علم طراحی لوگو

design-logo-course-

طراحی یک لوگوی عالی برای ایجاد یک کسب و کار موفق ضروری است.

لوگوهای معاصر بخشی پیچیده از تجارت، رسانه و فرهنگ در قرن بیست و یکم هستند. با این حال، لوگوها مفهوم جدیدی نیستند. اولین لوگوها به 5000 سال پیش به بین النهرین برمی‌گردد، زمانی که اقلامی مانند درب بطری‌ها شروع به نشان دادن نمادها و نام‌ها کردند. این المان‌ها به عنوان بخشی از تلاش برای تضمین کیفیت و بالا بردن اعتماد استفاده می‌شدند. برخی ممکن است فکر کنند که لوگوها در طرح بزرگ کسب و کار غیر ضروری هستند یا چندان مهم نیستند، اما عملکرد یک لوگو برای موفقیت شرکت و محصول و فروش بسیار حیاتی است.

design-logo-course1-min_13_11zon

با پیشرفت تولید بسیاری از محصولات، طرح‌ها و شرکت‌های رقیب، طراحی لوگوی معاصر نیز به یک کالا تبدیل شده است. متأسفانه بسیاری از شرکت‌هایی که گردش مالی سریع را برای طراحی لوگوی شرکت ارائه می‌دهند، زمان لازم را برای ایجاد یک لوگوی مؤثر نمی‌گذارند، که می‌تواند در دراز مدت مشکلاتی را ایجاد کند. به نظر می‌رسد در روزهای اخیر این تصور در بین برخی وجود دارد که ایجاد یک لوگوی شرکت به آسانی به سادگی کسیدن طرح‌های آبکی روی یک صفحه و تقلید از برخی تایپوگرافی‌ها است. با این حال، علم طراحی لوگو بسیار پیچیده‌تر از doodles، رنگ‌ها و متن است. حتی اگر طراحی زیبا و جذاب باشد، اگر طراحان به آن فکر نکرده باشند، ممکن است برای شرکت مفید نباشد.

دوره طراحی نشانه (لوگو)

متأسفانه، بیرون کشیدن آرم‌ها از محیط طراحی ضعیف امروز، یک فعالیت رایج است و اثر آن برای شرکت بسیار مفید است. لوگوهایی که به خوبی مورد تحقیق، فکر و برنامه ریزی قرار نگرفته‌اند، ناگزیر به نتایج ضعیفی برای یک شرکت و حتی سوء تفاهم‌هایی منجر می‌شوند که از طریق انتخاب رنگ‌های ناخوشایند یا معانی پنهان ناخواسته (گاهی ناخوشایند) در طراحی ایجاد می‌شوند.

عناصر کلیدی زیادی برای طراحی موثر لوگو شرکت وجود دارد. اولین عنصر تحقیق است. هر طراح باید زمانی را صرف شناخت برند و شرکت، چشم انداز و شخصیت آن کند. تحقیق در مورد صنعت و شخصیت هر شرکتی که برای آن طراحی می‌کنید حیاتی است. اهداف، شخصیت و مخاطبان یک شرکت مشخص می‌کند که در طراحی لوگو چه جهتی را باید در پیش گرفت.

اولاً باید بدانیم که لوگو یک برند نیست. لوگو نمایش نمادین یک موجودیت است. چهره این برند است. نام تجاری شخصیت و تأثیری است که پس از تعامل با شرکت، محصول یا خدمات در مشتریان باقی می‌ماند. همانطور که صورت شما مجموع کل شما نیست، اما هنوز هم تا حد زیادی بخشی از شماست، لوگو نیز مجموع کل برند و تمام اجزا یا ذات آن نیست. با این حال، داشتن چهره درست یک شرکت بسیار مهم است. اگر طراحی جذاب نباشد و جوهر شرکت شما را با موفقیت تسخیر نکند، به احتمال زیاد این امر منجر به فروش کمتر و احتمال موفقیت کمتری برای برند شما خواهد شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن