دوره فاندامنتال برندسازی
%50
برندسازی از کجا شروع میشود؟
به گفتهی بسیاری از اهالی فن، نقطهی شروع برندسازی ذهن مشتری است و او است که تعیین میکند یک برند میمیرد یا زنده میماند. پس در هنگام خلق برند اولین و آخرین کسی که باید لحاظ کنید مشتریهایی هستند که قرار است محصول شما را مصرف کنند. آنها باید احساس درستی از برند شما داشته باشند و به همین دلیل باید مدام خودتان را به جای آنها تصور کنید و به دنبال پاسخ این پرسش باشید که ما نمایندهی چه چیزی هستیم؟ برای اینکه متوجه این موضوع شوید، بهتر است با هم به روند برندسازی «رد بول» توجه کنیم. این شرکت یکی از پرطرفدارترین برند نوشابهی انرژیزا در امریکا و البته جهان است. او برای برندسازی علاوه بر انتخاب اسم، لوگو و شعار تبلیغاتیاش به بستهبندیاش هم فکر کرد. رد بول اولین نوشابهی انرژیزایی بود که نوشابههایش را در قوطیهای کوچک به بازار عرضه کرد. این نوشابهها انرژیزا بودند و در ذهن مشتری این ایده را تداعی میکردند که به کوچکی قوطی نگاه نکنید، محتوای داخلش بسیار قدرتمند است! میبینید، آنها به تنهایی و به سادگی ذهن مشتریهای خود را هدف گرفتند و علاوه بر ارائهی محصولشان در یک بستهبندی متفاوت، جای پای خود را در بین محصولات مشابه در ذهن مخاطبهایش محکم و ماندگار کردند.
- 1- استراتژی های بازاریابی
- 2- ارتباط بازاریابی و برندسازی
- 3- تکنیکهای قیمت گذاری
- 4- تکنیکهای طراحی محصول
- 5- تکنیکهای ترویج فروش
- 6- مدیریت کانال های توزیع
- 7- ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- 8- فلسفه برند، برند مانترا
- 9- جوهره برند
- 10- فوائد برند
- 11- ویژگی های برند
- 12- آگاهی و تداعی برند
- 13- تصویر برند، جایگاه سازی، وعده برند
- 14- مدیریت استراتژیک برند
- 15- توسعه ارتباط و افزایش مشتریان
- نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
- تعداد جلسات دوره : 12 جلسه 2 ساعته
- زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت 17 الی 19
- تاریخ شروع دوره : 1403/02/01
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره فاندامنتال برندسازی”
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
هزینه ثبت نام
شهریه: 12 میلیون تومان 6 میلیون تومان
- فارغ التحصیلان: 98 دانشجو
- تعداد جلسات : 16 جلسه 2 ساعته
- سرفصل ها: 31
- نوع دوره: حضوری+آنلاین
- بازار کار: استخدام+پروژه
- مدرک معتبر: دارد
شهریه: 12 میلیون تومان 6 میلیون تومان
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.