نام دوره |
تعداد جلسات | روز و ساعات برگزاری | تاریخ شروع دوره | نام استاد | شهریه |
---|---|---|---|---|---|
کمپین نویسی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی | 8 جلسه 2 ساعته | یکشنبه ها 16 الی 18 | 1402/7/16 | دکتر آرش سلطانعلی | 3.490.000 تومان |
مبانی برندسازی | 8 جلسه 2 ساعته | یکشنبه ها 18 الی 20 | 1402/7/9 | دکتر آرش سلطانعلی | 5.990.000 تومان |
مدیریت بازاریابی | 8 جلسه 1.5 ساعته | چهارشنبه ها ساعت 15:30 الی 17 | 1402/7/19 | دکتر آرش سلطانعلی | 3.490.000 تومان |
مبانی مدیریت تبلیغات | 8 جلسه 2 ساعته | یکشنبه ها 16 الی 18 | 1402/7/16 | دکتر آرش سلطانعلی | 3.490.000 تومان |
فنون مذاکره و ارتباط با مشتریان | 6 جلسه 2 ساعته | سه شنبه ها 18 الی 20 | 1402/7/18 | دکتر حامد کاظمی | 3.490.000 تومان |
تدوین برنامه کسب و کار و بازاریابی (Business Plan – Marketing Plan) | 8 جلسه 2 ساعته | شنبه ها 15:30 الی 17 | 1402/7/15 | دکتر آرش سلطانعلی | 3.490.000 تومان |
دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) | 8 جلسه 2 ساعته | دوشنبه ها 18 الی 20 | 1402/7/10 | مهدی پناه دوست | 3.490.000 تومان |
بازاریابی محتوایی، خبر نویسی و تولید محتوا ( Content Marketing ) | 8 جلسه 2 ساعته | چهارشنبه ها 18 الی 20 | 1402/7/19 | دکتر امیر هوشنگ کمالی فرد | 3.490.000 تومان |
تحقیقات بازاریابی | 8 جلسه 2 ساعته | شنبه ها 18 الی 20 | 1402/7/22 | دکتر نادر عشقی پور | 3.490.000 تومان |
مدیریت روابط عمومی | 8 جلسه 2 ساعته | یکشنبه ها 16 الی 18 | 1402/7/23 | دکتر آرش سلطانعلی | 3.490.000 تومان |
نگارش متون و شعارهای تبلیغاتی (Copywriting) | 8 جلسه 1.5 ساعته | شنبه ها 18:30 الی 20 | 1402/7/22 | دکتر آرش سلطانعلی | 3.490.000 تومان |
مدیریت پروژه های تبلیغاتی | 8 جلسه 2 ساعته | یکشنبه ها 16 الی 18 | 1402/7/16 | دکتر آرش سلطانعلی | 3.490.000 تومان |
شهریه کل دوره | 44.380.000 تومان | ||||
%50 تخفیف ویژه در صورت پرداخت نقدی | 22.190.000 تومان |
به منظور ثبت نام بصورت قسطی، شما می توانید جهت پرداخت پیش قسط اولیه یکی از گزینه های زیر را انتخاب و پرداخت نمایید، و پس از پرداخت پیش قسط اولیه الباقی مبلغ شهریه را متناسب با توانایی خود حداکثر ظرف مدت دو ماه تسویه کنید. به این ترتیب برای انجام هماهنگی لازم جهت پرداخت اقساط الباقی شهریه با بخش آموزش تماس بگیرید و نحوه پرداخت را تعیین کنید. |
---|
دوره آموزشی مدیریت تبلیغات و بازاریابی
درباره تبلیغات و لزوم آن در دنیای امروز، حرف زدن هم کار آسانی است و هم نیست. در دنیای امروز تبلیغات با زندگی روزمره عجین شده است و هر کالا یا خدماتی که استفاده میکنیم، یک سرش به تبلیغات وصل است. فقط کافی است به خودمان بیاییم و ببینیم از مواد غذایی تا برند موبایل و لپتاپ و تقریبا هر چیزی که در زندگیمان از آن استفاده میکنیم، آگاهانه یا ناآگاهانه نتیجهی تبلیغات است.[read more] هر شرکتی که محصولی را به مشتری ارائه میدهد، دنبال این است که چه طور ما را متقاعد کند که محصول او از دیگر محصولات موجود در بازار بهتر است. شاید به همین دلیل است که تنوع و البته تعداد بیلبوردهایی که در اتوبانهای پر ترافیک یا مراکز شهر میبینیم از دیگر نقاط شهر بیشتر است. ما هر لحظه در معرض آگهیهای تبلیغاتی هستیم که قرار است در مغز ما یک محصول را پررنگ کنند تا حتی برای خرید شیر و پنیر هم از بین شرکتهایی که محصولات مشابه به بازار عرضه میکنند، سراغ محصول آن شرکتی برویم که بیشتر از همه در ناخودآگاه ما قرار گرفته است.
