دیجیتال مارکتینگ – Digital Marketing

3,490,000 تومان 2,792,000 تومان
digital markting (2)
3,490,000 تومان 2,792,000 تومان
امتیاز دهید

دوره های آنلاین مدرسه ایده

درباره دوره

8 جلسه 2 ساعته

بازاریابی دیجیتال بخشی مهمی از هر کسب و کاری است اما در بازار امروز، بسیار غیرقابل پیش بینی است و به سرعت در حال و پیشرفت است. هر روز، یک ابزار جدید، یک تاکتیک جدید و یک روند جدید بوجود می آيد. بنابراین جای تعجبی ندارد که با این سوال مواجه شوید که از کجا باید شروع کرد، چه ابزاری بهترین نتیجه را می دهد، چگونه وقت خود را بگذرانید و چه کارهایی برای ساخت چارچوب یک استراتژی عالی بازاریابی باید انجام دهید.

در این دوره تلاش می کنیم که بهترین پاسخ ها رو به سوالات شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر بدهیم. در این دوره، مفاهیم اولیه بازاریابی دیجیتال و نحوه استفاده از ابزارهای مختلف برای توسعه یک برنامه بازاریابی دیجیتال به شما آموزش می دهیم به گونه ای که نه تنها باعث رشد کسب و کار شما یا مسیر شغلی شما می شود بلکه با زمان نیز سازگار است. این دوره شامل همه موارد است، از توسعه استراتژی گرفته تا انتخاب کانال های بازاریابی مناسب تا گرفتن مهارت های کلیدی که در طول مسیر به آنها نیاز خواهید داشت. خواه به دنبال راه اندازی کسب و کار در خانه خود باشید و یا در یک شرکت بزرگ کار کنی، مهارت هایی را که برای داشتن اطمینان خاطر برای شروع سفر دیجیتال مارکتینگ خود لازم دارید، در اینجا پیدا خواهید کرد.

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • مدیران سازمان ها
  • دانشجویان و علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین
  • کارآفرینان و صاحبان کسب و کار های اینترنتی
  • گروه های استارت آپ

سرفصل/ محتوای دوره

 

  • مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال Marketing & Digital Marketing Fundamentals
  • بازاریابی فروش در کسب و کارهای آنلاین
  • راه‌اندازی کسب‌ و کارهای اینترنتی
  • آشنایی با بازاریابی درونگرا Inbound Marketing
  • بازاریابی محتوا Content Marketing
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing
  • بازاریابی موتورهای جست وجو (SEM, SEO)
  • بازاریابی ویدیویی Video Marketing
  • بازاریابی ایمیلی Email Marketing
  • مختصری درباره اتوماسیون بازاریابی Marketing Automation
  • انواع تبلیغات آنلاین و نحوه راه اندازی و گزارشگیری Display Ads, Native Ads, Retargeting,…
  • تبلیغات کلیکی
  • روش های بررسی اثربخشی و آشنایی با KPI های مختلف
  • مقدمات مدیریت کمپین های دیجیتال

سبک برگزاری دوره

تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 


این دوره‌ هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار می‌شود.

همچنین در پایان دوره‌ به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا می‌شود.

امکان استخدام و ایجاد شغل


نام استاد : مهدی پناه دوست

تعداد جلسات دوره : 8 جلسه 2 ساعته

تاریخ شروع دوره : 1402/7/10

زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها ساعت 18 الی 20


دوره دیجیتال مارکتینگ:

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 20 ساعت
  • سطح مهارت همه مراحل
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 5
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

    6 نظر

  1. آواتار کاربر
    حنانخ
    26 تیر 1401
    پاسخ

    سلام، وقت بخیر، اگر کسی تهران نباشه میتونه بصورت آنلاین کلاس‌هارو دنبال بکنه؟؟ یااینکه حتما باید جلساتی رو بصورت حضوری هم شرکت کرد؟؟

    • vahede amozesh
      26 تیر 1401
      پاسخ

      با سلام
      بله این دوره به صورت آنلاین نیز برگزار می شود.

  2. 25 اردیبهشت 1402
    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    آیا با شرکت د ردوره های آنلاین، مدرک موسسه بهمون تعلق میگیره؟

    • آواتار کاربر
      مدرسه ایده
      27 اردیبهشت 1402
      پاسخ

      با سلام

      بله با شرکت در دوره های آنلاین مدرسه ایده مدرک معتبر با مهر وزارت فرهنگ به شما تعلق خواهد گرفت.

  3. 8 مرداد 1402
    پاسخ

    سلام ایا امکان تقسیط شهریه وجود داره؟

    • آواتار کاربر
      مدرسه ایده
      9 مرداد 1402
      پاسخ

      با سلام
      لطفا با واحد آموزش به شماره 88348720 تماس بگیرید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *