طراحی کیف و کفش و اکسسوری

(0 نظر)
999,000 تومان
طراحی-کفش-و-کیف-مدرسه-هنری-ایده

درباره دوره

هدف اصلی از دوره طراحی کیف و کفش و اکسسوری تربیت و آموزش طراحانی در این صنعت می‌باشد که با خلاقیت خود بتوانند این شغل پردرآمد را دست خوش تغییر و تحول نوین کنند. به خصوص طراحی کفش که سومین شغل پردرامد در تمام دنیاست و یکی از ضروری‌ترین کالاهای مصرفی انسان‌ها می‌باشد.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان رشته طراحی مد و لباس
  • علاقه مندان به صنعت مد و لباس

 

سرفصل / محتوای دوره طراحی کفش :

  • کاربرد هنرهای تجسمی در کفش – نور و سایه – کنتراستهای هفتگانه
  • شناخت انواع کفش ( براساس تقسیم‌بندی‌های گوناگون )
  • زنانه مردانه بچه گانه – فصول تابستانه زمستانه – متقارن نامتقارن
  • طراحی پایه  – طراحی انواع کفشها – اسکچ کفش
  • دایره رنگ – رنگهای فصول – ترکیبهای رنگ و کمپوزیسیون
  • طراحی روی قالب ماهیچه ( طراحی سه بعدی کفش )
  •  طراحی پیشرفته، اسکچ حرفه‌ای کارگاه چرم‌شناسی
  • راندوی کفش با گواش و آبرنگ، راندوی کفش با ماژیک
  • آشنایی با تکامل کفش از گذشته تا امروز – گروه بندی مدلهای مختلف
  • خلاقیت و نوآوری، روش‌های مختلف ایده‌پردازی
  • بررسی آثار طراحان معروف کفش جهان و بررسی برندهای برتر کیف و کفش جهانی

 

سرفصل / محتوای دوره طراحی کیف :

انواع کیف ( زنانه، مردانه، کیف‌های کوچک) کیف‌های جیبی، پول خرد، کیف‌های فانتزی، کیف‌های مسافرتی ( هواپیمایی ) کیف کار، کیف مدرسه، ساک چرخدار، کیف‌های شب، کیف‌های عمومی

 

سبک برگزاری دوره 

این کلاس به صورت تئوری و هم عملی در هر جلسه برگزار میشود. در هر جلسه متناسب با مباحث تدریس شده تمرین عملی برای هنرجویان در نظر گرفته میشود تا در طی هفته برای جلسه بعد آماده کنند.
تمرینات هر جلسه در حضور سایر هنرجویان موردنقد و بررسی قرار میگیرد. آشنایی با اتفاقات روز طراحی کیف و کفش دنیا و شناخت بزرگان و برترینهای این حوزه را در هر جلسه خواهیم داشت.

 

خروجی دوره 

در پایان دوره هنرجویان قادر خواهند بود به صورت مبتکرانه و خلاقانه به طراحی انواع مختلف کیفها و کفشها و همچنین لوازم جانبی ( اکسسوری ) بپردازند و بتوانند با برندها و تولید کننده های صنعت کفش و کیف به عنوان دیزاینر همکاری کنند.


دوره طراحی کیف و کفش به صورت آنلاین نیز برگزار می شود.

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۲/۲۵

زمان برگزاری : پنج شنبه ها ساعت ۱۰ الی ۱۲ استاد : زهرا افراسیابی


نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۲/۳

زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

 

 

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 2
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون -عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون -عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون -عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون -برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 -برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون -مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون -مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون -سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون -مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 -دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *