کارگاه نوروزی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

(0 نظر)
1,000,000 تومان 500,000 تومان
دوره استراتژی دیجیتال مارکتینگ

در استراتژی دیجیتال مارکتینگ از چه حرف میزنیم؟

با گسترش روزافزون تکنولوژی­ های دیجیتال و تاثیر مستقیم آنها بر بخش­ های مختلف کسب و کارها، شرکت ها به استفاده از ابزارهای دیجیتال روی آورده ­اند. استفاده از کانال های دیجیتالی نظیر شبکه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات گوگلی (AdWords) و تبلیغات کلیکی و …  بدون تبعیت از استراتژی واحد، معادل استفاده نکردن از آنهاست! بازاریابانی که سفر مشتریان را درک می­ کنند، در تهیه نقشه راهبردی دیجیتال استراتژیک که انتظارات مشتریان و اهداف تجاری سازمانشان را برآورده می­ کند، موفق خواهند بود.

در این دوره تعاملی ۱۶ ساعته به شما چارچوبی برای طراحی، اجرای و مدیریت یک استراتژی موفق بازاریابی دیجیتال را آموزش می دهیم. از طریق ترکیبی از سخنرانی، فیلم، مطالعات موردی، مقالات، تمرین های تعاملی و فعالیت های تیمی، مهارت عملی را دریافت خواهید کرد.

سرفصل های دوره استراتژی دیجیتال مارکتینگ

  • مقدمات بازرایابی دیجیتال
  • مدل های استراتژی دیجیتال
  • انواع رسانه
  • تحلیل وضعیت
  • تحلیل رقبا
  • تحلیل مشتریان
  • تحلیل وضعیت مشتریان
  • هدف گذاری
  • استراتژی های بازاریابی دیجیتال

نام استاد : مجتبی نیک آئین

تعداد جلسات دوره : ۴ جلسه ۴ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۵ الی ۸ فروردین ۹۹

زمان برگزاری دوره : ساعت ۱۳ الی ۱۷

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 16 ساعت
  • سطح مهارت همه مراحل
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 1
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,000,000 تومان 500,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *