آموزش مدلسازی و مجسمه سازی در برنامه Z Brush
%25
درباره دوره آموزش مدلسازی و مجسمه سازی در برنامه Z Brush
آموزش مدلسازی و مجسمه سازی در برنامه Z Brush دوره ای است که در مدرسه ایده برای علاقمندان در نظر گرفته شده. سرفصل های اصلی دوره، بسیار فراتر و گسترده تر از موارد ذیل می باشد که با توجه به برگزاری دوره های مختلف و مرتبط با این دوره، سرفصل های جدید و بیشتری به دوره افزوده خواهد شد.
شرکت کنندگان در این دوره، توانایی لازم جهت شرکت در دوره های تخصصی تر و پیشرفته تر با عناوین دوره های دیگر را پیدا خواهند کرد تا بتوانند بر اساس علاقه و نیاز خود، در دوره های پیشنهادی مدرس دوره ثبت نام کنند. آشــنایی با دوره های طراحی و نقاشــی و آناتومی در طراحی، مدلســازی ســه بعدی با برنامه هایی همچون Autodesk 3Ds Max و یا Autodesk Maya، الزامی نیست اما دانش اولیه و یا تسلط دانشجو بر این موارد، می تواند در یادگیری وی تاثیر مضاعف داشته باشد.
البته بر اساس متد آموزشی استاد مربوطه، همه موارد به تناسب نیاز و بر اساس روشی خاص، به دانشجویان منتقل خواهد شد. استفاده از قلم نوری و یا داشتن قلم نوری برای شرکت کنندگان الزامی نیست. قلم نوری، یک ابزار تســریع کننده و راحتتر برای ایجاد مدل ســه بعدی در محیط ZBrush است اما الزامی نیست و با Mouse هم میتوان مدلهای بسیار مطلوب و منحصربفردی را ایجاد کرد.
مخاطبین دوره در مدرسه هنری ایده
آموزش مدلســازی کاربردی هنرجو جهت ســاخت مجســمه، کاراکتر، بازسازی آثار تاریخی، خروجی Render متناسب و اصولی، آشنایی با اصول دریافت خروجی برای ساخت و اجرا بصورت پرینت سه بعدی
سه پروژه شامل
۱: مدل سازی از روی مدل های موجود بازار
۲: مدل سازی با هدف ایجاد سنگ و چنگ و کاتر
۳: پروژه نهایی که از ترکیبی از روش های موجود و تغییرات بدست می آید + تمرین های هر جلسه
پیش نیاز دوره و حداقل شرایط شرکت کنندگان:
الزامی: آشنایی کامل با ۱۰ Windows
اختیاری: آشنایی مقدماتی با طراحی و نقاشی دستی و آشنایی با یکی از دو نرم افزار ۳DS Max و یا Maya و موتورهای رندر مورد استفاده در این برنامه ها
خروجی دوره
تسلط کامل بر ابزارهای آموزش داده شده در برنامه ZBrush ، توانایی مدل سازی سه بعدی، کاراکتر و یا مجسمه های دلخواه بر اساس اصول استاندارد جهانی
- 1- آشنایی با کاربردهای نرم افزار زیبراش و مبانی اولیه طراحی حجم
- 2- براش ها و نحوه به کارگیری آنها در پروژه های مختلف
- 3- آناتومی و چگونگی حالت دادن به فیگور انسان و حیوانات
- 4- طراحی مو ، پولک و سایر جزییات
- 5- اندازه گذاری دقیق در زیبراش و پیاده سازی استاندارد های طلا و جواهر در زیبراش
- 6- چگونگی تولید خروجی قابل ساخت و مراحل خروجی
- 7- تعامل بین متریکس و زیبراش
- نام استاد : مسعود فولادی
- تعداد جلسات دوره : 10 جلسه 2 ساعته
- زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت 18 الی 20
- تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/19
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مدلسازی و مجسمه سازی در برنامه Z Brush”
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
هزینه ثبت نام
شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان
- فارغ التحصیلان: 12 دانشجو
- تعداد جلسات : 10 جلسه 2 ساعته
- سرفصل ها: 7
- نوع دوره: حضوری+آنلاین
- بازار کار: استخدام+پروژه
- مدرک معتبر: دارد
شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.