برندسازی و راه اندازی کسب و کار در صنعت مد و لباس

کارگاه آموزش برندسازی در صنعت مد و لباس در روز ۳۰ بهمن با حضور آرش سلطانعلی در بوستان گفتگو برگزار شد.
آرش سلطانعلی در این کارگاه آموزشی، برند را به عنوان یک دارایی با ارزش در صنعت مد و لباس معرفی کرد. برند در این صنعت شامل تمام تجاربی می شود که مشتریان به صورت مشهود و غیرمشهود درگیر آن می شوند و با آن ارتباط برقرار می کنند. به همین جهت برندهای مد و لباس همواره می بایست با تقویت ارتباطشان با مشتریان جایگاه برندشان را تقویت و از آن محافظت کنند.
در ادامه این کارگاه با بررسی های موردی برندهای مشهور دنیای مد و لباس نظیر هرمس، دیور، شانل و آرمانی، شیوه ها و سبک هایی که این برندها برای موفقیت برندشان و تقویت جایگاهشان با مشتریان اتخاد کرده اند، بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. با توجه به برگزاری این کارگاه آموزشی و استقبال بی نظیر علاقه مندان به این حوزه، دوره جدید برندسازی و راه اندازی کسب و کار در صنعت مد و لباس در مدرسه ایده تشکیل خواهد شد.
مخاطبان دوره
- دانشجویان و فارغالتحصیلان رشته طراحی لباس
- طراحان لباس
- صاحبان مزون های لباس
نام استاد : آرش سلطانعلی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره : 1400/2/4
زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰
ویژگی های دوره
- عناوین 0
- امتحانات 0
- مدت 30 ساعت
- سطح مهارت همه سطوح
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی بله
- ارزیابی ها بله