آموزش ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات
%50
درباره دوره آموزش ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات
آموزش ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات تکنیکهای زیادی دارد و هرکدام از آنها را میتوان در موقعیتها و شرایط مختلف برای حل مسئله استفاده کرد؛ تکنیکهایی مثل طوفان (بارش) فکری فردی و گروهی، شش کلاه تفکر، دلفی و روشهای دیگر. این تکنیکها به شما کمک میکند خارج از چارچوبهای معمول فکر کنید و به دنبال یافتن راههای جدید برای مسائل پیش رو باشید.
این روزها زندگیهای شخصی و حرفهای خیلی پیچیده شدهاند. دنیای کسبوکار هم از گذشته رقابتیتر است. بنابراین احتمالاً مجبور میشوید بیشتر از قبل برای پیداکردن فرصتها، بیان آنچه در ذهنتان میگذرد و جذب مخاطب تلاش کنید. فرقی نمیکند در چه حوزهای مشغول به کار باشید یا چه مسئلهای ذهنتان را مشغول کرده باشد. آنچه مهم است، این است که شما باید برای پیشبرد برنامههای خود و حل مسائلی که با آنها روبرو میشوید، راهحل مناسب پیدا کنید. یکی از شیوههای حل این معضل و رسیدن به راهکارهای جدید و جذاب، استفاده از روشهای تفکر خلاق و ایدهپردازی است.
دوره آموزش ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات در مدرسه ایده، دقیقاً با همین منظور و برای آشنایی شما با روشها و فنون تفکر خلاق طراحی شده است. شما با شرکت در این دوره با تکنیکهای ایدهپردازی و خلاقیت در عرصههای مختلف آشنا میشوید و یاد میگیرید که چطور میتوانید از آنها برای حل مسائل مختلف بهره بگیرید. این دوره بخشی از دورههای جامع طراحی گرافیک و مدیریت تبلیغات است.
مخاطبان دوره در مدرسه ایده
کارآفرینان، مؤسسان، صاحبان و علاقهمندان به راهاندازی کسبوکارهای نوپا
فعالان عرصۀ هنر بهویژه طراحی، گرافیک و تبلیغات
افرادی که در زندگی خود با ایدهپردازی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سبک برگزاری دوره در مدرسه تبلیغات ایده
این کلاسها در مدرسه ایده معمولاً بهصورت ترکیبی (تئوری و عملی) برگزار میشود. در بخشی از کلاس، بهصورت تئوری با موضوعهای مرتبط با محتوای دوره آشنا میشوید و در بخش دیگر، باهم تمرین میکنید تا یاد بگیرید که چطور میتوانید از موضوعهای مطرحشده بهدرستی استفاده کنید. بهاینترتیب، اشکالات و نقاط ضعف خود را حین تمرین پیدا میکنید و با راهنماییهای مدرس میتوانید آنها را رفع کنید.
خروجی دوره
در پایان این دوره یاد میگیرید که چطور به شیوههای خلاقانه دربارۀ پدیدهها و رویدادها فکر کنید و راهکارهای جدیدی برای حل مسائل بیابید. تکنیکهای که در این دوره برای تفکر خلاق یاد میگیرید، به شما امکان میدهد تا بتوانید تفاوتها و تمایزهای خود را با دیگران در پرداختن به موضوعهای مختلف نشان دهید و فرصتهای بیشتری برای حضور در بازار کار و یافتن موقعیتهای شغلی مطلوبتان داشته باشید.
- 1- روشهای تربیت و کنترل ذهن
- 2- تعریف خلاقیت و خلق ایده
- 3- مولفههای خلاقیت
- 4- انواع تکنیکهای ایده پردازی و روشهای تفکر خلاق
- 5- تکنیک طوفان ذهنی
- 6- روش آزبورن
- 7- تکنیک توهم خلاق
- 8- تکنیک P.M.I
- 9- تکنیک Do IT
- 10- تکنیک نیلوفرآبی
- 11- تکنیک چه میشود اگر
- 12- تکنیک اسکمپر
- 13- تکنیک درهم شکستن مفروضات
- 14- تکنیک دلفی
- 15- تکنیک استخوان ماهی یا علت و معلول
- 16- تکنیک بازگشت به مشتری
- 17- تکنیک گروه اسمی
- 18- تکنیک سینکتیس
- 19- تکنیک تریز
- 20- تحلیل و بررسی نمونههای موفق خلاقیتهای کاربردی
- 21- تشکیل تیم و انتخاب پروژه و انجام پروژه
- 22- ارائه نتایج پروژه ( ژوژمان ) و پرسش و پاسخ
- نام استاد : آرش سلطانعلی
- تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه ۱.۵ ساعته
- زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 15:30 الی 17
- تاریخ شروع دوره بعدی: 1403/02/01
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات”
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
هزینه ثبت نام
شهریه: 4 میلیون تومان 2 میلیون تومان
- فارغ التحصیلان: 72 دانشجو
- تعداد جلسات : 8جلسه 1.5 ساعت
- سرفصل ها: 22
- نوع دوره: حضوری+آنلاین
- بازار کار: استخدام+پروژه
- مدرک معتبر: دارد
شهریه: 4 میلیون تومان 2 میلیون تومان
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.