درباره دوره
8 جلسه 1.5 ساعته
یک طرح کسب و کار سندی مکتوب است که به شرکت ها می آموزد در دنیای رقابتی امروز بر چه اساسی باید کسب درآمد کنند. به بیان دیگر مدل کسب و کار شرکت چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. یکی از دغدغههای مدیران در حوزه بازرگانی امروز هدایت برنامههای بازاریابی کسبوکارشان است. چراکه با توجه به کمبود منابع و وجود رقابت شدید در بازار و همچنین تغییر سریع خواستهها و تنوع ذائقۀ مشتریان، شرکتها مجبورند برنامههای بازاریابی خود را با این عوامل تطبیق دهند. شما با شرکت در دوره تدوین برنامه کسب و کار و بازاریابی ضمن آشنایی با مثالهای متعدد، نحوۀ تدوین طرح و برنامه بازاریابی را یاد میگیرید.
مخاطبان دوره
- دانشجویان و فارغالتحصیلان مدیریت بازرگانی، بازاریابی و رشتههای مرتبط
- مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات
- صاحبان کسبوکار، استارتآپها و کسبوکارهای نوپا
- افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- فرآیند تدوین طرح و مدل کسب و کار
- تجزیه و تحلیل محیط کسبوکار و تبیین اهداف و استراتژیهای کسبوکار
- مشتریشناسی و تحلیل نیازهای مشتریان
- بخشبندی و اولویتبندی بازارها
- جایگاه محصول در برنامۀ بازاریابی
- جایگاه قیمت در برنامۀ بازاریابی
- جایگاه توزیع در برنامۀ بازاریابی
- جایگاه IMC (ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی) در برنامۀ بازاریابی
- متغیرهای اثرگذار بر مدل کسب و کار اعم از بازار، کدام فناوری و به تبع کدام محصول یا خدمت
- مشتری و ارزش پیشنهادی
- آمیخته های بازار و جایگاه آن ها در طرح کسب وکار
- چطور کسب و کاری موفق بسازیم؟
- تـعالى سـازمـانـى
- سایر متعلقات مدل کسب وکار
سبک برگزاری دوره
تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با تمرین به صورت کاملاً کاربردی و عملیاتی در کنار طرح سؤال و رفع اشکال
خروجی دوره
در پایان این دوره آماده میشوید تا در تدوین طرحها و برنامههای بازاریابی برای کسبوکار خود و دیگران مشارکت کنید.
این دوره هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود.
همچنین در پایان دوره به شرکتکنندگان مدرک معتبر اعطا میشود.
نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
تعداد جلسات دوره : 8 جلسه 1.5 ساعته
تاریخ شروع دوره : بهار 1403
زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 15:30 الی 17
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 30 ساعت
- سطح مهارت همه مراحل
- زبان فارسی
- دانشجویان 1
- گواهی نامه بله
- ارزیابی بله