دیجیتال مارکتینگ

پرداخت اقساطی با اسنپ پی

درباره دوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ،  بخشی مهمی از هر کسب و کاری است اما در بازار امروز، بسیار غیرقابل پیش بینی است و به سرعت در حال و پیشرفت است. هر روز، یک ابزار جدید، یک تاکتیک جدید و یک روند جدید بوجود می آید. بنابراین جای تعجبی ندارد که با این سوال مواجه شوید که از کجا باید شروع کرد، چه ابزاری بهترین نتیجه را می دهد، چگونه وقت خود را بگذرانید و چه کارهایی برای ساخت چارچوب یک استراتژی عالی بازاریابی باید انجام دهید. البته نگران نباشید زیرا در مدرسه ایده برای آموزش مخاطبان دوره مناسبی در نظر گرفته ایم.

در این دوره تلاش می کنیم که بهترین پاسخ ها رو به سوالات شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر بدهیم. در این دوره و در بخش مدرسه تبلیغات ایده ، مفاهیم اولیه بازاریابی دیجیتال و نحوه استفاده از ابزارهای مختلف برای توسعه یک برنامه بازاریابی دیجیتال به شما آموزش می دهیم به گونه ای که نه تنها باعث رشد کسب و کار شما یا مسیر شغلی شما می شود بلکه با زمان نیز سازگار است.

این دوره شامل همه موارد است، از توسعه استراتژی گرفته تا انتخاب کانال های بازاریابی مناسب تا گرفتن مهارت های کلیدی که در طول مسیر به آنها نیاز خواهید داشت. خواه به دنبال راه اندازی کسب و کار در خانه خود باشید و یا در یک شرکت بزرگ کار کنی، مهارت هایی را که برای داشتن اطمینان خاطر برای شروع سفر دیجیتال مارکتینگ خود لازم دارید، در اینجا پیدا خواهید کرد.

 

مخاطبان دوره دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

  • مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • مدیران سازمان ها
  • دانشجویان و علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین
  • کارآفرینان و صاحبان کسب و کار های اینترنتی
  • گروه های استارت آپ

سبک برگزاری دوره

تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 

 

  • 1- مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال Marketing & Digital Marketing Fundamentals
  • 2- آشنایی با بازاریابی درونگرا Inbound Marketing
  • 3- بازاریابی محتوا Content Marketing
  • 4- بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing
  • 5- بازاریابی موتورهای جست وجو (SEM, SEO)
  • 6- بازاریابی ویدیویی Video Marketing
  • 7- بازاریابی ایمیلی Email Marketing
  • 8- مختصری درباره اتوماسیون بازاریابی Marketing Automation
  • 9- انواع تبلیغات آنلاین و نحوه راه اندازی و گزارشگیری Display Ads, Native Ads, Retargeting,…
  • 10- روش های بررسی اثربخشی و آشنایی با KPI های مختلف
  • 11- مقدمات مدیریت کمپین های دیجیتال
  • نام استاد : مهدی پناه دوست
  • تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه ۲ ساعته
  • زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها ساعت ۱۸ الی ۲۰
  • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/03
 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیجیتال مارکتینگ”

هزینه ثبت نام

شهریه: 6 میلیون تومان 3 میلیون تومان

  • فارغ التحصیلان: 34 دانشجو

  • تعداد جلسات : 8جلسه 2ساعته

  • سرفصل ها: 11

  • نوع دوره: حضوری

  • بازار کار: استخدام+پروژه

  • مدرک معتبر: دارد
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
واتس اپتلفن