دوره جامع ویژه کانون‌های تبلیغاتی

شهریه: 74 میلیون تومان 37 میلیون تومان

پرداخت اقساطی با اسنپ پی
مدت آموزش
+234 ساعت
امکان ویژه
معرفی به بازار کار
امکان پرداخت
به صورت قسطی
مدارک رسمی
مدرک رسمی ایده
موضوعات
17 تخصص اصلی
سطح آموزش
مبتدی تا پیشرفته
سبک آموزش
عملی و پروژه محور
نوع آموزش
حضوری و آنلاین
فیلم جلسات
همراه ویدیو جلسات

دوره جامع ویژه کانون‌های تبلیغاتی

کانون‌های تبلیغاتی یا آژانس‌های تبلیغاتی (Advertising Agency) که اغلب به عنوان آژانس خلاقیت یا آژانس تبلیغاتی شناخته می‌شود، کسب‌وکارهایی هستند که وظیفه‌شان ایجاد، برنامه‌ریزی، و مدیریت تبلیغات و گاهی اجرای اشکال دیگر تبلیغات و بازاریابی برای مشتریان خود است. دوره جامع ویژه کانون‌های تبلیغاتی، دوره‌ای برای تمام و کمال برای تمام افرادی است که می‌خواهند در این حوزه سرآمد باشند و تمایز و برتری خود را در بازار نشان دهند.

یک کانون تبلیغاتی می‌تواند فعالیت درون سازمانی و مستقل از مشتری هم فعالیت داشته باشد. ممکن است یک بخش آژانس داخلی باشد و بخشی دیگر بیرونی در تلاش برای فروش محصولات یا خدمات به مشتریان، برای یک شرکت خارجی. یک آژانس همچنین می‌تواند استراتژی‌های کلی بازاریابی و برندسازی را برای مشتریان خود انجام دهد که می‌تواند شامل فروش نیز باشد.

مشتریان آژانس‌های تبلیغاتی معمولی شامل افراد و شرکت‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و آژانس‌های خصوصی هستند. ممکن است آژانس‌هایی برای تولید تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات خارج از خانه، تبلیغات موبایلی و تبلیغات واقعیت افزوده به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی هم فعالیت داشته باشند.

دوره جامع کانون‌های تبلیغاتی مدرسه تبلیغات ایده سعی دارد تا تمامی جنبه‌های وسیع این حوزه از کسب و کار را پوشش دهد. بخشی از این دوره به آموزش نرم‌افزارهای رایج و مورد استفاده در طراحی و تبلیغات همچون فتوشاپ Adobe Photoshop، ایلاستریتور Adobe Illustrator، افترافکت است و بخش مهم و بزرگی از این دوره که ۳۲۰ ساعت آموزش دارد به آموزش‌های اصولی و مدیریتی همچون آموزش مبانی گرافیک دیزاین، مبانی مدیریت تبلیغات، مدیریت پروژه‌های تبلیغاتی، فنون مذاکره و ارتباط با مشتریان، دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)، بازاریابی محتوایی، خبر نویسی و تولید محتوا (Content Marketing)، کمپین نویسی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی، نگارش متون و شعارهای تبلیغاتی می‌پردازد. گفتنی است که تسلط به ابزارهای ویدئو و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تکنیک‌های فیلمبرداری، تدوین در نرم افزارهای Adobe Premier هم بخشی از دوره جامع کانون‌های تبلیغاتی مدرسه کسب و کار است.

 

کانون‌های تبلیغاتی از چه بخش‌هایی تشکیل شده‌اند؟

آژانس‌های تبلیغاتی مسئول راه اندازی، مدیریت و اجرای ارتباطات بازاریابی پولی هستند. علاوه بر این، برخی از آژانس‌ها به انواع دیگر ارتباطات بازاریابی، از جمله روابط عمومی، تبلیغ فروش، رسانه‌های تعاملی و بازاریابی مستقیم، دسته‌بندی شده‌اند. آژانس‌ها معمولاً از چهار بخش تشکیل می‌شوند: گروه‌های مدیریت، خلاقیت، تحقیقات و بخش برنامه‌ریزی رسانه.

بخش مدیریت: افرادی که در بخش مدیریت هستند به عنوان رابط بین مشتری و آژانس عمل می‌کنند و اطمینان می‌دهند که نیازهای مشتری به آژانس اطلاع رسانی می‌شود و توصیه‌های آژانس به وضوح توسط مشتری درک می‌شود. مدیران همچنین جریان کار را در آژانس مدیریت می‌کنند و مطمئن می‌شوند که پروژه‌ها طبق برنامه پیش می‌روند.

بخش خلاقیت: جایی است که تبلیغات در آن در ذهن تبلیغات‌گران ایجاد و سپس خلق می‌شود و توسعه پیدا می‌کند. هنرمندان، نویسندگان و تولیدکنندگان با هم کار می‌کنند تا پیامی را ایجاد کنند که اهداف آژانس و مشتری را برآورده کند. در این بخش شعارها، کمپین‌ها و آرم‌ها توسعه می‌یابد.

بخش تحقیقات: در بخش تحقیقات، داده‌ها در مورد بازار هدف و مصرف کنندگان جمع آوری و پردازش می‌شود. این اطلاعات پایه‌ای برای کار بخش خلاقیت و مدیریت ضروری است.

بخش برنامه ریزی رسانه: کارکنان در این بخش در انتخاب و درج آگهی در رسانه‌های چاپی و پخش تخصص دارند.

 

تاریخچه کانون‌های تبلیغاتی

ولنی بی. پالمر اولین کسی است که از اصطلاح «آژانس تبلیغاتی» استفاده و برای اولین بار در آمریکا، یک آژانس تبلیغاتی را به سال ۱۸۴۱ افتتاح کرده است. آژانس پالمر بخش‌هایی را در روزنامه‌ها در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار داد یکی از هزاران گزینه‌هایی که امروزه برای تبلیغ‌کنندگان یافت می‌شود. ناگفته نماند که آژانس‌های تبلیغاتی امروزی بسیار متفاوت از ۲۰۰ سال پیش عمل می‌کنند.

 

انواع کانون‌های تبلیغاتی

هیچ دو کانون تبلیغاتی شبیه هم نیستند، اما می‌توانند با توجه به خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهند در دسته بندی‌هایی قرار بگیرند. ما در ادامه به برخی از رایج‌ترین انواع کانون‌های تبلیغاتی، خدماتی خواهیم پرداخت تا شما نیز بتوانید با بهره‌گیری از دوره جامع کانون‌های تبلیغاتی در مسیر حرفه‌ای خود گام بردارید و سبک ویژه‌ای را در کانون تبلیغاتی خود پی بگیرید.

 

کانون تبلیغاتی با خدمات کامل

یک کانون تبلیغاتی با خدمات کامل همان چیزی است که به نظر می‌رسد: کانونی که هر کاری را برای مشتری خود انجام می‌دهد. آن‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات برای مشتریان خود دارند که برای رسیدگی به جنبه‌های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال و سنتی یک شرکت کار می‌کنند. اگر مشتریان شما به همه چیز نیاز دارد، انتخاب یک آژانس یا کانون تبلیغاتی با خدمات کامل بهترین گزینه است. این نوع از آژانس‌ها می‌توانند در کل فرآیند تبلیغات، از برنامه‌ریزی گرفته تا اجرا و اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات، به مشتریان کمک کنند.

 

کانون تبلیغاتی دیجیتال

مشتریان شما برنامه‌ای برای اجرای تبلیغات چاپی برای محصول یا خدمات خود ندارند؟ پس استفاده از آژانس تبلیغاتی دیجیتال ممکن است گزینه مناسب‌تری باشد. در حالی که آژانس‌های تبلیغاتی دیجیتال احتمالاً یک یا دو چیز در مورد رسانه‌های چاپی می‌دانند، قلب آنها در دنیای دیجیتال می‌تپد. این آژانس‌ها می‌توانند در مورد هر چیزی که روی صفحه نمایش وجود دارد به مشتریان کمک کنند، از جمله:

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  • طراحی وب سایت
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی محتوا

در حالی که آژانس‌های تبلیغاتی خدمات کامل تا حدودی همه کاری انجام می‌دهند، آژانس‌های تبلیغات دیجیتال واقعاً در همه چیز دیجیتالی پیشرفت می‌کنند، به این معنی که کار لازم نیست فقط در سئو و طراحی وب متوقف شود. طراحان گرافیک، فیلمبرداران، کپی رایترها و عکاسان همگی در این گروه حضور دارند.

 

کانون تبلیغاتی سنتی

کانون‌های تبلیغاتی سنتی کمتر بر روی تکنیک‌های جدید و دیجیتال تمرکز دارند و در عوض بر روی تکنیک‌های تبلیغات سنتی متمرکز هستند، از این رو آن‌ها به رادیو، روزنامه، تلویزیون، مجلات و حتی تبلیغات بیلبورد فکر می‌کنند.

 

کانون تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی

حدس زدن این که تمرکز این آژانس‌ها بر چه چیزی است، سخت نیست. نقطه کانونی آژانس‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی، شامل سازندگان محتوا و بهینه سازی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی است: لینکدین، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام؛ این آژانس‌ها همه کارها را انجام می‌دهند. از طراحی پروفایل گرفته تا وبلاگ‌های نوشتاری، آژانس‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند تا محتوای مورد نظر مشتریان خود را برای مخاطبان جذاب‌تر و جذاب‌تر کنند.

 

کانون‌های تبلیغات خلاقیت

کانون‌های تبلیغات خلاقیت، آژانس‌هایی هستند که در خدمات طراحی خلاق تخصص دارند. این آژانس‌ها به این دلیل توسعه یافته‌اند چون برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند موفقیت خود را زیر نظر داشته باشند و تبلیغات خود را خلق کنند، اما استعداد خلاقانه‌ای برای تولید طرح‌های مناسب و تولید آنها ندارند.

بوتیک‌های خلاق برای شرکت‌هایی که دقیقاً می‌دانند چه می‌خواهند و می‌دانند چگونه آن دارایی‌ها را به درستی در تبلیغات خود پیاده‌سازی کنند، بهترین هستند. یک بوتیک خلاق بسیار کوچکتر از یک آژانس خدمات کامل است، به این معنی که هزینه‌ها به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود.

 

کانون‌های خرید رسانه

مسلماً برعکس یک کانون خلاقیت، یک آژانس خرید رسانه با شما همکاری می‌کند تا مطالب تبلیغاتی خلاقانه خود را در بهینه‌ترین مکان‌ها، چه چاپی چه دیجیتالی، قرار دهید. این آژانس‌ها یک بازه زمانی را توصیه می‌کنند که در آن باید محصول یا خدمات در آن تبلیغ و مبلغی بابت رسیدن به بهترین نتایج هزینه شود.

 

کدام کانون تبلیغاتی بهتر است؟

در عصر دیجیتال مانند امروز، رفتن به یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل یا آژانس تبلیغات دیجیتال ممکن است برای همگی منطقی‌تر به نظر آید اما اگر همه این مسیر را انتخاب می‌کنند، انتخاب سنتی ممکن است شرکت شما را در برابر رقبای خود بیشتر ‍متمایز کند. همه چیز به استراتژی تبلیغاتی، اهداف و اینکه چگونه خود را متمایز می‌کنید بستگی دارد.

دوره جامع ویژه کانون‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا بهترین جایگاه را برای خود انتخاب کنید و در این جایگاه متمایز باشید و بدرخشید.

 

شرایط ثبت نام دوره جامع ویژه کانون‌های تبلیغاتی در مدرسه ایده

متقاضیان می توانند در هر یک از دوره های فوق به صورت تک درس یا به صورت کل دوره جامع ثبت نام کنند.

در صورت پرداخت کل شهریه به صورت نقدی می توانید از ۵۰% تخفیف برخوردار شوید.

این دوره جامع شامل 17 دوره زیر می باشد:

  • آموزش افتر افکت

    آموزش افتر افکت - After Effects

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد: آرش رادمهر
    • تعداد جلسات دوره : 10جلسه 3ساعته
    • زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 11الی 14
    • تاریخ شروع دوره : 1403/02/13
  • آموزش ایلاستریتور

    آموزش ایلاستریتور - Adobe Illustrator

    شهریه: 4 میلیون تومان 3 میلیون تومان

    • نام استاد :  ندا حسانی
    • تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2ساعته
    • تاریخ شروع : پنجشنبه ها 16 الی 18
    • زمان برگزاری دوره : 1403/02/13
     
