اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان

پرداخت اقساطی با اسنپ پی

اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان: تسلط بر تعامل با مشتریPrinciples of Negotiation

 

با دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان مدرسه تبلیغات ایده، مهارت‌‌های مذاکره خود را افزایش دهید

دوره “اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان: تسلط بر تعامل با مشتری:” یک دوره آموزشی با طراحی استراتژیک است که هدف آن متخصصان فروش، بازاریابی، روابط با مشتری و مذاکره تجاری است. این دوره با تمرکز بر تعاملات با مشتری و ایجاد رابطه، به هنر و علم مذاکره می پردازد.

 

چرا دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان را انتخاب کنیم؟

 

این دوره با پوشش طیف گسترده‌ای از موضوعات، از نقشه سفر مشتری تا تکنیک‌‌های پیشرفته مذاکره، برای افرادی که به دنبال تقویت مهارت‌های مذاکره و تعامل با مشتری خود هستند ایده‌آل است. همچنین برای کسانی که به دنبال بهبود توانایی خود در ارتباط، درک و مذاکره مؤثر با مشتریان هستند، عالی است.

 

برنامه درسی دوره: توسعه مهارت‌‌های پیشرفته مذاکره

 

– درک سفر مشتری: یاد می‌گیرید که سفر مشتری را ترسیم و درک کنید تا بتوانید استراتژی‌‌های مذاکره را به طور ‌مؤثر تنظیم نمایید.

– تقسیم بندی مشتری: بررسی تکنیک‌‌های تقسیم بندی مشتریان برای ارائه رویکردهای مذاکره شخصی‌تر.

– شناسایی احساسات مشتری: کسب مهارت‌‌هایی در شناخت و پاسخ به احساسات مشتری در طول مذاکرات.

– مهارت‌‌های مخاطب و ارتباط: در هنر برقراری ارتباط ‌مؤثر با انواع مختلف مشتریان تسلط پیدا کنید.

– آداب معاشرت و مشتری مداری: یادگیری اصول آداب معاشرت در تعامل با مشتری برای تقویت مشتری مداری.

– ارزیابی رضایت مشتری: یادگیری روش‌‌های ارزیابی و بهبود رضایت مشتری.

– اصول و آداب تشریفاتی: بررسی تأثیر عوامل فرهنگی و تشریفاتی در مذاکره.

– تکنیک BATNA: به بهترین روش جایگزین برای توافق نامه مذاکره شده (BATNA) برای برنامه ریزی ‌مؤثر مذاکره مسلط می‌شوید.

– تکنیک‌‌های مذاکره با مشتریان: آموزش تکنیک‌‌های خاص، برای مذاکره با مشتریان در سناریوهای مختلف.

CRM در روابط با مشتری: درک نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بهبود مذاکرات با مشتری.

PRM و شبکه‌‌های اجتماعی: بررسی نقش مدیریت روابط با شریک یا همکاران فروش (PRM-Partner Relationship Management) و شبکه‌‌های اجتماعی در روابط با مشتری.

– زبان بدن در مذاکره: درک تفسیر و استفاده از زبان بدن برای مذاکرات موفق با مشتری.

– اثرات خستگی تصمیم‌گیری: درک می‌کنید که چگونه خستگی تصمیم‌گیری decision fatigue بر روابط مشتری و نتایج مذاکره تأثیر می گذارد.

 

چه کسانی باید در برنامه یادگیری اصول مذاکره ثبت نام کنند؟

 

دوره “اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان: تسلط بر تعامل با مشتری” برای افراد زیر مناسب است:

– متخصصان فروش و بازاریابی که به دنبال افزایش مهارت‌‌های مذاکره خود هستند.

– مدیران خدمات و روابط با مشتری با هدف بهبود تعاملات با مشتری.

– متخصصان تجاری و کارآفرینانی که به طور منظم درگیر مذاکرات هستند.

 

کاربرد مهارت‌‌های اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان در دنیای واقعی

– فروش و معاملات تجاری: تقویت مهارت‌‌های مذاکره برای بستن فروش و تضمین معاملات تجاری سودمند.

– تعالی خدمات مشتری: به کارگیری اصول مذاکره برای بهبود خدمات مشتری و حل تعارضات.

– مدیریت روابط تجاری: ایجاد و حفظ روابط قوی با مشتریان، شرکا و ذینفعان.

– مدیریت و رهبری تیم: استفاده از مهارت‌‌های مذاکره در مدیریت تیم‌‌ها و رهبری ‌مؤثر.

– حل تعارض: به کارگیری تکنیک‌‌های مذاکره برای حل اختلافات و دستیابی به راه حل‌‌های دوستانه.

 

مزایای تسلط بر اصول مذاکره

– ایجاد درک جامع از اصول مذاکره ‌مؤثر با مشتریان.

– افزایش توانایی ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتریان و کارفرمایان.

– کسب مهارت‌‌های عملی قابل اجرا در سناریوهای مختلف مذاکره حرفه‌ای و شخصی.

– ایجاد پایه قوی برای رشد شغلی در فروش، بازاریابی و روابط با مشتری.

 

آیا برای تسلط بر هنر مذاکره با مشتری آماده هستید؟

سفر خود برای تسلط بر اصول مذاکره مؤثر و تعامل با مشتری را شروع کنید. دوره “اصول مذاکره: تسلط بر تعامل با مشتری” مسیر شما برای تخصص در انجام مذاکرات پیچیده با اطمینان و مهارت است.

 

مسیر مهارت در مذاکره را از همین امروز شروع کنید!

به دوره “اصول مذاکره: تسلط بر تعامل با مشتری” بپیوندید و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده خبره آغاز کنید.

همین اکنون در مدرسه ایده ثبت نام کنید و رویکرد خود را به تعامل با مشتری و مذاکره تجاری تغییر دهید!

اصول مذاکره در بسیاری از سناریوهای دنیای واقعی به طور گسترده قابل اجرا هستند و صنایع مختلف و جنبه‌‌های زندگی حرفه‌ای و شخصی را در بر می گیرند. در اینجا برخی از زمینه‌های کلیدی که در آن مهارت‌های مذاکره بسیار ارزشمند است، آورده شده است

 

  1. معاملات و قراردادهای تجاری: مذاکره در مورد شرایط قراردادها، مشارکت‌‌ها و معاملات تجاری برای دستیابی به نتایج مطلوب برای همه طرف‌‌های درگیر.
  2. فروش و بازاریابی: در فروش، مذاکره با مشتریان در مورد قیمت، شرایط و مقررات فروش و در بازاریابی، مذاکره برای فضاهای تبلیغاتی، حمایت مالی و همکاری.
  3. زنجیره تامین و تدارکات: مذاکره با تامین کنندگان و فروشندگان برای قیمت، کیفیت و شرایط تحویل بهتر.
  4. معاملات املاک و مستغلات: در خرید، فروش یا اجاره ملک، مذاکره نقش مهمی در توافق بر سر قیمت‌‌ها و شرایط دارد.
  5. مذاکرات استخدام و منابع انسانی: مذاکره در مورد شرایط استخدام، حقوق، مزایا، و محل کار.
  6. حل تعارض: در هر دو محیط حرفه‌ای و شخصی، استفاده از مذاکره برای حل اختلافات و دستیابی به توافقات دوستانه.
  7. مذاکرات حقوقی و تسویه حساب: وکلا غالباً در پرونده‌‌های حقوقی در مورد تسویه حساب، قراردادهای دادخواست یا شرایط توافق مذاکره می کنند.
  8. دیپلماسی بین المللی و روابط: دیپلمات‌‌ها و متخصصان روابط بین الملل در مورد معاهدات، موافقت نامه‌‌ها و قطعنامه‌‌ها بین کشورها مذاکره می کنند.
  9. خدمات مشتری: حل و فصل شکایات و مسائل مشتری از طریق مذاکره برای رسیدن به نتایج رضایت بخش.
  10. مدیریت پروژه: مذاکره در مورد منابع، جدول زمانی و مسئولیت‌‌ها با اعضای تیم و ذینفعان.
  11. اداره مراقبت‌‌های بهداشتی: مذاکره با شرکت‌‌های بیمه، ارائه دهندگان مراقبت‌‌های بهداشتی و بیماران در مورد هزینه‌‌ها و برنامه‌‌های درمانی.
  12. مذاکرات سیاسی: در سیاست، سیاست‌‌های مذاکره، قانون گذاری و معاملات سیاسی.
  13. تنظیمات آکادمیک و آموزشی: مذاکره در مورد کمک‌‌های مالی تحقیقاتی، بودجه پروژه، یا همکاری‌‌های دانشگاهی.
  14. استراتژی و توسعه شرکت: تدوین استراتژی‌‌های شرکت و برنامه‌‌های توسعه کسب و کار اغلب شامل مذاکره است.
  15. ادغام و خریدها: مذاکره در مورد شرایط در هنگام ادغام یا تملک شرکت‌‌ها.
  16. مدیریت تغییر سازمانی: مذاکره درباره تغییرات در ساختارها، فرآیندها یا استراتژی‌‌های سازمانی.
  17. امور مالی شخصی و سرمایه گذاری: مذاکره در مورد شرایط وام، سرمایه گذاری، یا قراردادهای مالی.
  18. فعالیت‌‌های غیرانتفاعی و جمع آوری کمک‌‌های مالی: در غیر انتفاعی، مذاکره کمک‌‌های مالی، کمک‌‌های بلاعوض و مشارکت.
  19. مدیریت ورزشی: مذاکره قراردادها، تاییدیه‌‌ها و توافقات در صنعت ورزش.
  20. روابط خانوادگی و شخصی: به کارگیری مذاکره در حل اختلافات خانوادگی یا تصمیم گیری مشترک.

 

در هر یک از این کاربردها، توانایی مذاکره ‌مؤثر می‌تواند منجر به نتایج مطلوب‌تر، ایجاد روابط قوی‌تر و تسهیل درک و همکاری متقابل شود.

  • 1- سفر مشتری
  • 2- بخش بندی مشتریان
  • 3- مهارت شناسایی احساس مشتری
  • 4- آداب رفتاری با مشتریان
  • 5- مهارت تکنیک BATNA
  • 6- تکنیک های مذاکره با مشتریان
  • 7- نقش CRM در ارتباط با مشتریان
  • 8- نقش PRM و شبکه های اجتماعی با مشتریان
  • 9- مهارت درک زبان بدن مشتری و مذاکره
  • 10- اثر خستگی تصمیم بر ارتباط مشتری
  • نام استاد : دکتر حامد کاظمی
  • تعداد جلسات دوره : 6 جلسه 2 ساعته
  • زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت 18 الی 20
  • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/04

هزینه ثبت نام

شهریه: 6 میلیون تومان 3 میلیون تومان

  • فارغ التحصیلان: 33 دانشجو

  • تعداد جلسات : 6جلسه 2ساعته

  • سرفصل ها: 10

  • نوع دوره: حضوری+آنلاین

  • بازار کار: استخدام+پروژه

  • مدرک معتبر: دارد
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن