درباره دوره:
8 جلسه 2 ساعته
آموزش دورههای مختلف خبر و خبرنویسی و آشنایی با تکنیکهای مختلف نگارش خبر، اهمیت بازاریابی محتوایی، برنامه ریزی و استراتژی محتوا از جمله دورههای آموزشی موسسه ” فرهنگی هنری ایده ” است که در راستای آموزش مهارت به هنرجویان و آماده کردن آنان جهت ورود به بازار کار ارائه میشود. همچنین در موسسه فرهنگی، هنری ایده در کنار سایر تکنیکهای تولید محتوا، در خصوص چگونگی تهیه مصاحبه و نگارش خبر نیز آموزشهای لازم ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ با توجه به رسالت تولید محتوا دال بر؛ ” هنر جذب مخاطب در راستای منافع سازمانی بدون انجام فرایند فروش و کسب سود از طریق آگاهی و اطلاع رسانی به مخاطبین جامعه هدف و جذب آنها در راستای اهداف سازمانی” موسسه فرهنگی و هنری ایده از این توانایی برخوردار است تا پس از آموزش مهارتهای لازم به هنرجویان خود در خصوص دورههای تولید محتوا و خبرنویسی، هنرجویان را پس از کسب مهارت لازم به بازار کار نیز معرفی بکند.
مخاطبان دوره:
- مشاوران، مدیران و برنامهریزان بازاریابی و فروش
- شرکتهای پخش و نمایندگان فروش
- کارکنان واحدهای بازرگانی، خرید، بازاریابی و فروش سازمانها
- افرادی که با بازاریابی و فروش سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- بازاریابی محتوایی چیست؟
- قدم های ایجاد یک بازاریابی محتوایی موفق
- چرا بازاریابی محتوایی مهم است؟
- قدرت داستان سرایی در بازاریابی
- تولید ایده های محتوا
- برنامه ریزی و استراتژی محتوا
- چگونه به یک نویسنده موثر تبدیل شویم؟
- خبرنویسی و آشنایی با تکنیک های مختلف نگارش خبر
- ایجاد ارزش محتوا
- تبلیغ و انتشار محتوا
- آنالیز و تحلیل محتوا
این دوره هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود.
همچنین در پایان دوره به شرکتکنندگان مدرک معتبر اعطا میشود.
نام استاد : دکتر امیر هوشنگ کمالی فرد
تعداد جلسات دوره : 8 جلسه 2 ساعته
تاریخ شروع دوره : 1402/10/6
زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت 18 الی 20
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 30 ساعت
- سطح مهارت همه مراحل
- زبان فارسی
- دانشجویان 1
- گواهی نامه بله
- ارزیابی بله