مدیریت بازاریابی و فروش

(0 نظر)
999,000 تومان
آموزش مدیریت بازاریابی و فروش

درباره دوره

راه‌اندازی و ادارۀ هر کسب‌وکاری نیازمند استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف است و استفاده از آن‌ها به مهارت نیاز دارد. اما برخورداری از مهارت بدون آشنایی با مبانی و مفاهیم اولیۀ این ابزارها و روش‌ها امکان‌پذیر نیست. بنابراین با یادگیری اصول اولیۀ بازاریابی و فروش و به‌کارگیری آن‌ها در کسب‌وکار خود می‌توانید به ارتقای مهارت‌هایتان و در نهایت به موفقیت کسب‌وکار خود کمک کنید.  با شرکت در این دوره که یکی از زیرمجموعه‌های دوره‌های جامع مدیریت تبلیغات و بازاریابی است، با مفاهیم بازاریابی و فروش آشنا می‌شوید.

 

مخاطبان دوره 

  • مشاوران، مدیران و برنامه‌ریزان بازاریابی و فروش
  • شرکت‌های پخش و نمایندگان فروش
  • کارکنان واحدهای بازرگانی، خرید، بازاریابی و فروش سازمان‌ها
  • افرادی که با بازاریابی و فروش سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • معرفی نظام جامع بازاریابی و فروش در کسب‌وکارهای امروزی
  • مدیریت فروش، تعاریف، فرآیند، ساختار، انواع و تکنیک‌های فروش
  • برنامه‌ریزی فروش و طراحی و اجرای کمپین‌های فروش
  • مهارت‌های فروشندگی و مدیریت منابع انسانی در فروش و مشاغل فروشندگی
  • تحلیل رفتار مصرف کننده، روانشناسی فروش، انواع مشتری و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)
  • اصول و فنون مذاکرات فروش و تکنیک‌های برقراری ارتباط موثر با مشتری
  • تاکتیک‌های پیشبرد فروش، مشوق‌های فروش و موارد کارکرد آن‌ها

 

سبک برگزاری دوره

تدریس و تمرین عملی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 

خروجی دوره

در پایان این دوره با مفاهیم بازاریابی و فروش آشنا می‌شوید و مهارت‌های لازم برای شناسایی بازار هدف هر محصول یا خدمت، برنامه‌ریزی برای فروش و قطعی‌کردن فروش را به دست می‌آورید.


نام استاد : دکتر احمد پاکزاد

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۵/۸

زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
دکتر احمد پاکزاد - دانش‏ آموخته علوم ارتباطات اجتماعی (کارشناسی) - مدیریت شهری (کارشناسی ارشد) - برنامه ‏ریزی شهری (دکترای تخصصی) - دارای 25 سال سابقه فعالیت در عرصه ‏های بازاریابی، فروش، روابط‏ عمومی و تبلیغات - مشاور بازاریابی و فروش شرکت تلاونگ - قائم مقام مدیرعامل شرکت زرماکارون - مدیر هولدینگ شرکت‏های زرپخش - معاون ارتباطات گروه صنعتی و پژوهشی زر - مدیرکل روابط ‏عمومی بنیاد مسکن - مدیر روابط‏ عمومی و تبلیغات شرکت سرمایه ‏گذاری مسکن - صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر فصلنامه تخصصی فرهنگ ‏رسانه

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *