تبلیغات هدفمند

(0 نظر)
999,000 تومان
تبلیغات-هدفمند

درباره دوره

در دوره تبلیغات هدفمند می آموزیم که چطور عملرد هر تبلیغات را اندازه گیری کنیم. ارزش گذاری آگهی ها و برنامه تبلیغات نسبت به بودجه ی مصرف شده و بازخورد آن (فروش یا نرخ بازدید) را طبق استانداردهای شهودی و عددی بررسی می نماییم تا دقیق تر متوجه شویم که هزینه انجام شده برای تبلیغات هدر نرفته است و در چه زمانی به سرمایه برند یا کسب و کار برگشت داده شده است. تبلیغات هدفمند به ما کمک می کند تا با چشمی باز و آگاهی حداکثری بودجه هر کنش تبلیغاتی را برای برند و یا کسب و کارمان مورد سنجش قرار بدهیم و برای آن برنامه ریزی دقیق عملیاتی – اجرایی داشته باشیم.

 

مخاطبان دوره

  • مدیران تبلیغات شرکت ها، موسسه ها و آژانس های تبلیغاتی
  • دانشجویان رشته های گرافیک، بازاریابی و تبلیغات
  • مدیران ارشد کسب و کارهای کوچک و متوسط
  • مدیران بازاریابی برندها و استارتاپ های نوپا

 

سرفصل دوره

  • خواستگاه تبلیغات هدفمند در ایران و جهان
  • مدل های تخصیص بودجه برای یک برنامه تبلیغاتی
  • کنترل هزینه ها و مدیریت کانال های تبلیغاتی
  • تدوین یک برنامه عملیاتی و اجرایی به صورت پروژه محور
  • بررسی چالش ها و تاثیر تبلیغات هدفمند بر کسب و کار

 

سبک برگزاری دوره

دوره تبلیغات هدفمند به صورت آموزش تئوری، عملی و تعریف یک پروژه واقعی برگزار خواهد شد.

 

خروجی دوره

با گذراندن این دوره دانشجویان خواهند توانست تخمین بزنند که برای هر آگهی یا کنش تبلیغاتی چقدر بودجه نیاز داریم؟ چند نفر خواهند دید؟ چند نفر ارتباط مستقیم خواهند گرفت؟ چه میزان نرخ مشارکت خواهد داشت؟ چه میزان سودآور یا موثر خواهد بود؟ و در نهایت شناخت کلی راجع به مخاطب و جامعه هدف یک آگهی تبلیغاتی خواهند داشت.


نام استاد : مهران حمزه نژاد

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۴/۱۸

زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی نه
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *