کمپین نویسی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

(0 نظر)
1,399,000 تومان
برنامه-ریزی-کمپین-های-تبلیغاتی

درباره دوره

امروزه مدیران ارشد سازمان‏ها، به‌واسطۀ تغییرات ایجادشده در عرصۀ تبلیغات و اطلاع‌رسانی، انتظارات بالاتری از فرایندهای ارتباطی دارند و می‏خواهند اثرات مستقیم و واضح‏تری را از برنامه‏ های تبلیغاتی خود دریافت کنند. این یعنی دیگر نمی‏توان برای دسترسی به اهداف کسب‌وکار صرفاً به یک نوع ابزار رسانه‏ای و در قالب پیام‏های منفرد و مستقیم، اکتفا کرد. کارایی و اثربخشی برنامه‏ های ارتباطی نظیر تبلیغات و روابط‏ عمومی، نیازمند یک برنامه جامع و متناسب با ابعاد سازمان و محدوده بازار است. با شرکت در این دوره با اصول برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

 

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
  • افراد شاغل در آژانس‌های تبلیغاتی
  • افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • تعریف کمپین
  • مدیریت و برنامه ریزی کمپین
    • ده گام بنیادین کمپین تبلیغاتی
    • گام اول، تحلیل محیط
    • گام دوم، تعیین هدف کمپین
    • گام سوم، تعیین مخاطب در بازار هدف
    • گام چهارم، تصمیمات استراتژیک و انتخاب مزیت رقابتی
    • گام پنجم، تعیین فکر تبلیغاتی موثر (Concept)
    • گام ششم، توجه به جایگاه محصول یا خدمت در منحنی محصول P.L.C
    • گام هفتم، بودجه کمپین تبلیغاتی
    • گام هشتم، تهیه پیام خلاق
    • گام نهم، تعیین رسانه های موثر در کمپین
    • گام دهم، ارزیابی اثربخشی تبلیغاتی
  • ارائه نمونه های کمپین های اجرا شده

 

خروجی دوره

در پایان این دوره، می‌توانید یک کمپین کامل و جامع را متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین کنید و به اجرا درآورید.


دوره برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی به صورت آنلاین نیز برگزار می شود:

نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2 ساعته

تاریخ شروع دوره :  1400/4/7

زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها ساعت 16 الی 18


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2 ساعته

تاریخ شروع دوره :  1400/4/7

زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها ساعت 16 الی 18

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 4
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,399,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *