نکات ساده برای تولید یک تبلیغ موثر

Effective-advertising-min_30_11zon

این مهم است که صاحبان کسب و کار اصول نوشتن یک تبلیغ خوب را درک کنند. همه مشاغل نیاز به ارتقا دارند. تبلیغات موثر در همه اشکال آن ضروری است. به هر حال، شما به مشتریان جدید نیاز دارید زیرا بدون آنها کسب و کار شما شکست خواهد خورد. خبر خوب این است که اصول اصلی نحوه تولید یک تبلیغ موثر و مناسب عملاً برای هر چیزی که ممکن است بخواهید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، اعمال می‌شود. که این شامل موارد زیر می‌شود:

  • بروشورها
  • ایمیل‌ها
  • تراکت‌ها و سایر پست‌ها
  • آگهی‌های مجلات و روزنامه‌ها
  • تبلیغات آنلاین
  • کارت پستال
  • وب سایت‌ها، از جمله آنهایی که برای تبلیغات آنلاین استفاده می‌شوند.

و بیشتر.

ایجاد یک تبلیغ یا کمپین تبلیغاتی که واقعاً کار می‌کند، ممکن است با کمی آزمون و خطا (آزمایش) طول بکشد، اما پیروی از این 11 نکته امتحان شده و واقعی، می‌تواند به شما کمک کند تا به نتایج مورد نظر خود برسید.

1.چه چیزی شما را از رقبا متمایز می‌کند؟

تبلیغات موثر می‌تواند به شما کمک کند که برجسته شوید. مردم همیشه با تبلیغات انواع مشاغل در تماس هستند.بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود مشتریان بالقوه شما، محصول یا خدمات شرکت شما را در مقابل یکی از رقبای شما بخرند؟ این چیزی است که باید با تبلیغات خود متوجه شوید و روی آن تمرکز کنید. به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چرا کسب و کار شما انتخاب شماره یک آنهاست و چرا آنها حتی نباید رقبای شما را در نظر بگیرند.

2. از یک عنوان قدرتمند استفاده کنید: توجه آنها را جلب کنید!

جلب توجه نیازمند مهارت و تمرین است. جلب توجه نیز می تواند ظریف باشد. مردم چیزها را به سرعت اسکن می‌کنند. آنها هر روز با تبلیغات زیادی در تماس هستند که نمی‌توانند هر کدام را بخوانند. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که تبلیغات شما واقعاً توجه آنها را جلب می‌کند و حفظ می‌کند. شما این کار را با یک تیتر موثر انجام می‌دهید.

سوالی که باید بپرسید این است که«در تلاش برای جذب چه کسانی هستید؟ چه چیزی توجه آنها را جلب می‌کند؟»

3. به آنها پیشنهادی بدهید که نمی‌توانند رد کنند!

مصرف کنندگان عاشق معامله هستند. پس به آنها یک پیشنهاد خوب بدهید تا بارها و بارها به شما مراجعه کنند. فرقی نمی‌کند قیمتی بی‌رقیب، آزمایشی رایگان، حمل‌ونقل رایگان یا بسته‌ای با بسته‌بندی خلاق ارائه دهید، تلاش خود را برای ارائه یک معامله خوب به مشتریانتان کمک می‌کند تا موفق شوید. هنگامی که پیشنهاد مقاومت ناپذیر خود را ارائه کردید، مطمئن شوید که آن را با افتخار تبلیغ می‌کنید. وقتی مردم می‌بینند که شما چیزی عالی برای ارائه به آنها دارید، برای مقاومت در برابر آن مشکل خواهند داشت. این یک مفهوم بسیار قدرتمند است و می‌تواند باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شما شود.

مطالعه بیشتر ⇐ نکات و ترفندهای بازاریابی دیجیتال از برندهای برتر

4. در مورد مزایا صحبت کنید – چه سودی برای آنها وجود دارد!

تبلیغات باید روی مزایا تمرکز کنند. توضیح دادن ویژگی‌های محصولات یا خدمات شما مهم است، اما توضیح مزایای آن برای مشتری در واقع موضوع است. از این گذشته، مردم بیشتر به آنچه از خدمات شما به دست می‌آورند علاقه مند هستند تا آنچه شما انجام می‌دهید. این پیچیده نیست. در اینجا کاری است که برای فهمیدن این موضوع انجام می دهید:

  • تمام خدمات (یا محصولات) خود را فهرست کنید.
  • برای هر یک، هر کاری را که سرویس (ویژگی) انجام می دهد فهرست کنید.
  • سپس، لیست بعدی را فهرست کنید که نتیجه هر ویژگی چیست – سود برای مشتری.

5. یک آگهی تبلیغاتی در مقالات خبری بنویسید!

این یک تبلیغ است که شبیه یک مقاله خبری است! در اینجا دلیل اهمیت این موضوع اورده شده‌است. مردم هفت برابر بیشتر احتمال دارد که یک مقاله خبری بخوانند تا یک آگهی. مردم در تمام طول روز با تبلیغات معمولی در تماس هستند. اگر شما بیشتر از آنچه دیگران ارائه می‌دهند به آنها پیشنهاد ندهید واقعاً هیچ انگیزه‌ای برای آنها وجود ندارد که تبلیغ شما را بخوانند. ایجاد یک تبلیغ موثر که توجه را به خود جلب کند و اطلاعات زیادی ارائه دهد، همیشه آسان نیست. اما یک آگهی تبلیغاتی می‌تواند به این مهم دست یابد، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که روی آن کلیک و خوانده شود.

Effective-advertising1-min_11zon
دوره مدیریت تبلیغات

6. ترس آنها را از بین ببرید: پیشنهاد خود را تا حد امکان بدون ریسک ارائه دهید!

اوگیلوی یک بار اظهار داشت که یک تبلیغ را در سه ساعت می‌نویسد و سپس سه هفته طول می‌کشد تا عنوان آن را بیاورد. برخی از عناوین خبرساز هستند، مانند انتشار یک سرویس یا محصول جدید. دیگران یک مزیت بسیار قوی دارند. بیشتر آنها بر خلاف عام، به نوبه خود خاص هستند. برخی دیگر از زاویه منفی استفاده می‌کنند (مانند کاهش هزینه ها در مقابل افزایش سود).

۷. از گرافیک هیجان انگیز استفاده کنید.

مردم هوش بصری قوی دارند. متن ساده روی پس زمینه ساده می‌تواند خسته کننده باشد. مردم همیشه مایل نیستند هر آنچه در یک آگهی یا مقاله نوشته شده است را بخوانند. شما می‌توانید با افزودن گرافیک‌های هیجان انگیز به تبلیغات خود، علاقه بصری مشتریان خود را جلب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تصویری از آنچه ارائه می‌دهید ارسال کنید، یا می‌توانید چیزی را پست کنید که توجه را به خود جلب کند. می‌توانید عکس‌ها را خودتان بگیرید یا می‌توانید به‌دنبال تصاویر بدون حق امتیاز و بدون هزینه آنلاین باشید. صرف نظر از این، افزودن چیزی بصری به جلب توجه و علاقه بیشتر به شرکت شما کمک می‌کند.

۸. اطلاعات کامل تماس

شما به آنها گفته‌اید که چه چیزی می‌فروشید، اکنون به آنها بگویید از کجا آن را بخرند. هر چیز دیگری هدر دادن پول است. شما باید از تبلیغات خود برای پیوند دادن افراد به وب سایت خود برای اطلاعات بیشتر به عنوان بخشی از اطلاعات تماس استفاده کنید. این امر به چند دلیل ضروری است.

اولا، اگر مردم سایت شما را بررسی کنند و تحت تاثیر آن قرار بگیرند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتریان واقعی خواهید داشت.

ثانیاً، می‌توانید نحوه عملکرد تبلیغات خود و تعداد سرنخ‌هایی که در وب‌سایت ایجاد می‌شوند را پیگیری کنید تا از میزان عملکرد کمپین خود ایده بگیرید. بنابراین، اگر به نتایجی که به دنبال آن هستید دست یابید، می‌دانید که کجا باید تغییراتی ایجاد کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن