مدیریت روابط عمومی تجاری

(0 نظر)
999,000 تومان
روابط عمومی تجاری

مدیریت روابط عمومی تجاری ( مبانی روابط عمومی نوین )

 

درباره دوره

در دورانی که استفاده از رسانه‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی به سرعت رو به و افزایش است، تعاملات مخاطبان و ذی‌نفعان کسب‌وکارها با این رسانه‌ها، داشتن دید و نگارش روابط عمومی مدرن از الزامات اصلی موفقیت کسب‌وکارها و سازمان‌ها در برندینگ، بازاریابی، فروش، منابع انسانی و حتی رقابت است.
در دوره کوتاه مدت روابط عمومی به اهمیت‌ روابط عمومی، بازاریابی و برند پرداخته می‌شود و ابزارهای پیاده‌سازی سریع و موثر برای به کارگیری استراتژی‌ها و ابزارهای این حوزه نیز ارائه خواهد شد.
این دوره‌ با شناخت نیازهای امروز کسب‌وکارها در زمینه‌ روابط عمومی آفلاین، دیجیتال و ذی‌نفعان مختلف طراحی شده است.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم ارتباطات و روابط عمومی
  • مدیران و کارشناسان روابط عمومی
  • مسئولان و مدیران اجرایی برگزاری رویدادها

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • شناخت روابط عمومی
  • اهمیت و نقش روابط عمومی در برندینگ، بازاریابی و فروش
  • روابط عمومی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات
  • استراتژی‌های روابط عمومی
  • شناخت رسانه
  • شناخت افکار عمومی
  • شناخت ذی نفعان
  • روابط عمومی درون و برون‌سازمانی
  • تعریف پیام و اهداف ارتباطی
  • روابط عمومی در استارتاپ‌ها
  • روابط عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ
  • کمپین‌های روابط عمومی
  • روابط عمومی مدیران
  • مسئولیت اجتماعی
  • ابزارهای روابط عمومی
  • نرم‌افزارهای روابط عمومی
  • ارتباطات رسانه‌ای
  • خبرنویسی از کسب‌وکار
  • بحران رسانه‌ای
  • روابط عمومی دیجیتال
  • روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوایی
  • شاخص‌های اندازه‌گیری و گزارش
  • راهبرد تیم روابط عمومی
  • نقش‌ها و فعالیت‌ها در تیم روابط عمومی
  • ارائه‌ نتایج عملی دانشجویان

 

سبک برگزاری دوره

در این دوره ورکشاپ‌ها و فعالیت‌های عملی نیز برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان این دوره بتوانند به صورت عملی موضوعات ارائه شده را اجرا کنند و در آینده در درون سازمان خود از آن بهره ببرند.

 

خروجی دوره

حاضران این دوره، در پایان قادر خواهند بود، شرکت خود و رقیبان را از دید روابط عمومی تحلیل کرده و استراتژی و برنامه‌ پایه برای روابط عمومی خود و نقش آن در بخش‌های مختلف کاری، طراحی و اجرا کنند و یا با شناخت شاخص‌ها و معیارهای اندازه‌گیری کمی و کیفی، بر روندهای شرکت خود در روابط عمومی نظارت کنند.


نام استاد : حمیدرضا طهماسبی پور

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۴/۲۶

زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت ۱۶ الی ۱۹

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

    2 دیدگاه

  1. اکتبر 13, 2019
    پاسخ

    باسلام
    من و همکارانم ساکن اصفهان هستیم – برای دوره حضوری مشکل رفت و امد هست – راه حلی برای این مورد دارید ؟ مثلا وبینار یا دوره انلاین یا فیلم دوره را بتونیم تهیه کنیم ؟

    • آموزشگاه ایده
      اکتبر 14, 2019
      پاسخ

      سلام دوست گرامی. بله امکان آموزش از طریق فیلم های آموزشی هست. لطفا برای اینکه اطلاعات بیشتر در اختیارتون بگذاریم با شماره های ۰۲۱۸۸۸۲۳۳۸۷ , ۰۲۱۸۸۸۲۳۶۲۵ تماس بگیرید.

      با سپاس

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *