استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

(0 نظر)
999,000 تومان

درباره دوره :

با گسترش روزافزون تکنولوژیهای دیجیتال و تاثیر مستقیم آنها بر بخش های مختلف کسب و  کارها لاجرم شرکت ها به استفاده از ابزارهای دیجیتال روی آورده اند.

استفاده از کانال های مختل دیجیتالی – نظیر شبکه های اجتماعی بهینه سازی موتورهای جستجو  (SEO) تبلیغات گوگلی (AdWords ) و … بدون تبعیت از استراتژی واحد معادل استفاده نکردن از آنهاست!

بازاریابانی که سفر مشتریان را درک می کنند در تهیه نقشه راهبردی دیجیتال استراتژیک که انتظارات مشتریان و اهداف تجاری سازمانشان را برآورده میکند موفق خواهند بود.

در این دوره تعاملی ۱۶ساعته به شما چارچوبی برای طراحی اجرای و مدیریت یک استراتژی موفق بازاریابی دیجیتال را آموزش می دهیم.

از طریق ترکیبی از سخنرانی فیلم مطالب موردی مقالات تمرین های تعاملی و فعالیت های تیمی مهارت عملی را دریافت خواهید کرد.

 

Digital Marketing Strategy

?What is Digital Marketing Strategy

Situation Analysis

?Where are we now

Objectives

?Where do we want to be

Strategy

?How do we get there


نام استاد : مهشاد خاقانی

تعداد جلسات : ۶ جلسه ۳ ساعت

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۵/۱۲

زمان برگزاری دوره : یک شنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 18 ساعت
  • سطح مهارت همه مراحل
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *