برنامهریزی و مدیریت رسانههای تبلیغاتی

درباره دوره
رسانه در دنیای امروز نقش زیادی در ترسیم و انتقال واقعیتها دارد و به افراد امکان میدهد تا برحسب نیاز از کانالهای ارتباطی مختلف برای اهداف مختلف استفاده کنند. بنابراین شما باید با شناخت درست و دقیق از رسانهها و با برخورداری از یک برنامۀ جامع و مدوّن برای استفاده از هریک از آنها مطابق با نیازها و اهداف خود بهره بگیرید. با شرکت در این دوره که یکی از زیرمجموعههای دورههای جامع مدیریت تبلیغات و بازاریابی است، نحوۀ برنامهریزی و مدیریت رسانههای تبلیغاتی را یاد میگیرید.
مخاطبان دوره
- دانشجویان و فارغالتحصیلان مدیریت، بازاریابی، گرافیک، عکاسی و رشتههای مرتبط
- سرپرستان رسانهای آژانسهای تبلیغاتی
- طراحان گرافیک و طراحان تبلیغات
- افرادی که با خرید و فروش رسانهها سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- مقدمات و مفاهیم
- انواع رسانههای تبلیغاتی، قوتها و ضعفها
- ضرورت و فرایند برنامهریزی رسانۀ تبلیغاتی شامل تحقیقات و تحلیل بازار، اتخاذ استراتژی، انتخاب رسانه، زمانبندی اجرا
- روشهای برنامهریزی و تخصیص بودجه
- شاخصهای اثربخشی رسانهها
- نرمافزارهای برنامهریزی رسانه
- ارزیابی کمپین رسانهای اجراشده
سبک برگزاری دوره
تدریس و تمرین عملی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال
خروجی دوره
در پایان این دوره میتوانید برای یک کمپین رسانهای کامل را با تمام جزئیات برنامهریزی کنید و با برخورداری از این مهارت برای ورود به بازار کار آماده میشوید.
نام استاد : سعید اعزازی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره : 1400/2/12
زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰
ویژگی های دوره
- عناوین 0
- امتحانات 0
- مدت 30 ساعت
- سطح مهارت همه سطوح
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی بله
- ارزیابی ها بله