اهمیت نقش همدلی و تجربیات مخاطب در تبلیغات و طراحی

  • gallery

مدرسه تبلیغات ایده با همکاری وبسایت دنیای تبلیغات برگزار میکند.

پنل تخصصی پیرامون

اهمیت نقش همدلی و تجربیات مخاطب در تبلیغات و طراحی
The Importance of Empathy and User Experience in Advertising and Design

با حضور دوتن از اساتید طراحی و تبلیغات از دانشگاه ویرجینیا تک آمریکا، سردبیر دنیای تبلیغات و مدیر مدرسه ایده

جف جوینر – Jeff Joiner
دانش آموخته MFA در پژوهش در طراحی از دانشگاه تگزاس آمریکا
مدرس دانشگاه ویرجینا تک
مدیر اجرایی و هنری استودیو دانشجویی طراحی فور دیزاین ( FourDesign )
jeff/joiner.com

الهام مرشدزاده – Elham Morshedzadeh, PhD
دکترای علوم طراحی از دانشگاه چیبا در ژاپن
مدرس دانشگاه ویرجینیا تک در رشته طراحی صنعتی
elhammorshedzadeh.com

امیرحسین نوریان
دانش آموخته DBA از دانشگاه تهران، سردبیر پایگاه خبری-تحلیلی دنیای تبلیغات، مشاور تبلیغات و برند، تحلیل گر کمپین های تبلیغاتی

آرش سلطانعلی
دانش آموخته DBA از دانشگاه تهران، استاد دانشگاه، مدیر و موسس مدرسه تخصصی ایده و مشاور ارشد تبلیغات و برند سازی


زمان برگزاری :
پنجشنبه ۹۶/۱۰/۲۱ ساعت ۹ – ١٢
محل برگزاری :
تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنایی،خیابان هجدهم ،شماره ۲۶
مدرسه ایده


طراح پوستر : مونا پوریوسف .

ورود برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
۰۲۱۸۸۳۰۳۷۵۹