تبلیغات از کجا شروع شد؟
«لاسکو» نام مجموعه غارهای باستانی در جنوب فرانسه است که دیوارتراشیهایی از دوران پارینه سنگی در آن وجود دارد. این غارها تا به امروز قدیمیترین دیوارنگاری است که بشر به آن درسترسی پیدا کرده است. در بین تصاویری از زندگی روزمرهی انسانهای ماقبل تاریخ، تصاویری از اشیا و کالاهایی دیده میشود که سازندگان آنها تصمیم گرفتند با کندهکاری روی دیوار آنها را به نمایش بگذارند. خیلیها معتقد هستند این تصاویر اولین ایدهی بشر برای به نمایش گذاشتن یا همان تبلیغات کالایی است که اشخاص برای جلب مشتری در سر داشتند. قرنها بعد از این یونانیها اما اولین و حرفهایترین جارچیها را برای تبلیغات محصولات خود پرورش و استخدام میکردند. جارچیها علاوه بر جار زدن خبرهای مهم در سطح محله، کالاهای مهم را هم تبلیغ میکردند و با فریادهایشان مشتریها را به سمت مغازه ها میکشاندند. تا این که ظهور عصر چاپ جارچیها را بیکار و روانهی خانههایشان کرد. بعد از ۱۴۵۰ و اختراع ماشین چاپ بهوسیلهی یوهان گوتنبرگ، در طول سیصد سال کمکم اروپا تحتتاثیر این صنعت قرار گرفت و در قرن هفدهم میلادی دیگر روزنامهها و مجلهها بودند که به صورت کاملا حرفهای بخشی از صفحات خود را به تبلیغات اختصاص میدادند. هرچند در سالها بعد رادیو و تلویزیون هم به جمع منابعی برای تبلیغات اضافه شد، اما هنوز هم این سنت دیرینه و چاپ آگهیهای تبلیغاتی همچنان به قوت خود پا بر جا است.
تبلیغات اصول مهم و انکارناپذیری دارد
در همین ابتدا بگوییم که اگر شما قرار است بهعنوان مدیر یا کارشناس تبلیغات در یک شرکت مشغول به کار شوید، همهی نگاهها به سمت شما است. این شما هستید که باعث موفقیت یا عدم موفقیت یک شرکت هستید. پس بهتر است دورهی آموزشی تبلیغات را جدی بگیرید و این ایده که یادگیری اصول تبلیغات یک امر تجربی است را از سر بیرون کنید. تبلیغات هم مانند هر علم دیگری مبانی و اصولی دارد که باید هر کارشناس تبلیغات آنها را بداند تا در وهلهی اول از سقوط شرکت خود در بازار متنوع امروز جلوگیری کند. تبلیغات که در دنیا به advertising مشهور است، یک کار گروهی است. در واقع تبلیغات خلاق نتیجهی یک اتاق فکر خلاق و پویا است و این همان چیزی است که هر مدیر تبلیغات به آن نیاز دارد. یکی از مهمترین اصول تبلیغات این است که مخاطبها را به همکاری و مشارکت وادار کنید. به این نوع از تبلیغات در دنیای مدرن گیمیفیکیشن هم میگویند. این به آن معنی است که شما در طراحی یک بازی، محصول خود را تبلیغ میکنید. این نوع تبلیغ در فضای مجازی امروزه بسیار پرکاربرد است و هر تیم طراحی تبلیغات نباید از اهمیت آن غافل شود. از دیگر اصول تبلیغات، هدفمند بودن آن است. شما باید بدانید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند و با توجه به آنها تبلیغات خود را طراحی کنید. برای مثال بسیاری از شرکتهای تولید لبنیات با طراحی یک گرافیک خاص، کودکان را مخاطب خود قرار میدهند، و خب بر چه کسی پوشیده نیست که کودکان بهترین، آسانترین و البته مهمترین منبع تبلیغات برای فروش یک محصول خانوادگی است.
برنامهریزی برای تبلیغات اثربخش
این نکته را فراموش نکنید که تبلیغات یک کار مداوم و البته پرهزینه است. همین اول بگوییم که اگر تمام بودجهی تبلیغاتیتان را هزینهی یک بیلبورد در بهترین نقطهی شهر کنید، بدون رودربایستی، درنهایت هیچ چیز عایدتان نمیشود و پولتان را دور ریختهاید. مگر اینکه در بودجهی یک سال تبلیغات بر روی بیلبورد یا بنرهای شهری را کنار گذاشته باشید تا درنهایت در پایان سال بتوانید چیزی از این تبلیغات برداشت کنید. برنامهریزی برای تبلیغات اثربخش هم یک شبه به وجود نمیآید. برای این کار میتوانید دورههای آموزشی مدیریت تبلیغات را بگذرانید. در کلاسهای این دوره به شما استراتژی تبلیغات را آموزش میدهند و شما را با انواع کمپینهای تبلیغاتی آشنا میکنند. دورهی تبلیغات از شما یک مدیر کارآمد در حوزه میسازد و به شما یاد میدهد که چه طور بازار هدف خود را به بهترین شکل ممکن شناسایی کنید.
بمبارانی از ایدهها و طرحها
تبلیغات مانند یک تیغ تیز دو لبه است. در حالی که ممکن است از یک کمپین تبلیغاتی سربلند بیرون آمده باشید و محصولتان حسابی سر زبانها افتاده باشد، چند روز بعد مشتریهایتان یک محصول مشابه را جایگزین محصول شما کنند. یادتان باشد اگر برنامهریزی دقیقی برای بمباران هدفمند مشتریهایتان نداشته باشید، آنها را ممکن است در کمتر از چند روز یا هفته از دست بدهید. از طرف دیگر باید در انتخاب نوع و میزان تبلیغ هم بسیار دست به عصا رفتار کنید. کافی است بیش از حد روی یک مدل تبلیغ پافشاری کنید و مشتری خود را از میزان حضور یکنواخت خود خسته کنید. در این مواقع است که مشتری شما را برای همیشه حذف میکند. او فکر میکند شما یک شرکت با یک محصول یکنواخت هستید، در حالی که برگ برنده با شرکتی است که محصول خود را خیلی متنوع با کارایی متفاوت در نزد مخاطبهایش معرفی کند. پس شیوه و استراتژیای که برای معرفی محصول خود در نظر میگیرید، بسیار اهمیت دارد.
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- مدت زمان 365 روز
- سطح مهارت همه مراحل
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- گواهی نامه خیر
- ارزیابی بله