گزارش نشست توسعه برند در بستر تبلیغات و PR

گزارش نشست توسعه برند در تبلیغات

نشست توسعه برند در بستر تبلیغات و PR در مدرسه تبلیغات ایده برگزار شد.

 

نشست با محور توسعه برند در بستر تبلیغات و PR روز پنجشنبه ۲۸/۰۶/۹۸ ساعت ۱۷ در مدرسه تبلیغات ایده برگزار شد. این نشست با حضور اساتید برتر صنعت تبلیغات دکتر سارا میرزایی مدیرعامل آژانس تبلیغاتی داروگ، دکتر آرش سلطانعلی مدیرعامل آژانس برندسازی ایده ، دکتر نادر عشقی پور مدیرعامل آژانس برندسازی سگال، آقای مجید کثیری مدیر عامل آژانس خبری اخبار رسمی و آقای رضا مافی مدیر فصلنامه بازاریابی اسلوب به همراه مهمان ویژه دکتر غلامرضا کاظمی دینان عضو شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد و استاد روابط عمومی ایران برگزار و مورد استقبال تعداد زیادی از کارشناسان، متخصصان و مدیران صنعت تبلیغات قرار گرفت.

در این پنل اساتید با نگاه نقادانه و رویکرد چالشی به  بررسی اهمیت و جایگاه تبلیغات و PR در رشد و توسعه برندها پرداخته و پاسخگوی سوالات و نقطه نظرات هر یک از شرکت کنندگان حاضر به صورت تشریح نمونه های موردی بودند .

 

    1 دیدگاه

  1. مهر ۲, ۱۳۹۸
    پاسخ

    سلام.وبسایت خیلی خوبی دارید.خیلی زحمت
    میکشید بابتش و ازین بابت کمال تشکر رو دارم

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *