درباره دوره
8 جلسه 2 ساعته
در دنیای پررقابت امروز، برند سازمانها ارزشمندترین دارایی آنها است. دیگر ارزش شرکتها را با داراییهای فیزیکی و ملموس آنها نمیسنجند. کسبوکارهای امروزی به فکر افتادهاند تا برند قدرتمندی برای خود بسازند و آن را با گذشت زمان حفظ و تقویت کنند.
به همین دلیل است که مدیریت برند، بازار کار گسترده و متنوعی پیدا کرده است و عملاً در هر صنعتی خواهان دارد. برای اینکه بتوانید به این زمینه کاری وارد شوید، باید با مقدمات آن آشنا شوید و بهصورت تخصصی در این حوزه مطالعه و فعالیت کنید. گذراندن دورههای آموزشی در این زمینه زیر نظر مربیان برجسته و باتجربه میتواند قدم مؤثری در این مسیر باشد. شما در این دورههای آموزشی از تجربههای چندینساله این مربیان استفاده میکنید و با نمونههای موفق و ناکام برندسازی در فضای کسبوکار آشنا میشوید.
مدرسه ایده دوره آموزشی مدیریت برند را به این منظور طراحی و اجرا کرده است که شما را با مبانی اولیه ساخت برندی قدرتمند و حفظ و افزایش قدرت آن با گذشت زمان آشنا کند. شما با شرکت در این دوره، پایه و اساس مدیریت برند و برندسازی را یاد میگیرید.
مخاطبان دوره
- مدیران و کارشناسان برندسازی، فروش، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
- افراد شاغل در مؤسسههای طراحی و آژانسهای تبلیغاتی
- افرادی که با امور برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- تعریف برند و بیان اهمیت برندسازی
- طراحی هویت برند
- آشنایی با ساختار معماری برند
- جایگاهسازی و ایجاد برند
- آشنایی با مدلهای برندسازی
- شناخت و تحلیل محیط
- آشنایی با استراتژیهای زیرساخت برند
- آشنایی با ابعاد ظاهری برند
- آشنایی با نظام تبلیغات و ارتباطات برند
- آشنایی با نظام مؤلفههای بازار و بازاریابی
سبک برگزاری دوره
شما در این کلاس بهصورت تئوری با موضوعهای مرتبط با محتوای دوره آشنا میشوید. برای هریک از مطالب مطرحشده در کلاس نمونههایی عینی و واقعی به شما معرفی میشود و درباره آنها به بحث و تبادل نظر میپردازید تا نحوه استفاده از آنچه را بهصورت تئوری یاد گرفتهاید در عمل مشاهده کنید.
خروجی دوره
در پایان این دوره با مبانی مدیریت برند آشنا شدهاید و میدانید که در برنامهریزی برای برندسازی باید به چه نکاتی توجه کنید. با آشنایی با روشهای خلق برند یاد میگیرید که پروژههای برندسازی چطور اداره میشوند. پس از این دوره میتوانید در پیادهسازی پروژههای برندسازی مشارکت کنید.
این دوره هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود.
همچنین در پایان دوره به شرکتکنندگان مدرک معتبر اعطا میشود.
نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
تعداد جلسات دوره : 8 جلسه 2 ساعته
تاریخ شروع دوره : 1402/10/2
زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 17 الی 19
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 30 ساعت
- سطح مهارت همه مراحل
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی نامه بله
- ارزیابی بله