تدوین برنامۀ بازاریابی و برنامه کسب و کار(Business Plan – Marketing Plan)

(0 نظر)
1,399,000 تومان 699,500 تومان
آموزش تحقیقات بازاریابی

درباره دوره

یک طرح کسب و کار سندی مکتوب است که به شرکت ها می آموزد در دنیای رقابتی امروز بر چه اساسی باید کسب درآمد کنند. به بیان دیگر مدل کسب و کار شرکت چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. یکی از دغدغه‌های مدیران در حوزه بازرگانی امروز هدایت برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارشان است. چراکه با توجه به کمبود منابع و وجود رقابت شدید در بازار و همچنین تغییر سریع خواسته‌ها و تنوع ذائقۀ مشتریان، شرکت‌ها مجبورند برنامه‌های بازاریابی خود را با این عوامل تطبیق دهند. شما با شرکت در این دوره ضمن آشنایی با مثال‌های متعدد، نحوۀ تدوین طرح و برنامه بازاریابی را یاد می‌گیرید.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مدیریت بازرگانی، بازاریابی و رشته‌های مرتبط
  • مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات
  • صاحبان کسب‌وکار، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا
  • افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • فرآیند تدوین طرح و مدل کسب و کار
  • تجزیه و تحلیل محیط کسب‌و‌کار و تبیین اهداف و استراتژی‌های کسب‌وکار
  • مشتری‌شناسی و تحلیل نیازهای مشتریان
  • بخش‌بندی و اولویت‌بندی بازارها
  • جایگاه محصول در برنامۀ بازاریابی
  • جایگاه قیمت در برنامۀ بازاریابی
  • جایگاه توزیع در برنامۀ بازاریابی
  • جایگاه IMC (ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی) در برنامۀ بازاریابی
  •  متغیرهای اثرگذار بر مدل کسب و کار اعم از بازار، کدام فناوری و به تبع کدام محصول یا خدمت
  •  مشتری و ارزش پیشنهادی
  •  آمیخته های بازار و جایگاه آن ها در طرح کسب وکار
  •  سایر متعلقات مدل کسب وکار

 

سبک برگزاری دوره

تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با تمرین به ‌صورت کاملاً کاربردی و عملیاتی در کنار طرح سؤال و رفع اشکال

 

خروجی دوره

در پایان این دوره آماده می‌شوید تا در تدوین طرح‌ها و برنامه‌های بازاریابی برای کسب‌وکار خود و دیگران مشارکت کنید.


دوره تدوین برنامۀ بازاریابی و برنامه کسب و کار به صورت آنلاین نیز برگزار می شود.

نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : 10 جلسه 2 ساعته

تاریخ شروع دوره : 1400/4/31

زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 8 الی 10


نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : 10 جلسه 2 ساعته

تاریخ شروع دوره : 1400/4/31

زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 8 الی 10

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,399,000 تومان 699,500 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *