استراتژی های بازاریابی

(0 نظر)
1,200,000 تومان 600,000 تومان

سرفصل ها:

  • استراتژی های بازاریابی

استراتژی و سطوح آن
مفهوم استراتژی در بازاریابی
ارتباط اهداف، استراتژی و تاکتیک
طراحی استراتژی بازاریابی
استراتژی آنسف
چند مورد مطالعاتی درباره استراتژی های رهبران بازار به انتخاب استاد مربوطه

  • استراتژی اقیانوس آبی

کارگاه عملی اقیانوس آبی

  • مقدمه ای بر برندسازی

مفهوم برند
فلسفه برند ، برند مانترا

  • DNA برند

جوهره برند
فوائد برند
ویژگی برند

  • مفاهیم پایه ای برند

مفهوم آگاهی و تداعی

تصویر برند، جایگاه سازی، وعده برند

  • مفهوم ارزش ویژه برند

قدرت برند
عناصر برندسازی ارزش ویژه برند

  • ایجاد تمایز

نقاط تمایز و تشابه با برندهای رقیب
منشور برند
مدیریت استراتژیک برند بر مبنای تمایز

  • IDIC فرآیند

تعیین و مشخص کردن مشتریان
متمایز سازی برای مشتریان
برقراری تعامل با مشتریان
سفارشی سازی برای مشتریان


نام استاد : دکتر نادر عشقی پور

تعداد جلسات دوره :

تاریخ شروع دوره :

زمان برگزاری دوره :

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه مراحل
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
سوابق تحصیلی: • کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی • دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی (PhD Candidate) - رتبه 1 آزمون ورودی دکتری تخصصی سال 1391 سوابق اجرایی: - مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال - مدیر اجرایی شرکت نوآوران جلوه های سگال - مشاور در اموربرنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی شرکت بازرگانی پیشرو سیاحت - مشاور در امور بازاریابی دپارتمان برنامه ریزی اقتصادی هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا - مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی شرکت شیشه و گاز (شوگا) - سرپرست پروژه ی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان شامل 33 واحد استراتژیک تجاری؛ 22 هتل پارسیان، 6 مرکز تفریحی، 2 آژانس مسافرتی، 1 شرکت بازرگانی، 1 مرکز آموزشی، و 1 مرکز فنی و مهندسی - فعالیت به عنوان مشاور و مدیر اجرایی در پروژه های تحقیقات و برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در سازمان های مختلف سوابق تدریس: • مدرس دروس مدیریت استراتژیک- بازاریابی و مدیریت بازار - روش تحقیق در مدیریت-مبانی سازمان و مدیریت- تحلیل و طراحی سیستم ها و ...- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال • مدرس دوره های تخصصی بازاریابی - دوره های مدیریت برند، برنامه ریزی بازاریابی، و تحقیقات بازاریابی- مدیران و کارشناسان مجموعه هتل های پارسیان - دوره ی مدیریت برند - مدیران و کارشناسان شركت توسعه خدمات رفاهي پرديس ايرانيان (مجموعه ارم، توچال، چمران، جماران( - و ... • مدرس چندین دوره ی آموزشی روش پژوهش و گزارش نویسی علمی - موسسسات آموزش عالی آزاد • مدرس سمینارهای آموزشی: - کارگاه آموزشی " رفتار مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی" - هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین ‏المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی - وزارت صنعت، معدن، و تجارت - سمینار آموزشی " بازاریابی دیجیتال در صنعت هتلداری و گردشگری؛ نگرشی تازه به افق های نوین تحول" – مجموعه هتل های پارسیان - سمینار آموزشی " سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش با تمرکز بر صنعت گردشگری و هتلداری"- هلدینگ سیاحتی و مراگز تفریحی پارسیان - و ...

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,200,000 تومان 600,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *