مدیریت پروژههای تبلیغاتی

مدیریت پروژههای تبلیغاتی
درباره دوره
امروزه درعرصه تبلیغات و ارتباطات، پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و مدیران سازمان ها انتظارات بیشتری از فرایند های ارتباطی دارند. به همین منظور برای دسترسی به اهداف کسب و کار و اثر بخشی بیشتر تبلیغات و روابط عمومی ، شما نیازمند ابزارهای متنوع و برنامه ای جامع متناسب با سازمان مورد نظر هستید.
در طی این دوره، شما با مهارتها و دانش لازم برای مدیریت پروژهها در صنایع و زمینههای مختلف، تجهیز خواهید شد. در مورد تمام جنبههای روشهای برنامهریزی موثر، پیادهسازی و اجرا، کنترل و نظارت، و تحویل پروژهها با اندازه و پیچیدگیهای مختلف در یک بازار بسیار پررقابت یاد خواهید گرفت. همچنین مهارتهای لازم را در مدیریت مشتریان و ذینفعان، مدیریت ریسک، کنترل و تضمین کیفیت پروژهها به دست خواهید آورد. این دوره به شما از هر دو دیدگاه عملی و نظری یاد میدهد، چگونه مدیریت پروژه میتواند به عنوان یک ابزار برای کمک به رشد کسبوکار و دستیابی به اهداف استراتژیک در یک سازمان استفاده شود.
این دوره به گونهای طراحی شده است که، به نیازهای مدیران حرفهای و باتجربه، و همچنین افرادی که در ابتدای مسیر شغلی خود که مرتبط به مدیریت پروژه میباشد، از طریق آموزش مهارتهای ضروری و دانش روز در یک محیط تعاملی، پاسخگو باشد.
مدرسه تبلیغات ایده این امکان را به شما می دهد تا به صورت کامل به اصول برنامه ریزی و مدیریت پروژه ها و کمپین های تبلیغاتی مسلط شوید .
مخاطبان دوره
- مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
- صاحبین و شاغلین کسبوکارهای پروژهمحور و آژانسهای تبلیغاتی
- اعضای تیمهای اجرایی پروژه در صنایع مختلف
- علاقهمندان به حوزه مدیریت، کنترل و برنامهریزی پروژه
- افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقهمندند
سرفصل/ محتوای دوره
- مفاهیم بنیادین و کلیات مدیریت پروژه
- آشنایی با دانش مدیریت پروژه، استاندارد و متدولوژیها
- شناخت و بررسی گروههای فرآیندی مدیریت پروژه (آغاز، برنامهریزی، اجرا، نظارت و کنترل، و خاتمه)
- شناخت و بررسی و آموزش کاربردی حوزههای دانش مدیریت پروژه (مدیریت گستره، زمان، هزینه، کیفیت، منابع، ارتباطات، ریسک، تدارکات، ذینفعان و یکپارچگی پروژه)
- مدیریت چابک پروژه (مفاهیم، استاندارد و متدولوژیها)
- استاندارد، الگو، آئیننامه و بهروشهای بینالمللی مدیریت پروژههای تبلیغاتی
- مفاهیم بنیادین و کلیات مدیریت پروژه
این دوره برای کلیه افراد، با سطح اطلاعات متفاوت در حوزه مدیریت تبلیغات و کلیه متخصصان صنعت تبلیغات مناسب است.
سبک برگزاری دوره
تدریس کارگاهی مبتنی بر بهروشهای موسسه PMI و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال
خروجی دوره
در پایان این دوره، میتوانید کمپینهای تبلیغاتی و پروژههای مورد نظرتان در صنایع مختلف را، متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین و برنامهریزی کنید، به اجرا درآورید و با موفقیت تحویل دهید.
نام استاد : مهندس کاوه مومنی
تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته
تاریخ شروع دوره : 1400/2/21
زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰
ویژگی های دوره
- عناوین 0
- امتحانات 0
- مدت 30 ساعت
- سطح مهارت همه سطوح
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی بله
- ارزیابی ها بله