایی نظیر Under Armour و Gatorade بازی تعاملی می سازند؟

Interactive-game-

بر کسی پوشیده نیست که برندها و شرکت های تجاری این روزها دشواری های زیادی برای جلب نظر مشتریان و مخاطبان خود داشته و به نظر می رسد که روش های سنتی بازاریابی و تبلیغات دیگر به مانند گذشته قادر به جلب توجه مشتریان نیستند، اما در این  میان به نظر می رسد برخی برندها نظیر Under Armour  و Gatorade در فرایند بازاریابی شان روش های جدیدی را برای تفوق در افزایش مخاطبان خود به کار می گیرند.

هفته گذشته Under Armour  به اخرین برندی تبدیل شد که تولید یک بازی تعاملی را تجربه و آن را در شبکه اجتماعی اسنپ چت منتشرکرد. در همین ارتباط و پیش از این نیز شرکت تولید نوشابه های ورزشی Gatorade  نیز با تولید یک بازی که که در آن یک کاربران کنترل سرنا ویلیامز را دردست گرفته و برای غلبه بررقیب وی تلاش می کنند وارد عرصه بازاریابی و تبلیغات شده وتلاش می کنند تا توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند.

Interactive-game1-min_11zon

پیترپترالیا، مدیربخش استراتژی های بازاریابی دیجیتال و تعامل با برند شرکت Sullivan در این رابطه می گوید:

برندها و شرکت های تجاری این روزها تشنه جلب نظرمخاطبان ومشتریان هستند. وی می افزاید: مشغله ما بسیار زیاد بوده وبه کارهای متعددی می پردازیم. در چنین شرایطی انجام یک بازی سبب می شود تا شما روی آن تمرکز کرده و بارها به انجام ان بپردازید. رناتوفرناندز، مدیراجرایی بخش خلاقیت شرکت TBW AchiATDay  معتقد است که بازی تعاملی طراحی شده توسط شرکت تولید نوشابه های ورزشی Gatorade به هدف خود رسیده و کاربرانی که ان را تجربه کرده اند مایلند تا ان را به مدت طولانی تجربه کنند. این بازی که 22مرحله دارد به مخاطبان کمک می کنند به رقابت با سرناویلیامز بپردازند.

serena-viliam-min_11zon

در بخش دیگری از این بازی، کاربران می توانند به ویلیامز برای فتح 23 گرند اسلم خود کمک کنند. گفتنی است تاکنون بیش از 2 میلیون کاربر بازی تعاملی تولید شده توسط شرکت Gatorade  را تجربه کرده اند و به طور متوسط روزانه به مدت 217 ثانیه به انجام این بازی پرداخته اند.

نیل بلومنتال از دیگر کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات که در حال حاضر به عنوان بنیانگذار و مدیراجرایی مشترک Warby parker  فعالیت می کند، معتقد است که (مشتریان به دنبال تجربه های جدید بوده و روش های سنتی در زمینه تبلیغات و بازاریابی را نمی پسندند.)

Warby-parker-min_11zon

وی در ادامه اظهار داشت: در نهایت می توان گفت این پول و بودجه درنظرگرفته شده نیست که منجربه موفقیت کارزارهای بازاریابی می شود بلکه ایده وتوانایی برقراری ارتباط با مشتریان است که ازعوامل موفقیت شرکت ها و برندهای تجاری در فرایندتبلیغات و بازاریابی محسوب می شود. ورود به دنیای سرگرمی و بازی های ویدیویی برای شرکت تولید لوازم ورزشی  Under Armour  که در تاریخ 27 سپتامبر سال جاری میلادی منتشرشد نیز تجربه موفقی بوده است.

دوره آموزشی طراحی بازی GameDesign

بازی تعاملی طراحی شده توسط این برند امریکایی به گونه ای است که کاربر باید در ان موانع متعددی را پشت سرگذاشته و در ازای انجام این کار امتیاز کسب کند. براساس امارهای ارائه شده از سوی مدیران شرکت Under Armour  در حال حاضر بخش قابل توجهی از کاربران شبکه اجتماعی اسنپ چت به انجام این بازی می پردازند. تحلیلگران و صاحب نظران حوزه بازاریابی و تبلیغات ضمن استقبال از اقدام اخیر Under Armour  و Gatorade  معتقدند که تولید چنین بازی هایی موجب حفظ ارتباط برند با مشتریان شده و ضمن ایجاد فرصتی برای انان جهت اشنایی با برند و ارزش های ان، شرایط را برای بازگشت انها و خرید محصولات و خدمات ان برند فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن