درباره جزئیات کلاس فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان مدرسه ایده

گاهی افراد برای سازگاری با یکدیگر دچار مشکلات بسیاری هستند. بهترین راه در این شرایط استفاده از گفتگو با یکدیگر و در پیش گرفتن راه میانه در ارائه موضوع برای برخورداری از سود برابر است. داشتن مهارت ارتباط و مذاکره به افراد کمک می کند تا به یک نتیجه مشترک برسند. مهارت های مذاکره شامل ارتباطات رفت و برگشتی است، که برای دستیابی به توافق بین دو یا چند طرف که در تعارض هستند طراحی شده است.

مذاکره جزء ذاتی هر نوع اقدام مشترک، حل مشکل و حل اختلاف است و ممکن است شفاهی، غیرکلامی، صریح، ضمنی، مستقیم یا از طریق واسطه باشد. اولین و مهمترین تکنیک برای یک مذاکره موثر این است که فرد باید از تمام آنچه مربوط به ارتباط و معامله است، آگاه باشد. حتی کوچکترین جزئیات مهم را که ممکن است در زمان مذاکره به آن نیاز داشته باشد را بیابد و برای همه چیز آماده باشد. بنا به این ضرورت، مذاکره کنندگان می توانند مهارت های مذاکره خود را از طریق آموزش افزایش اعتماد به نفس، تمرین و آمادگی کامل بهبود بخشند. کلاس فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان در مدرسه ایده به شما کمک می­کند تا شما مهارت های مذاکره، استراتژی های مذاکره و تکنیک های مذاکره را برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده بهتر و برای ایجاد گسترش ارتباط با همتای خود پیدا کرده و از این طریق موقعیت توافق احتمالی با او را کشف کنید.

 

دکتر احمد کاظمی
دکتر کاظمی

 

دانشجویان این دوره معمولا براساس موقعیت شغلی و یا برحسب علاقه مخاطبان این دوره هستند. دانشجویانی از جمله پرستو پرشکوه که به عنوان استراتژیست یک شرکت تبلیغاتی در این دوره شرکت کرده است، گفت: من به توصیه مدیر شرکتی که در آن کار می­کنم با موسسه ایده آشنا شدم و متناسب با موقعیت شغلی خود در دوره «اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان » شرکت کردم. همچنین به دلیل کیفیت خوب کلاس ها و رضایت کامل از اساتید و سرفصلهای ارائه شده در دیگر عناوین آموزشی مدرسه ایده از جمله؛ «کمپین نویسی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی» و «تحقیقات بازاریابی» را نیز پشت سر گذاشتم.

 

ثبت نام در دوره اصول فنون مذاکره

 

در دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان، ساختار علمی-عملی و اصول مذاکرات با استفاده از جدیدترین و آخرین روش های تدریس کارگاهی ارائه می شود. از سوی دیگر، مهارت های شرکت کنندگان برای مذاکرات از طریق حضور در چندین مورد Role Playing و کسب تجربه مشترک بین آنها، مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد و بازخوردهایی نیز به شرکت کنندگان در رابطه با شیوه مذاکره آنها داده می شود. دانشجویان این دوره مباحثی از جمله؛ سفر مشتری، بخش بندی مشتریان، مهارت شناسایی احساس مشتری،آداب رفتاری با مشتریان،مهارت تکنیک BATNA،تکنیک های مذاکره با مشتریان، نقش CRM در ارتباط با مشتریان، نقش PRM و شبکه های اجتماعی با مشتریان، مهارت درک زبان بدن مشتری و مذاکره، اثر خستگی تصمیم بر ارتباط مشتری را می توانند یا به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری بیاموزند.

این دوره اکنون در مدرسه ایده در روزهای «سه شنبه» توسط دکترحامد کاظمی، در حال برگزاری است، و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در این دوره هنری با موسسه فرهنگی هنری ایده تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن