درباره دوره
۸ جلسه ۲ ساعته
امروزه مدیران ارشد سازمانها، بهواسطۀ تغییرات ایجادشده در عرصۀ تبلیغات و اطلاعرسانی، انتظارات بالاتری از فرایندهای ارتباطی دارند و میخواهند اثرات مستقیم و واضحتری را از برنامه های تبلیغاتی خود دریافت کنند. این یعنی دیگر نمیتوان برای دسترسی به اهداف کسبوکار صرفاً به یک نوع ابزار رسانه ای در قالب پیامهای منفرد و مستقیم، اکتفا کرد. کارایی و اثربخشی برنامه های ارتباطی نظیر تبلیغات و روابط عمومی، نیازمند یک برنامه جامع و متناسب با ابعاد سازمان و محدوده بازار است. با شرکت در این دوره با اصول برنامهریزی و مدیریت پروژهها و کمپینهای تبلیغاتی آشنا میشوید.
مخاطبان دوره
- مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
- صاحبین و شاغلین کسبوکارهای پروژهمحور و آژانسهای تبلیغاتی
- اعضای تیمهای اجرایی پروژه در صنایع مختلف
- علاقهمندان به حوزه مدیریت، کنترل و برنامهریزی پروژه
- افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- تعریف کمپین
- مدیریت و برنامه ریزی کمپین
- ده گام بنیادین کمپین تبلیغاتی
- گام اول، تحلیل محیط
- گام دوم، تعیین هدف کمپین
- گام سوم، تعیین مخاطب در بازار هدف
- گام چهارم، تصمیمات استراتژیک و انتخاب مزیت رقابتی
- گام پنجم، تعیین فکر تبلیغاتی موثر (Concept)
- گام ششم، توجه به جایگاه محصول یا خدمت در منحنی محصول P.L.C
- گام هفتم، بودجه کمپین تبلیغاتی
- گام هشتم، تهیه پیام خلاق
- گام نهم، تعیین رسانه های موثر در کمپین
- گام دهم، ارزیابی اثربخشی تبلیغاتی
- ارائه نمونه های کمپین های اجرا شده
خروجی دوره
در پایان این دوره، میتوانید یک کمپین کامل و جامع را متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین کنید و به اجرا درآورید.
این دوره هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود.
همچنین در پایان دوره به شرکتکنندگان مدرک معتبر اعطا میشود.
نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه ۲ ساعته
تاریخ شروع دوره : ۱۴۰۲/۲/۱۰
زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها ساعت ۱۶ الی ۱۸
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 30 ساعت
- سطح مهارت All levels
- زبان فارسی
- دانشجویان 5
- گواهی نامه بله
- ارزیابی بله