دوره MBA در مدیریت برند

10,000,000 تومان
mba-ideaschool

درباره دوره

در این دوره بصورت کاملا کاربردی، شرکت کنندگان پس از فراگیری اصول بازاریابی برای برندسازی، با بررسی نمونه های موفق برندسازی در جهان، به تحلیل مفاهیم پایه ای ارتباط با مشتریان می پردازند و سپس به صورت کاملا مدون و علمی بر مفاهیمی چون خلق برند، ایجاد تمایز در برند، ماهیت برند، احساس برند، مدیریت پورتفولیوی برند و چگونگی خلق یک برند تسلط می یابند و نهایتا به فراگیری مدیریت پروژه های برندسازی می پردازند.

 

مخاطبان این دوره

  • مدیران بازاریابی
  • مدیران برندهای ایرانی
  • افراد فعال در صنعت تبلیغات
  • و علاقه مندان به توسعه کسب و کار، مدیریت و مشاوره مدیریت

 

ویژگی دوره MBA مدرسه تبلیغات ایده چیست؟

  • مدرسه تبلیغات ایده اولین مرکز برگزارکننده MBA در مدیریت برند در ایران بوده است.
  • این دوره در این مرکز کاملا پروژه محور برگزار می شود.
  • پروژه ها، عملی و بنا بر مثال های واقعی در حوزه مدیریت کسب و کار ارائه می گردد.

 


  جهت برخورداری از تخفیف ویژه ۲۰ درصد هنگام ثبت نام  تا تاریخ ۷ دی ماه اقدام نمایید


 

سرفصل/ محتوای دوره

مفاهیم بنیادی بازاریابی

  • آمیخته بازاریابی (۴P)
  • طراحی محصول / خدمت
  • قیمت گذاری / توزیع / ترویج

 

مدیریت استراتژیک برند

  • ماموریت و دیدگاه برند
  • نوشتن استراتژی و تاکتیک برند

 

مروری بر بازاریابی ۱

  •  مفاهیم بازاریابی نسخه های  ۱ و ۲ و ۳

  •  ارتباط بازاریابی و برندسازی
  •  ارائه نمونه از آمیخته بازاریابی در برندسازی
  • تکنیکهای قیمت گذاری با رویکرد برند سازی
  • تکنیکهای ارائه محصول با رویکرد برندسازی

 

مروری بر بازاریابی ۲

  •  تکنیکهای ترویج فروش با رویکرد برند سازی
  • مدیریت کانال توزیع با رویکرد برندسازی
  • مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC
  • مفهوم IMBC

 

برندسازی از درون به بیرون

  • نقاط تماس برند با مصرف کننده هایش
  • ارتباط کارکنان با برند

 

استراتژی های بازاریابی

  • استراتژی و سطوح آن
  • مفهوم استراتژی در بازاریابی
  • ارتباط اهداف، استراتژی و تاکتیک
  • طراحی استراتژی بازاریابی
  • استراتژی آنسف
  • چند مورد مطالعاتی درباره استراتژیهای رهبران بازار
  • به انتخاب استاد مربوطه

 

خلق برند درون یک سازمان (مدل چرناتونی)

  • فرهنگ سازمانی
  • تعیین رئوس خدمات با رویکرد برندسازی
  • ارزیابی متوازن با رویکرد برندسازی

 

استراتژی اقیانوس آبی

  •  کارگاه عملی‌ اقیانوس آبی‌

 

مدلهای برندسازی 

  •  مقدمه ای بر مدلهای ساخت برند
  • نمونه یک مدل برندسازی
  • دستیابی به مدلهای بیزینس و برند سازی
  •  برندسازی برای برندهای خدماتی

 

مقدمه ای بر برندسازی

  • مفهوم برند
  • فلسفه برند ، برند مانترا
  • DNAبرند
  • جوهره برند
  • فوائد برند
  • ویژگی برند

 

طراحی هویت برند

  •  مفهوم هویت ملموس و نا ملموس برند
  •  تصویر سازی ذهنی و پیام برند
  •  پیوند و هماهنگی هویت و جوهره برند

 

مفاهیم پایه ای برند

  • مفهوم آگاهی و تداعی
  •  تصویر برند، جایگاه سازی، وعده برند

 

هویت دیداری، شنیداری و کلامی برند

  • ایجاد یکپارچگی و انسجام بین تمام اجزای برند
  •  نامگذاری برند، رنگ برند،
  • شعار برند، موسیقی برند
  •  زیبائی شناسی برند

 

مفهوم ارزش ویژه برند

  • قدرت برند
  • عناصر برندسازی ارزش ویژه برند

 

حس  برند

  • مفهوم حس برند
  • تجربه حاصل از حس برند
  • استفاده از حواس پنجگانهدر ساخت برند
  • استفاده از احساسات در ساخت برند

 

ایجاد تمایز

  • نقاط تمایز و تشابه با برندهای رقیب
  • منشور برند
  • مدیریت استراتژیک برند بر مبنای تمایز

 

کارگاه برندسازی

کارگاه برنامه ریزی و مدیریت پروژه های برندسازی

 

    فرآیند  IDIC

  • تعیین و مشخص کردن مشتریان
  • متمایز سازی برای مشتریان
  • برقراری تعامل با مشتریان
  • سفارشی سازی برای مشتریان

 

ارزیابی پروژه های برندسازی

  • کنترل و ارزیابی پیشرفت پروژه های دانشجویان

 

مدیریت چرخه عمر مشتریان برند

  •  کسب مشتری
  •  حفظ مشتریان
  • توسعه ارتباط و افزایش مشتریان

 

مدیریت تجارب مشتریان و برند

  • تجربه مشتری و ساخت برند
  • طراحی نقاط تماس برند با مشتریان
  • لحظات نخست ارتباط برند با مشتری
  • انتقال معنای برند به مشتری

     ارائه و دفاعیه پروژه های پایانی

 

مدرک

پس از پایان دوره گواهینامه معتبر با تائیدیه وزارت علوم به دانشجویان ارائه می گردد.

 


اساتید : آرش سلطانعلی – مهندس کاوه مومنی – دکتر احمد پاکزاد – دکتر نادر عشقی پور – افشین صمدیان – حمید روستا – سعید اعزازی

تعداد ساعت دوره : ۵۰۰ ساعت

تاریخ شروع دوره : ۹۷/۱۰/۷


جهت برخورداری از تخفیف ویژه ۲۰ درصد هنگام ثبت نام  تا تاریخ دوم آذرماه اقدام نمایید.

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 500 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

2 weeks 6 days مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
10,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *