تدوین برنامه کسب و کار

درباره دوره
یک طرح کسب و کار سندی مکتوب است که به شرکت ها می آموزد در دنیای رقابتی امروز بر چه اساسی باید کسب درآمد کنند. به بیان دیگر مدل کسب و کار شرکت چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. متاسفانه در مراجع و منابع فارسی به طرح توجیهی انجام یک پروژه طرح کسب و کار گفته می شود. در شرایطی که طرح کسب و کار بسیار فراتر از این مفهوم بوده و کاربردهای راهبردی تری نسبت به این تعبیر دارد.
مخاطبان دوره
- مدیران، تجار، و صنعتگران و دانشجویان
- کارآفرینان، مؤسسان، صاحبان
- صاحبان کالا، مدیران شرکتها
سرفصل/ محتوای دوره
- طرح کسب وکار از نگاه ایرانیان؛آن چه باید باشد و نیست!!! ، طرح کسب وکار چیست؟
- دیدگاه ها و مدل های موجود در تدوین طرح کسب وکار
- فرآیند تدوین طرح و مدل کسب و کار
- تجزیه تحلیل محیط کسب و کار و تبیین اهداف و استراتژی های کسب و کار
- متغیرهای اثرگذار بر مدل کسب و کار اعم از کدام بازار، کدام فناوری و به تبع کدام محصول یا خدمت
- کدام مشتری با کدام ارزش پیشنهادی
- آمیخته های بازار و جایگاه آن ها در طرح کسب وکار
- سایر متعلقات مدل کسب وکار
سبک برگزاری دوره
این دوره علاوه بر تدریس شامل مثالها و تمرینهای کلاسی بوده و مخاطب را به شکل کاربردی و عملیاتی با مطالب آشنا و مسلط نماید.
خروجی دوره
در پایان این دوره یاد میگیرید یک مدل کسب وکار مناسب برای مجموعه تجاری خود تدوین نمائید.
نام استاد : مهندس سعید اعزازی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره : 1400/2/4
زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 17 الی 20
نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره : 1400/2/9
زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 8 الی 10
ویژگی های دوره
- عناوین 0
- امتحانات 0
- مدت 30 ساعت
- سطح مهارت همه سطوح
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی بله
- ارزیابی ها بله