نام دوره |
تعداد جلسات | روز و ساعات برگزاری | تاریخ شروع دوره | نام استاد | شهریه |
---|---|---|---|---|---|
بازاریابی محتوایی، خبرنویسی و تولید محتوا ( Content Marketing ) | 10 جلسه 2 ساعته | چهارشنبه ها 18 الی 20 | 1402/02 | دکتر امیر کمالی | 2.990.000 تومان |
دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) | 8 جلسه 2 ساعته | دوشنبه ها 18 الی 20 | 1402/2/25 | مهدی پناه دوست | 2.990.000 تومان |
نگارش متون و شعارهای تبلیغاتی (کپی رایتینگ) | 8 جلسه 2 ساعته | چهارشنبه ها 16 الی 18 | 1402/02 | دکتر آرش سلطانعلی | 2.990.000 تومان |
فتوشاپ و فتوشاپ پیشرفته Adobe Photoshop | 10 جلسه 2 ساعته | چهارشنبه ها 17:30 الی 19:30
پنجشنبه ها 13 الی 15 شنبه ها 17:30 الی 19:30
دوشنبه ها 9:15 الی 11:15 چهارشنبه ها 19:30 الی 21:30 پنج شنبه ها 15:30 الی 17:30 |
1402/3/3
1402/5/12 1402/4/10
1402/5/16 1402/3/3 1402/5/12 |
بهزاد عطیفه
سیامک سالکی ندا حسانی
فریناز ابراهیم زاده بهزاد عطیفه سیامک سالکی |
3.980.000 تومان |
ایلاستریتور و ایلاستریتور پیشرفته Adobe Illustrator | 10 جلسه 2 ساعته
10 جلسه 2 ساعته |
پنج شنبه ها 16 الی 18
دوشنبه ها 11:15 الی 13:15 پنج شنبه ها 13:30 الی 15:30 |
1402/4/29
1402/5/16 1402/5/12 |
ندا حسانی
فریناز ابراهیم زاده |
3.980.000 تومان |
مبانی گرافیک دیزاین/ مبانی UI | 10 جلسه 2 ساعته | سه شنبه ها 18 الی 20 | 1402/4/13 | آرش سلطانعلی | 2.490.000 تومان |
عکاسی | 8 جلسه 2.5 ساعته | پنج شنبه ها 10:30 الی 13 | 1402/4/22 | بهزاد استادیان | 1.990.000 تومان |
تکنیک های فیلمبرداری | 10 جلسه 2 ساعته | سه شنبه ها 17 الی 19 | 1402/3/2 | امین سروری | 2.490.000 تومان |
تدوین در نرم افزار Adobe Premiere | 10 جلسه 2 ساعته | پنج شنبه ها 10 الی 12
سه شنبه ها 17 الی 19 |
1402/2/28
1402/3/2 |
سیامک سالکی | 2.490.000 تومان |
شهریه کل دوره | 26.390.000 تومان | ||||
%50 تخفیف ویژه در صورت پرداخت نقدی | 13.195.000 تومان |
به منظور ثبت نام بصورت قسطی، شما می توانید جهت پرداخت پیش قسط اولیه یکی از گزینه های زیر را انتخاب و پرداخت نمایید، و پس از پرداخت پیش قسط اولیه الباقی مبلغ شهریه را متناسب با توانایی خود حداکثر ظرف مدت دو ماه تسویه کنید. به این ترتیب برای انجام هماهنگی لازم جهت پرداخت اقساط الباقی شهریه با بخش آموزش تماس بگیرید و نحوه پرداخت را تعیین کنید. |
---|
تا به حال کسب و کار اینترنتی داشتهاند؟ اگر که تا به حال نداشتهاید، قطعا به نحوی درگیر کسب و کارهای اینترنتی بودهاید یا حداقل به گوشتان خوردهاست. جالب است بدانید که تمامی این کسب و کارهای موفق و کم هزینه با تولید محتوا توانستهاند به این موفقیت دست پیدا کنند. امروزه بازار کسب و کارهای اینترنتی پیشرفت بسزایی کردهاست و هر کدام از آنها برای رسیدگی به امورات اینترنت نیاز به آموزش ادمین متخصص و آشنا به تولید محتوا دارند. این دست کسب و کارها برای آموزش ادمین ماهر، احتیاج دارند که نکات مهمی را رعایت کنند. برخی از این نکات شامل موارد زیر میشود:
1. ارتباطات
در هسته خود، رسانههای اجتماعی یک پلتفرم ارتباطی هستند؛ بنابراین به عنوان یک حرفهای در رسانههای اجتماعی، داشتن مهارتهای ارتباطی قوی که بتواند متناسب با هر پلتفرم، رسانه، تعداد کاراکترها یا مخاطبان انعطاف پذیر باشد، مهم است. با این اوصاف، آموزش ادمین برای آشنایی با بازیابی و بازاریابی محتوایی اهمیت زیادی دارد.
2. نوشتن
در حالی که مهارتهای زیادی وجود دارد که میتواند به انتقال پیام شما در شبکههای اجتماعی کمک کند، هسته اصلی ارتباط همیشه به کلام نوشته شده بازمی گردد. پس برای تقویت مهارت نویسندگی نیاز هست که آموزش ادمین به سمت وسوی تولید محتوا و کپی رایتینگ برود؛ زیرا که هیچ وسیلهای مانند محتوای خوب نمیتواند تاثیرگذاری بالایی روی مخاطب داشته باشد.
بهترین ادمینهای رسانههای اجتماعی، کپی رایترهای عالی و درخشان هستند که نه تنها صدای برند خود را در شبکههای اجتماعی شکل میدهند، بلکه تقویت می کنند. از کپی تبلیغاتی جذاب گرفته تا شوخیهای اجتماعی، باید بدانید که چگونه یک کپی مختصر بنویسید که احساسات مخاطبان را برانگیزد.
3. خلاقیت
تمایز یکی از بزرگترین چالشهای برندها در فضای اشباع شده رسانههای اجتماعی است. هر مدیر رسانههای اجتماعی میخواهد محتوای هیجانانگیز، ارزشمند و پر سر و صدا ایجاد کند، اما برای ارائه ایدههایی که برجسته باشند، خلاقیت لازم است. مهارتهای مختلفی برای آموزش به ادمین وجود دارد که میتواند طیف خلافیت را در آنها بالا ببرد مثل: یادگیری تکنیکهای فیلمبرداری، عکسبرداری، فتوشاپ، تدوین و غیره.
همچنین میدانید که وقتی صحبت از مهارتهای رسانههای اجتماعی میشود، خلاقیت به ویژه نقش مهمی دارد. خلاقیت به مدیران رسانههای اجتماعی کمک میکند:
- کمپینهای اجتماعی نوآورانه و ریسک پذیر ایجاد کنید.
- محتوای چند رسانهای و جذاب بصری ایجاد کنید.
تمام جزئیات زیباییشناختی یک پست اجتماعی، از تصاویر گرفته تا پیوندها و قالببندی کپی را در نظر بگیرید.
- طوفان فکری سازندهای را رهبری کنید که بهترین ایدههای همتیمیهای خود را به نمایش بگذارد.
- صدا و شخصیت برند خود را تقویت کرده و گسترش دهید.
4. کارایی و سازماندهی درجه یک
شما نمیتوانید یک استراتژی رسانه اجتماعی را بدون مدیریت عاقلانه زمان خود مدیریت کنید و کارایی و سازماندهی را به دو مهارت ضروری رسانههای اجتماعی تبدیل کنید. به عنوان یک ادمین رسانههای اجتماعی، نه تنها باید کمپینها و ریتمهای توزیع را مفهوم سازی کنید، بلکه باید این برنامهها را از ابتدا تا انتها رهبری و اجرا کنید. برای انجام این کار در مقیاس، یک متخصص اجتماعی ماهر ابزارها، سیاستها و فرآیندهایی را برای حضور اجتماعی خود اجرا میکند تا همه قطعات متحرک را مستقیم نگه دارد. استفاده از تقویم رسانههای اجتماعی یکی از بهترین راهها برای سازماندهی محتوا و برنامه ریزی از قبل است.
خبر خوب اینکه تمامی مهارتهای ذکر شده، به بهترین نحو در مدرسه هنری ایده تدریس میشود و شما با شرکت در دوره جامع تولید محتوا هر آنچه که برای آموزش ادمین احتیاج دارید را فرا میگیرید.
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 10 هفته
- سطح مهارت All levels
- زبان انگلیسی
- دانشجویان 0
- گواهی نامه بله
- ارزیابی بله