مشترى مدارى

(0 نظر)
999,000 تومان

درباره دوره  :

مشترى و چگونگى کسب رضایت او از مهم ترین دغدغه هاى کسب وکارها در دنیـاى پررقابت امـروز است این روزها کسب و کارها وظیفه اصلى خود را تأمین نیازهاى آشکار و پنهان مشتریان مى دانند؛ چراکه اگر بتوانند نیـازهـاى مشتریان را برآورده کنند، اهداف مالى و سودآورى شان نیز در همین راستا تأمین مى شود فرقى نمى کند شما براى خودتان کار کنید یا در استخدام کسب و کار دیگرى باشید؛ در هیچ موقعیتى بى نیاز از تأمین رضایت مشتریانتان نیستید.

شـما بایـد آن ها را بشناسید تا بتوانید نیازهایشان را درک کنید. هـریک از آن ها در موقعیت هاى گوناگـون به شکل هـاى مختـلفـى عکس العمل نشان مى دهند. به همین دلیل شما باید با تکنیک هاى برخورد با آن ها آشـنا باشـید تا بتوانـید ارتبـاط خـود را با آن ها مدیریت کنید. مشترى مدارى یکى از کاربردى ترین آموزش هایى است که شما براى رشد کسب و کار خـود به آن نیاز دارید. مدرسه ایده با طراحى و برگزارى دوره آموزش مشترى مدارى، فرصت خوبى را براى شما فراهم کرده است تا با اصول و مبانى این موضوع مهم آشنا شوید و یاد بگیرید که چطور مى توانید خدماتى متمایز به مشتریانتان ارائه دهید و شیوه هاى برخورد خود را با آنان متحول کنید .

 

مـخـاطـبـان دوره :

  • فروشندگان فروشگاه ها و نمایندگان فروش، بازاریابان تلفنى ویزیتورها، فروشندگان حضورى
  • مدیران و کارشناسان فروش، بازاریابى، تبلیغات، روابط عمومى و ارتباط با مشتریان
  • همه افرادى که خدمت یا کالایى براى عرضه دارند و یا با مشترى سروکار دارند

 

سـرفـصـل و مـحـتـواى دوره :

  • بیان اهمیت ارائه خدمت در عصر حاضر
  • مشترى شناسى و پارامترهاى مهم در شناسایى مشتریان
  • درک صحیح انواع مشتری و انواع نگرش به جایگاه مشترى
  • رضایت مشترى، شاخص هاى ارزیابى رضایت، نظرسنجى از مشتریان و پیگیرى سطح رضایت آنان
  • زنجیره خدمت به مشترى، بازخورد مشترى، ایجاد تجربه براى مشتریان
  • کشف مطلوبیت ها و نیازمندى هاى مشتریان و اصول توسعه خدمات بر پایه نیازها و توقعات مشتریان
  • تعهدات و تضمین هاى خدمت
  • الگوهاى برخورد با تیپ هاى مختلف مشتریان
  • شیوه ها یا اطلاع رسانى نحوه ارائه خدمات و تحلیل آن
  • ایجاد چشم انداز خدمت به مشترى
  • استفاده از خلاقیت و نوآورى در ایجاد خدمات قابل رقابت با رقبا
  • اخذ شکایات، پاسخگویى مؤثر به شکایات و رسیدگى به بازخوردها
  • ترویج فرهنگ و نگرش مشترى مدار و گسترش آن
  • مدل ها و تکنیک هاى تعامل با مشترى
  • وفادارى مشترى
  • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • مدیریت شکایات مشتریان

 

سـبـک بـرگـزارى دوره :

این دوره در مدرسـه ایــده معمولا به صورت تـرکیبـى (تئورى و کارگاهى) برگزار مى شود. در بخشى از کلاس به صورت تئورى با موضوع هاى مرتبط با محتواى دوره آشنا مى شوید و در بخش دیگر، باهم تمرین مـى کنید تا یاد بگیرید که چطور مى توانید از موضوع هاى مطرح شده به درستى استفاده کنید. به این ترتیب، اشکالات و نـقاط ضعف خود را حین تمرین پیدا مى کنید و با راهنمایى هاى مدرس مى توانید آن ها را رفع کنید.

 

خــروجـــى دوره :

در پایان این دوره، مى توانید یک کمپین کامل و جامع را متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین کنید و به اجرا درآورید.


نام استاد :

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۴/۲۸

زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *