کارگاه مدیریت رویدادهای نمایشگاهی بین المللی

درباره دوره
حضور در رویدادهای نمایشگاهی بین المللی عمدتا در راستای اهداف کلان اقتصادی شرکت ها و سازمان ها صورت می پذیرد و به صورت معمول دپارتمان های روابط عمومی و امور بین الملل مسئولیت مدیریت و برگزاری این رویدادها را بر عهده دارند. این دوره تلاش می کند مهارت برای مدیریت بهینه این رویدادها نزد مخاطبان خود افزایش دهد.
مخاطبان دوره
مجموعه کارشناسان و مدیران روابط عمومی و امور بین الملل و یا سایر ارکان سازمانی که مسئولیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی بین المللی را دارند مخاطبان اصلی این دوره خواهند بود.
سرفصل ها
- چگونگی استخراج تقویم نمایشگاهی
- چگونگی برنامه ریزی برای حضور موثر در رویدادهای بین المللی
- چگونگی ارتباط موثر با ارگانایزرهای نمایشگاهی
- تهیه طرح پروژه ( RFP ) برای ارایه به پیمانکاران بینالمللی ساخت غرفه منطبق بر Brand Book کلان و بالادستی
- چگونگی دریافت و مطالعه پرپزوالها و احراز صلاحیت پیمانکاران بینالمللی
- چگونگی عقد قراردادهای بین المللی
- پیگیری و هماهنگی نیازهای تکنیکال و غیرتکنیکال
- چگونگی مستندسازی رویداد و استخراج گزارش جامع نمایشگاهی
سبک برگزاری
شیوه آموزش در این دوره کاملا تجربه محور و مبتنی بر انتقال اطلاعات به صورت اشتراک تجربه های موفق پیشین به مجموعه مخاطبان است.
خروجی دوره
در پایان دوره متناسب با زمان صرف شده در کارگاه مخاطبان شناخت کلی از چگونگی مدیریت رویددهای نمایشگاهی در فضای بین المللی کسب خواهند کرد.
نام استاد : سید هاشم شریفی
تعداد جلسات دوره : 12 ساعت
تاریخ شروع دوره : 1400/2/9 و 1400/2/10
زمان برگزاری دوره : پنج شنبه و جمعه ساعت 12 الی 18
ویژگی های دوره
- عناوین 0
- امتحانات 0
- مدت 12 ساعت
- سطح مهارت همه مراحل
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی بله
- ارزیابی ها بله