8 جلسه 2 ساعته
بسیاری، تبلیغات را یک روند پرهزینه و غیرموثر می دانند فارغ از اینکه بسیاری از مشهورترین برندهای جهانی، با اینکه از شهرت برند خود در سطح جهانی آگاهی کامل دارند، اما دست از تبلیغات بر نمی دارند و با مدیریت تبلیغات، بخش های مهمی از سهم درآمدی خود را در تبلیغات گسترده، سرمایه گذاری می کنند. برخی دیگر نیز، پس از به شهرت رسیدن محصول و یا خدمات خود، دست از تبلیغات می کشند با این دید که همگان آنها را می شناسند بی آنکه بدانند با دستان خود، بازار را در اختیار رقیبانی می گذارند که تبلیغات را یکی از مهمترین فرصت های تسخیر بازار هدف می دانند. بازاری که نه تنها می تواند به یک شهر بلکه به سطوح بالاتری همچون کشورها معطوف گردد و علاوه بر مشتریان بومی، بازار جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد.
دوره مبانی مدیریت تبلیغات، شناخت و نحوه صحیح بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی، چگونگی سرمایه گذاری های تبلیغاتی، موقعیت ها و فرصتها، توسعه روابط و افزایش مشتریان بازار هدف، استفاده اصولی از ابزارهای دیجیتال و رسانه ای، و بسیاری موارد دیگر دیدگاهی نو درباره مدیریت تبلیغات را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید آنچه تاکنون از دید شما درباره تبلیغات اصولی پنهان مانده، تبدیل به روندی نو و موفق برای پیشبرد اقتصادی کسب و کارتان شود.
درباره دوره
مدیریت تبلیغات یکی از مباحث ارزشمند در مدیریت بازاریابی است. ازآنجاکه تبلیغات میتواند اثر زیادی بر فروش و سودآوری داشته باشد، کسب تخصص در آن فرصتهای شغلی گسترده و متنوعی را برای علاقهمندان به این زمینه فراهم میکند.
سنجش میزان اثربخشی کمپین تبلیغاتی، گرچه تا حدی ممکن است، اما کار راحتی نیست. به همین خاطر باید همیشه توجه داشت که برنامههای تبلیغاتی به کارآمدترین شکل ممکن به اجرا درآیند و هدررفت بودجه آنها به کمترین حد برسد. انواع مطالعات بازار و مخاطب، شناخت رسانهها و میزان ظرفیت آنها برای اثرگذاری بر رفتار مصرفکنندگان، استراتژیهای تبلیغاتی و برنامهریزی متناسب با اهداف و مقاصد تبلیغ و فروش و بسیاری موضوعهای دیگر، اهمیت زیادی در مدیریت تبلیغات دارند.
هرچه شما با مباحث مطرح در این زمینه آشنایی بیشتری پیدا کنید، میتوانید در برنامهریزیهای تبلیغاتی مؤثرتر ظاهر شوید. به همین منظور، مدرسه ایده دوره اصول و مبانی مدیریت تبلیغات و راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی را برگزار میکند تا شما را با کلیه مقدماتی که برای کار در این حوزه به آنها نیاز دارید آشنا کند. شما با شرکت در این دوره با شیوههای تبلیغات، مؤلفههای مهم در آن و نحوه اجرای برنامههای تبلیغاتی آشنا میشوید و میتوانید اولین گام را برای فعالیت حرفهای در این زمینه بردارید.
مخاطبان دوره
- مدیران و کارشناسان فروش، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
- افراد شاغل در مؤسسههای طراحی و آژانسهای تبلیغاتی
- افرادی که با امور تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- تعریف تبلیغات، انواع و طبقهبندیهای آن
- تبلیغات هدفمند
- آشنایی با تحقیقات بازار و نقش آن در تبلیغات
- آشنایی با بازاریابی و نقش آن در تبلیغات
- انواع روشهای ترویج و تفاوت آنها با تبلیغات
- انواع رسانهها و نقاط ضعف و قوتهای آن
- آشنایی با شرکتهای تبلیغاتی: انواع، ساختار، روشها، گردش کار، شرح وظایف و …
- اصطلاحات رایج در صنعت تبلیغات
- زبان تخصصی تبلیغات و بازاریابی
- روانشناسی مخاطب
- آسیب شناسی تبلیغات در ایران
- کمپینهای تبلیغاتی، از برنامهریزی تا اجرا
سبک برگزاری دوره
شما در این کلاس بهصورت تئوری با موضوعهای مرتبط با محتوای دوره آشنا میشوید. برای هریک از مطالب مطرحشده در کلاس نمونههایی عینی و واقعی به شما معرفی میشود و درباره آنها به بحث و تبادل نظر میپردازید تا نحوه استفاده از آنچه را بهصورت تئوری یاد گرفتهاید در عمل مشاهده کنید.
خروجی دوره
در پایان این دوره با اصول و مبانی مدیریت تبلیغات آشنا شدهاید و میدانید که در برنامهریزی برای کمپینهای تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنید. با گذراندن این دوره آمادهاید تا در مذاکرات خود با آژانسهای تبلیغاتی (برای سفارش تبلیغات) آگاهتر عمل کنید و مسیر خود را برای یادگیری تخصصی مدیریت تبلیغات ادامه دهید.
این دوره هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود.
همچنین در پایان دوره به شرکتکنندگان مدرک معتبر اعطا میشود.
نام استاد : آرش سلطانعلی
تعداد جلسات دوره : 8 جلسه 2 ساعته
تاریخ شروع دوره : 1402/4/25
زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها ساعت 16 الی 18
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 30 hours
- سطح مهارت All levels
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی نامه بله
- ارزیابی بله