دوره طراحی لوگو (logo)

(0 نظر)
999,000 تومان
طراحی-نشانه

درباره دوره طراحی لوگو

شرکت ها و برند های مختلف همواره می ‌کوشند با استفاده از نام و نشان اختصاصی، هویت خود را در نگاه مخاطبان متمایز کنند. این امر باعث شده که طراحی نشانه در دنیای کسب و کار امروز، موضوعی حائز اهمیت باشد. در واقع نشانه قابلیت تشخیص و شناسایی برند را به مخاطبان می دهد. دوره آموزش طراحی نشانه مدرسه هنری ایده این امکان را به شما می دهد تا به صورت آکادمیک به اصول و ریزه کاری های طراحی نشانه مسلط شوید و مهارت های لازم برای طراحی نشانه های حرفه ای و خاص را کسب کنید. سرفصل های دوره طراحی لوگو یا نشانه در مدرسه هنری ایده عبارتند از:

 

مخاطب دوره طراحی لوگو کیست؟

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان طراحی گرافیک و رشته‌های مرتبط
  • طراحان گرافیک، شاغلان مؤسسه‌های طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی
  • افرادی که با طراحی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره طراحی لوگو

  • آشنایی با لوگو‌ها، تاریخچه و انواع لوگو
  • روابط متقابل فرم‌ها در جهت خلق طراحی لوگو
  • شناخت فضای مثبت و منفی
  • شناخت قابلیت‌های انواع کادرها (مربع ، مثلث و دایره) و انواع خطوط
  • لوگو‌های انتزاعی (هندسی و آزاد)
  • انواع شیوه‌های استیلیزاسیون (خط، سطح و حجم)
  • لوگو‌های تصویری (شمایلی، استعاری و انتزاعی)
  • طراحی پیکتوگرام
  • کاربرد نقوش و رنگ در طراحی لوگو
  • شناخت انواع ابزارها و روش‌ها در خلق و طراحی انواع لوگو‌ها
  • درک و خلق مفهوم در طراحی لوگو
  • تلفیق لوگو با نوشته (لوگوتایپ)
  • لوگو نوشته و انواع آن به لحاظ فرم و کارکرد
  • تعاریف، پیشینه و انواع سرلوح
  • تمایز سرلوح (لوگو نوشته عنوان نشریات) از دیگر لوگو‌های نوشتاری
  • اجرای پروژه طراحی از اتودهای اولیه تا اجرای نهایی و ارائه

 

سبک برگزاری دوره

کلاس‌های طراحی مدرسه ایده معمولاً پروژه‌محور هستند و شما همۀ موضوعاتی را که در کلاس یاد می‌گیرید از همان ابتدا روی پروژه منتخب خود یا پروژه مشترک کلاس اجرا می‌کنید. این تمرین‌های کلاسی به شما کمک می‌کند آموزه‌های کلاس را در کار عملی تجربه کنید و اشکالات و نقاط ضعف خود را با راهنمایی‌های مدرس رفع کنید.

شما در پایان دوره مجموعه‌ای از تمرین‌ها و آثار خود در دست دارید که میزان پیشرفتتان را طی دوره نشان می‌دهد.

خروجی دوره طراحی لوگو چیست؟

در پایان این دوره، نمونه‌هایی از طراحی‌هایی را که در طول این مدت انجام داده‌اید در دست دارید و می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان نمونه کار (پورتفولیو) به سفارش‌دهنده‌ها معرفی کنید. آموزش‌های این دوره مهارت شما را در طراحی لوگو بالا می‌برد و به شما امکان می‌دهد با شرکت‌ها، صاحبان کسب‌وکار، آژانس‌های تبلیغاتی و یا مؤسسه‌های طراحی وارد همکاری شوید.

نمونه کار دانشجویان ایده


دوره طراحی لوگو به صورت آنلاین نیز برگزار می شود.

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۷/۲۴

زمان برگزاری : پنج شنبه ها ساعت ۱۰ الی ۱۲


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۵/۲۳

زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت ۱۲ الی ۱۴

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 2
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون -عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون -عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون -عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون -برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 -برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون -مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون -مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون -سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون -مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 -دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *