قدردانی از تاریخ هنر

history-art (1)-

تاریخ هنر کل تاریخ بشریت از دوران ماقبل تاریخ تا قرن بیست و یکم را در بر می‌گیرد. چه دوست داشته باشید نقاشی‌های غارنشینان را مشاهده کنید و چه فرشتگان بوتیچلی، می‌توانید هنرهای تجسمی را بیابید که جنبه خلاقانه شما را به چالش می‌کشد و به شما الهام می‌دهد تا زیبایی را در اشکال دست‌ساز پیدا کنید. در دوران مدرن، تاریخ هنر به‌عنوان رشته‌ای پدیدار شده است که در آموزش افراد برای ارزیابی و تفسیر آثار هنری بر اساس دیدگاه خود تخصص دارد. تاریخ هنر اغلب به دلیل ذهنی بودن آن مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا تعریف زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. یادگیری ارزیابی آنچه می‌بینید با ایجاد اشکال هنری که قبلاً می شناسید می‌تواند درک زیبایی شناختی شما را توسعه دهد.

کلود مونه یک بار گفت: «به قدرت مشاهده و تفکر است که فرد راهی را پیدا می‌کند. بنابراین ما باید بی وقفه حفاری و کندوکاو کنیم.»

history-art1-min_10_11zon

مطابق با مونه، نحوه مشاهده هر چه بیشتر آثار هنری را در نظر بگیرید. شما نسبت به سبک‌ها و دوره‌های زمانی مورد علاقه خود احساس خواهید کرد و می‌توانید از واژگان هنری برای بحث درباره قدردانی خود از هنر با دیگران استفاده کنید. اگر بوتیچلی را دوست دارید، می‌توانید موضوعی را که او برای هر نقاشی انتخاب می‌کند و نمادها و چهره‌هایی را که در دوره رنسانس بیشتر استفاده می‌کند، تشخیص دهید. ترکیب قرار گرفتن در معرض تاریخ هنر با میل به تقویت قدردانی از هنر در دیگران نشان دهنده یک رسانه شاد است. معلم هنر یا مورخ هنر می‌تواند با بررسی دوره‌های زمانی متعدد در تاریخ هنر به شما الهام بخشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید به یک طرفدار بزرگ رنسانس تبدیل شوید، زیرا مانند استادان فرانسوی، هلندی، ایتالیایی و اسپانیایی، تمایل مشابهی برای آشتی دادن اومانیسم با دین انسانی دارید.

تاریخ هنر از شما می‌خواهد که آنچه را که می بینید از نظر عناصر طراحی خط، شکل، رنگ، ارزش و بافت مطالعه و توصیف کنید. هنگامی که پاسخی به یک اثر هنری می‌نویسید، می‌توانید آن را با اثر هنری دیگر مقایسه کنید. یک جایگزین، مقایسه و تضاد بین هنرمندان و آثار هنری آنها با چشم ذهن است. همانطور که دنیای شگفت انگیز هنر را کشف می‌کنید، آثار هنری را شخصا ببینید.

نکته مهم در مورد اینترنت این است که مخازن هنری جهان آثار معروف هنرهای تجسمی را از طریق نمایشگاه‌های آنلاین و تورهای مجازی برای شما به ارمغان می آورند. به هر حال تصمیم دارید حس تاریخ هنر و قدردانی خود را توسعه دهید، به دنبال هر فرصتی باشید تا زندگی خود را با نقاشی، چاپ، ترکیب رسانه‌ای، مجسمه سازی و طراحی غنی کنید. فراموش نکنید که قدردانی از هنر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؛ زیرا هنر هر زندگی معمولی را کمی زیباتر می‌کند!

چرا تاریخ هنر مهم است؟

«چرا باید تاریخ هنر را مطالعه کرد، در حالی که بسیاری از مشاغل دیگر برای دنبال کردن وجود دارد؟» خوب، اگر این رشته را از دیدگاه شغلی متفاوت در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که اهداف اساسی را دنبال می‌کند.

– درک فرهنگ‌ها

هنر تجسمی داستان‌های گذشته ما را بازگو می‌کند، وقایع گذشته را به تصویر می‌کشد. تاریخ هنر به ما این امکان را می‌دهد که به گذشته نگاه کنیم و بفهمیم که تمدن ما در طول قرن‌ها چگونه تکامل یافته است. راهی برای شناخت بهتر خودمان است. چرا ما ارزش‌های خاصی داریم؟ چه چیزی طرز تفکر و دید ما از جهان را شکل داد؟

دوره آموزشی تاریخ هنر

– تفکر انتقادی را توسعه دهید.

مطالعه تاریخ هنر در واقع حفظ تاریخ، نام هنرمندان، حرکات هنری و غیره نیست. درعوض، شما را به تجزیه و تحلیل نقاشی‌ها، عکس‌ها، مجسمه‌ها و غیره سوق می‌دهد. برای حمایت از تحلیل خود، باید استدلال های منطقی و قانع کننده‌ای بسازید، در نتیجه خود را توسعه دهید.

– مشاغل در تاریخ هنر

با مدرک تاریخ هنر چه شغل‌هایی می‌توانم داشته باشم؟ سوالی است که احتمالا از خود می‌پرسید. مسیرهای شغلی زیادی برای رشته‌های تاریخ هنر وجود دارد. بارزتر آنها اساتید دانشگاه و متصدیان موزه هستند. برای انجام برخی از مشاغل مرتبط با هنر، باید پیشینه‌ای قوی در تاریخ هنر داشته باشید:

  • مدیر هنری
  • برگزارکننده نمایشگاه
  • فروشنده عتیقه جات
  • مشاور هنری
  • مدیر گالری هنری
  • روزنامه نگار
  • منتقد هنری

به عنوان مثال، مطالعه این رشته، در کلاس‌های هنری مدرسه ایده، به شما امکان می دهد مهارت‌های حرفه‌ای زیر را توسعه دهید:

  • آگاهی بصری
  • تفکر انتقادی برای ایجاد استدلال‌های قوی
  • ارائه ایده‌ها به طور واضح و موثر
  • آگاهی از ارزش‌های فرهنگ‌های دیگر
  • توسعه ذهن باز
  • دانش تاریخی و فرهنگی
  • مهارت‌های نوشتن
  • ارتباط شفاهی (ارائه شفاهی در جمع)
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات
  • مدیریت زمان
  • روش‌های پژوهش

بیشتر آن مهارت‌ها قابل انتقال هستند و می‌توان از آنها خارج از حوزه هنری استفاده کرد. تفکر انتقادی، مدیریت زمان و تلاش برای اثبات ایده‌های خود در هر پست مدیریتی میانی تا مدیریت عالی ضروری است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن