تدوین برنامۀ بازاریابی

درباره دوره
یکی از دغدغههای مدیران در حوزه بازرگانی امروز هدایت برنامههای بازاریابی کسبوکارشان است. چراکه با توجه به کمبود منابع و وجود رقابت شدید در بازار و همچنین تغییر سریع خواستهها و تنوع ذائقۀ مشتریان، شرکتها مجبورند برنامههای بازاریابی خود را با این عوامل تطبیق دهند. شما با شرکت در این دوره ضمن آشنایی با مثالهای متعدد، نحوۀ تدوین طرح (برنامۀ) بازاریابی را یاد میگیرید.
مخاطبان دوره
- دانشجویان و فارغالتحصیلان مدیریت بازرگانی، بازاریابی و رشتههای مرتبط
- مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات
- صاحبان کسبوکار، استارتآپها و کسبوکارهای نوپا
- افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- کلیات طرح بازاریابی همراه با فرایند طراحی برنامۀ بازاریابی در یک نگاه
- تجزیه و تحلیل محیط کسبوکار و تبیین اهداف و استراتژیهای کسبوکار
- مشتریشناسی و تحلیل نیازهای مشتریان
- بخشبندی و اولویتبندی بازارها
- جایگاه محصول در برنامۀ بازاریابی
- جایگاه قیمت در برنامۀ بازاریابی
- جایگاه توزیع در برنامۀ بازاریابی
- جایگاه IMC (ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی) در برنامۀ بازاریابی
سبک برگزاری دوره
تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با تمرین به صورت کاملاً کاربردی و عملیاتی در کنار طرح سؤال و رفع اشکال
خروجی دوره
در پایان این دوره آماده میشوید تا در تدوین طرحها و برنامههای بازاریابی برای کسبوکار خود و دیگران مشارکت کنید.
نام استاد : مهندس سعید اعزازی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره : 1400/2/4
زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 17 الی 20
نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره : 1400/2/30
زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 8 الی 10
ویژگی های دوره
- عناوین 0
- امتحانات 0
- مدت 30 ساعت
- سطح مهارت همه سطوح
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی بله
- ارزیابی ها بله