دیجیتال مارکتینگ – Digital Marketing

(0 نظر)
2,500,000 تومان
آموزش اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ

درباره دوره

بازاریابی دیجیتال بخشی مهمی از هر کسب و کاری است اما در بازار امروز، بسیار غیرقابل پیش بینی است و به سرعت در حال و پیشرفت است. هر روز، یک ابزار جدید، یک تاکتیک جدید و یک روند جدید بوجود می آید. بنابراین جای تعجبی ندارد که با این سوال مواجه شوید که از کجا باید شروع کرد، چه ابزاری بهترین نتیجه را می دهد، چگونه وقت خود را بگذرانید و چه کارهایی برای ساخت چارچوب یک استراتژی عالی بازاریابی باید انجام دهید.

در این دوره تلاش می کنیم که بهترین پاسخ ها رو به سوالات شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر بدهیم. در این دوره، مفاهیم اولیه بازاریابی دیجیتال و نحوه استفاده از ابزارهای مختلف برای توسعه یک برنامه بازاریابی دیجیتال به شما آموزش می دهیم به گونه ای که نه تنها باعث رشد کسب و کار شما یا مسیر شغلی شما می شود بلکه با زمان نیز سازگار است. این دوره شامل همه موارد است، از توسعه استراتژی گرفته تا انتخاب کانال های بازاریابی مناسب تا گرفتن مهارت های کلیدی که در طول مسیر به آنها نیاز خواهید داشت. خواه به دنبال راه اندازی کسب و کار در خانه خود باشید و یا در یک شرکت بزرگ کار کنی، مهارت هایی را که برای داشتن اطمینان خاطر برای شروع سفر دیجیتال مارکتینگ خود لازم دارید، در اینجا پیدا خواهید کرد.

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • مدیران سازمان ها
  • دانشجویان و علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین
  • کارآفرینان و صاحبان کسب و کار های اینترنتی
  • گروه های استارت آپ

سرفصل/ محتوای دوره

  • جلسه اول
    • مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال Marketing & Digital Marketing Fundamentals
    • آشنایی با بازاریابی درونگرا Inbound Marketing
  • جلسه دوم
    • بازاریابی محتوا Content Marketing
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing
  • جلسه سوم و چهارم
    • بازاریابی موتورهای جست وجو (SEM, SEO)
  • جلسه پنجم
    • بازاریابی ویدیویی Video Marketing
  • جلسه ششم
    • بازاریابی ایمیلی Email Marketing
    • مختصری درباره اتوماسیون بازاریابی Marketing Automation
  • جلسه هفتم و هشتم
    • انواع تبلیغات آنلاین و نحوه راه اندازی و گزارشگیری Display Ads, Native Ads, Retargeting,…
  • جلسه نهم
    • روش های بررسی اثربخشی و آشنایی با KPI های مختلف
  • جلسه دهم
    • مقدمات مدیریت کمپین های دیجیتال

سبک برگزاری دوره

تدریس کارگاهی و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 


نام استاد : مهدی پناه دوست

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2 ساعته

تاریخ شروع دوره : 1400/4/15

زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت 16 الی 18

 

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 20 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
2,500,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *