اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ – Digital Marketing

درباره دوره
اطلاع از نحوه کار هر یک از رسانههای دیجیتال و نقش آنها بسیار مهم است. یکی از چالشهای بزرگ امروز سرعت بالای تغییرات در دنیای دیجیتال است. میزان بودجۀ موردنیاز برای تبلیغات در هر کانال، کانالهای بازاریابی که از طریق گوشیهای هوشمند قابل دسترسی است و تدوین برنامههای بازاریابی برای هریک از آنها به آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ و افزایش مهارت و دانش کار با این رسانهها آنها نیاز دارد. با شرکت در این دوره با اصول تبلیغات و بازاریابی آنلاین (دیجیتال مارکتینگ) آشنا میشوید که زیرمجموعۀ دورههای جامع مدیریت تبلیغات و بازاریابی است.
مخاطبان دوره
- مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- مدیران سازمان ها
- دانشجویان و علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین
- کارآفرینان و صاحبان کسب و کار های اینترنتی
- گروه های استارت آپ
سرفصل/ محتوای دوره
- ارکان اصلی دیجیتال مارکتینگ
- اصول و فرایند طراحی کمپینهای تبلیغاتی در اینترنت
- بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
- بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM)
- بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی
- بازاریابی از طریق ایمیل
- نحوه گزارشگیری از کمپینهای مختلف تبلیغات اینترنتی
- تبلیغات گوگل (Google Adwords)
- تبلیغات در اپلیکیشنها (App Ads)
- تبلیغات کلیکی (Pay Per Click)
- تحلیلگر گوگل (Google Analytics)
- اصول بهینهسازی برای موتورهای جستجو SEO
- بررسی نمونه های موفق ایرانی و جهانی در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ
سبک برگزاری دوره
تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال
خروجی دوره
در پایان این دوره میتوانید با تحلیل فضای دیجیتال، استفاده از گزارشهای گوگل آنالیتیکس و بررسی رفتار مشتری در فضای دیجیتال، راهحلهای جذاب به مشتری ارائه کنید و حضور دیجیتال کسبوکار خود را بهبود دهید.
نام استاد : مهشاد خاقانی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره :
زمان برگزاری دوره :
ویژگی های دوره
- عناوین 0
- امتحانات 0
- مدت 30 ساعت
- سطح مهارت همه سطوح
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی بله
- ارزیابی ها بله