درباره دوره
8 جلسه 2 ساعته
تحقیقات بازاریابی روش منظم و منسجمی برای کسب اطلاعاتی است که برای تصمیمگیری دربارۀ فعالیتهای بازاریابی و فروش به آنها نیاز دارید. این تحقیقات کمک میکند تا از تصمیماتی که بر پایۀ حدسیات یا اطلاعات نادرست گرفته میشوند دوری کنید و از سرمایهگذاری روی بخشهای غیرضروری بپرهیزید. با شرکت در این دوره که یکی از زیرمجموعههای دورههای جامع مدیریت تبلیغات و بازاریابی است، با مفاهیم و روشهای تحقیقات بازار آشنا میشوید.
مخاطبان دوره
- دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای مدیریت و بازاریابی و سایر رشتههای مرتبط
- مدیران، مشاوران، بازرگانان و فعالان کسبوکار
- کارکنان واحدهای بازرگانی، خرید، بازاریابی و فروش سازمانها
- افرادی که با بازار و محیط کسبوکار سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- ضرورت تحقیقات بازار (کلیات، دستاورها و نتایج، الزامات و …)
- فرآیند اجرایی تحقیقات بازار
- انواع طرح تحقیق و انتخاب رویکرد و طرح تحقیق مناسب با حل مسئله یا بهرهبرداری از فرصت
- تکنیکها و روشهای کمی در تحقیقات بازار شامل تحقیقات توصیفی، علّی و اکتشافی
- تکنیکها و روشهای کیفی در تحقیقات بازار
- تکنیکها و روشهای ابداعی در تحقیقات بازار
- تجزیه و تحلیل دادهها و ارائه گزارش نهایی تحقیقات بازار
- افکارسنجی
سبک برگزاری دوره
تدریس و تمرین عملی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال
خروجی دوره
در پایان این دوره با تحقیقات بازاریابی، انواع و روشهای آن آشنا میشوید و میتوانید دربارۀ بازار، محصول، مخاطب و مصرفکننده محصولات یا خدمات خود اطلاعات درست و کافی به دست آورید. و با استفاده از این اطلاعات برای حضور مؤثرتر در بازار تصمیم بگیرید.
این دوره هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود.
همچنین در پایان دوره به شرکتکنندگان مدرک معتبر اعطا میشود.
نام استاد : دکتر نادر عشقی پور
تعداد جلسات دوره : 8 جلسه 2 ساعته
تاریخ شروع دوره : 1402/7/22
زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 18 الی 20
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 30 ساعت
- سطح مهارت همه مراحل
- زبان فارسی
- دانشجویان 1
- گواهی نامه بله
- ارزیابی بله