تدوین برنامۀ بازاریابی

(0 نظر)
999,000 تومان
آموزش تحقیقات بازاریابی

درباره دوره

یکی از دغدغه‌های مدیران در حوزه بازرگانی امروز هدایت برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارشان است. چراکه با توجه به کمبود منابع و وجود رقابت شدید در بازار و همچنین تغییر سریع خواسته‌ها و تنوع ذائقۀ مشتریان، شرکت‌ها مجبورند برنامه‌های بازاریابی خود را با این عوامل تطبیق دهند. شما با شرکت در این دوره ضمن آشنایی با مثال‌های متعدد، نحوۀ تدوین طرح (برنامۀ) بازاریابی را یاد می‌گیرید.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مدیریت بازرگانی، بازاریابی و رشته‌های مرتبط
  • مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات
  • صاحبان کسب‌وکار، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا
  • افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • کلیات طرح بازاریابی همراه با فرایند طراحی برنامۀ بازاریابی در یک نگاه
  • تجزیه و تحلیل محیط کسب‌و‌کار و تبیین اهداف و استراتژی‌های کسب‌وکار
  • مشتری‌شناسی و تحلیل نیازهای مشتریان
  • بخش‌بندی و اولویت‌بندی بازارها
  • جایگاه محصول در برنامۀ بازاریابی
  • جایگاه قیمت در برنامۀ بازاریابی
  • جایگاه توزیع در برنامۀ بازاریابی
  • جایگاه IMC (ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی) در برنامۀ بازاریابی

 

سبک برگزاری دوره

تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با تمرین به ‌صورت کاملاً کاربردی و عملیاتی در کنار طرح سؤال و رفع اشکال

 

خروجی دوره

در پایان این دوره آماده می‌شوید تا در تدوین طرح‌ها و برنامه‌های بازاریابی برای کسب‌وکار خود و دیگران مشارکت کنید.


نام استاد : مهندس سعید اعزازی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/11/11

زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 17 الی 20


نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/8/29

زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 8 الی 10

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
سعید اعزازی فارغ التحصیل ازدانشگاه آمریکایی شارجه امارات متحده عربی ( مدیر بازرگانی – بازاریابی ، اقتصاد ) - عضو هیئت مدیره و مدیریت فروش دفتر مرکزی شرکت رسانه هنر – مشهد 2 سال 1378-1380 - مدیریت دفتر تهران شرکت رسانه هنر 2 سال 1380-1382 - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Art Media در امارات متحده عربی (دبی) 5 سال 1382-1387 - عضو رسمی و فعال انجمن بین المللی تبلیغات IAA - مشاور و مجری اطلاع رسانی و تبلیغات باشگاه ایرانیان دبی (Iranian Club Dubai ) 3 سال 1383-1386 - مدیریت بازرگانی شرکت رسانه هنر 2 سال 1387-1389 - عضو هیئت مدیر شرکت آشیانه پرواز توس مشهدو مشاور فروش و اطلاع رسانی– توسعه بازار 2 سال 1388-1390 - رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانیان رسانه هنر وابسته به هولدینگ شرکت مادر رسانه هنر از سال 1389 تا کنون - - عضو هیئت مدیره شرکت فرازش آفرید هشتم از سال 1389 تاکنون - عضو هیئت مدیره کمیته راهبردی هفته نامه فراخبر از سال 1392 تاکنون - رئیس هیئت مدیره شرکت آفرید تجارت پیشرو از سال 1392 تاکنون - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آوانگارد از سال 1393 تاکنون -

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *