تدوین برنامه کسب و کار

(0 نظر)
999,000 تومان
اموزش تدوین برنامه کسب و کار

درباره دوره

یک طرح کسب و کار سندی مکتوب است که به شرکت ها می آموزد در دنیای رقابتی امروز بر چه اساسی باید کسب درآمد کنند. به بیان دیگر مدل کسب و کار شرکت چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. متاسفانه در مراجع و منابع فارسی به طرح توجیهی انجام یک پروژه طرح کسب و کار گفته می شود. در شرایطی که طرح کسب و کار بسیار فراتر از این مفهوم بوده و کاربردهای راهبردی تری نسبت به این تعبیر دارد.

 

مخاطبان دوره 

  • مدیران، تجار، و صنعتگران و دانشجویان
  • کارآفرینان، مؤسسان، صاحبان
  • صاحبان کالا، مدیران شرکت‌ها

 

سرفصل/ محتوای دوره

  •  طرح کسب وکار از نگاه ایرانیان؛آن چه باید باشد و نیست!!! ، طرح کسب وکار چیست؟
  •  دیدگاه ها و مدل های موجود در تدوین طرح کسب وکار
  •  فرآیند تدوین طرح و مدل کسب و کار
  •  تجزیه تحلیل محیط کسب و کار و تبیین اهداف و استراتژی های کسب و کار
  •  متغیرهای اثرگذار بر مدل کسب و کار اعم از کدام بازار، کدام فناوری و به تبع کدام محصول یا خدمت
  •  کدام مشتری با کدام ارزش پیشنهادی
  •  آمیخته های بازار و جایگاه آن ها در طرح کسب وکار
  •  سایر متعلقات مدل کسب وکار

 

سبک برگزاری دوره

این دوره علاوه بر تدریس شامل مثال‌ها و تمرین­های کلاسی بوده و مخاطب را به شکل کاربردی و عملیاتی با مطالب آشنا و مسلط نماید.

 

خروجی دوره

در پایان این دوره یاد می‌گیرید یک مدل کسب وکار مناسب برای مجموعه تجاری خود تدوین نمائید.


نام استاد : دکتر نادر عشقی پور

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۴/۲۷

زمان برگزاری دوره : جمعه ها ساعت ۱۰ الی ۱۳

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
سوابق تحصیلی: • کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی • دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی (PhD Candidate) - رتبه 1 آزمون ورودی دکتری تخصصی سال 1391 سوابق اجرایی: - مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال - مدیر اجرایی شرکت نوآوران جلوه های سگال - مشاور در اموربرنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی شرکت بازرگانی پیشرو سیاحت - مشاور در امور بازاریابی دپارتمان برنامه ریزی اقتصادی هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا - مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی شرکت شیشه و گاز (شوگا) - سرپرست پروژه ی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان شامل 33 واحد استراتژیک تجاری؛ 22 هتل پارسیان، 6 مرکز تفریحی، 2 آژانس مسافرتی، 1 شرکت بازرگانی، 1 مرکز آموزشی، و 1 مرکز فنی و مهندسی - فعالیت به عنوان مشاور و مدیر اجرایی در پروژه های تحقیقات و برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در سازمان های مختلف سوابق تدریس: • مدرس دروس مدیریت استراتژیک- بازاریابی و مدیریت بازار - روش تحقیق در مدیریت-مبانی سازمان و مدیریت- تحلیل و طراحی سیستم ها و ...- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال • مدرس دوره های تخصصی بازاریابی - دوره های مدیریت برند، برنامه ریزی بازاریابی، و تحقیقات بازاریابی- مدیران و کارشناسان مجموعه هتل های پارسیان - دوره ی مدیریت برند - مدیران و کارشناسان شركت توسعه خدمات رفاهي پرديس ايرانيان (مجموعه ارم، توچال، چمران، جماران( - و ... • مدرس چندین دوره ی آموزشی روش پژوهش و گزارش نویسی علمی - موسسسات آموزش عالی آزاد • مدرس سمینارهای آموزشی: - کارگاه آموزشی " رفتار مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی" - هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین ‏المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی - وزارت صنعت، معدن، و تجارت - سمینار آموزشی " بازاریابی دیجیتال در صنعت هتلداری و گردشگری؛ نگرشی تازه به افق های نوین تحول" – مجموعه هتل های پارسیان - سمینار آموزشی " سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش با تمرکز بر صنعت گردشگری و هتلداری"- هلدینگ سیاحتی و مراگز تفریحی پارسیان - و ...

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *