مدیریت پروژه های تبلیغاتی
%25
درباره دوره مدیریت پروژه های تبلیغاتی
مدیریت پروژه های تبلیغاتی (Management of advertising projects) امر بسیار مهمی در کسب و کارهای نوین به شمار می آید. امروزه درعرصه تبلیغات و ارتباطات، پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و مدیران سازمان ها انتظارات بیشتری از فرایند های ارتباطی دارند. به همین منظور برای دسترسی به اهداف کسب و کار و اثر بخشی بیشتر تبلیغات و روابط عمومی ، شما نیازمند ابزارهای متنوع و برنامه ای جامع متناسب با سازمان مورد نظر هستید.
در دوره مدیریت پروژه های تبلیغاتی در مدرسه ایده ، شما با مهارتها و دانش لازم برای مدیریت پروژهها در صنایع و زمینههای مختلف، تجهیز خواهید شد. در مورد تمام جنبههای روشهای برنامهریزی موثر، پیادهسازی و اجرا، کنترل و نظارت، و تحویل پروژهها با اندازه و پیچیدگیهای مختلف در یک بازار بسیار پر رقابت یاد خواهید گرفت. همچنین مهارتهای لازم را در مدیریت مشتریان و ذینفعان، مدیریت ریسک، کنترل و تضمین کیفیت پروژهها به دست خواهید آورد. این دوره به شما از هر دو دیدگاه عملی و نظری یاد میدهد، چگونه مدیریت پروژه میتواند به عنوان یک ابزار برای کمک به رشد کسبوکار و دستیابی به اهداف استراتژیک در یک سازمان استفاده شود.
این دوره به گونهای طراحی شده است که، به نیازهای مدیران حرفهای و باتجربه، و همچنین افرادی که در ابتدای مسیر شغلی خود که مرتبط به مدیریت پروژه میباشد، از طریق آموزش مهارتهای ضروری و دانش روز در یک محیط تعاملی، پاسخگو باشد.
مدرسه تبلیغات ایده این امکان را به شما می دهد تا به صورت کامل به مدیریت پروژه های تبلیغاتی مسلط شوید .
مخاطبان دوره
- مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
- صاحبین و شاغلین کسبوکارهای پروژهمحور و آژانسهای تبلیغاتی
- اعضای تیمهای اجرایی پروژه در صنایع مختلف
- علاقهمندان به حوزه مدیریت، کنترل و برنامهریزی پروژه
- افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
این دوره برای کلیه افراد، با سطح اطلاعات متفاوت در حوزه مدیریت تبلیغات و کلیه متخصصان صنعت تبلیغات مناسب است.
سبک برگزاری دوره در مدرسه تبلیغات ایده
تدریس کارگاهی مبتنی بر بهروشهای موسسه PMI و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال
خروجی دوره
در پایان دوره مدیریت پروژه های تبلیغاتی، میتوانید کمپینهای تبلیغاتی و پروژههای مورد نظرتان در صنایع مختلف را، متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین و برنامهریزی کنید.
- 1- تعریف پروژه
- 2- مدیریت و برنامه ریزی پروژه
- 3- ده گام بنیادین پروژه تبلیغاتی
- 4- گام اول، تحلیل محیط
- 5- گام دوم، تعیین هدف پروژه
- 6- گام سوم، تعیین مخاطب در بازار هدف
- 7- گام چهارم، تصمیمات استراتژیک و انتخاب مزیت رقابتی
- 8- گام پنجم، تعیین فکر تبلیغاتی موثر (Concept)
- 9- گام ششم، توجه به جایگاه محصول یا خدمت در منحنی محصول P.L.C
- 10- گام هفتم، بودجه پروژه تبلیغاتی
- 11- گام هشتم، تهیه پیام خلاق
- 12- گام نهم، تعیین رسانه های موثر در پروژه
- 13- گام دهم، ارزیابی اثربخشی تبلیغاتی
- 14- ارائه نمونه های پروژه های اجرا شده
- نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
- تعداد جلسات دوره : 8جلسه 1.5ساعته
- زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت 17 الی 18:30
- تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/18
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مدیریت پروژه های تبلیغاتی”
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
هزینه ثبت نام
شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان
- فارغ التحصیلان: 34 دانشجو
- تعداد جلسات : 8 جلسه 1.5 ساعته
- سرفصل ها: 14
- نوع دوره: حضوری+آنلاین
- بازار کار: استخدام+پروژه
- مدرک معتبر: دارد
شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.