    • نام استاد :  سیامک سالکی
    • تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2ساعته
    • تاریخ شروع : جمعه ها 12 الی 14
    • زمان برگزاری دوره : 1403/02/14
  • آموزش ایلاستریتور پیشرفته

    آموزش ایلاستریتور پیشرفته - Advanced Adobe Illustrator

    شهریه: 4 میلیون تومان 3 میلیون تومان

    •  نام استاد : ندا حسانی
    • تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : پنجشنبه ها 18 الی 20
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/13
     
  • آموزش تدوین در نرم‌افزار پریمیر

    آموزش تدوین در نرم‌افزار پریمیر - Adobe Premiere

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : آرش بی ریا
    • تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 3 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 8 الی 11
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/13
  • دوره عکاسی

    دوره عکاسی

    شهریه: 4 میلیون تومان 3 میلیون تومان

    • نام استاد : بهزاد استادیان
    • تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه  ۲ ساعته
    • زمان برگزاری دوره : پنجشنبه ها ساعت 9 الی 11
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/13
  • آموزش فتوشاپ

    آموزش فتوشاپ - Adobe Photoshop 

    شهریه: 4 میلیون تومان 3 میلیون تومان

    • نام استاد : ندا حسانی
    • تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۲ ساعته
    • زمان برگزاری دوره : پنجشنبه ها ساعت 12 الی 14
    • تاریخ شروع دوره : 1403/02/13
     
    • نام استاد : سیامک سالکی
    • تعداد جلسات دوره : 10 جلسه 2 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : جمعه ها ساعت 14 الی 16
    • تاریخ شروع دوره بعدی: 1403/02/14
  • آموزش فتوشاپ پیشرفته

    آموزش فتوشاپ پیشرفته - Advanced Adobe Photoshop

    شهریه: 4 میلیون تومان 3 میلیون تومان

    • نام استاد : ندا حسانی
    • تعداد جلسات دوره : 10 جلسه 2 ساعته
    • تاریخ شروع دوره : 1403/02/13
    • زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت 14 الی 16
  • اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان

    اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : دکتر حامد کاظمی
    • تعداد جلسات دوره : 7 جلسه 3 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت 17 الی 20
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/11
  • اصول و مبانی مدیریت تبلیغات

    اصول و مبانی مدیریت تبلیغات

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
    • تعداد جلسات دوره : 8جلسه 1.5ساعته
    • زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت 17 الی 18:30
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/11
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

    تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : دکتر امیر هوشنگ کمالی فرد
    • تعداد جلسات دوره : 7 جلسه 3 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها ساعت ۱7 الی ۲۰
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/10
  • برنامه ریزی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

    برنامه ریزی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
    • تعداد جلسات دوره : 8جلسه 1.5ساعته
    • زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت 17 الی 18:30
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/11
  • تکنیک های فیلمبرداری

    تکنیک های فیلمبرداری

    شهریه: 4 میلیون تومان 3 میلیون تومان

    • نام استاد : عباس توپچی
    • تعداد جلسات دوره : 8 جلسه ۲ ساعته
    • زمان برگزاری دوره : پنجشنبه ها ساعت 11 الی 13
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/13
  • دیجیتال مارکتینگ

    دیجیتال مارکتینگ

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : حامد عبدالرحیمی
    • تعداد جلسات دوره : 7 جلسه 3 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : چهارشنبه ها ساعت ۱7 الی ۲۰
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/12
     
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

    عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : سیاوش جهان بین
    • تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه ۳ ساعته
    • زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها ۱۷ الی ۲۰
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/10
  • مبانی گرافیک دیزاین

    مبانی گرافیک دیزاین

    شهریه: 4 میلیون تومان 3 میلیون تومان

    • نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
    • تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه 2 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت ۱5 الی 17
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/04
  • مدیریت پروژه های تبلیغاتی

    مدیریت پروژه های تبلیغاتی

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد : دکتر آرش سلطانعلی
    • تعداد جلسات دوره : 8جلسه 1.5ساعته
    • زمان برگزاری دوره : سه شنبه ها ساعت 17 الی 18:30
    • تاریخ شروع دوره بعدی : 1403/02/11
     
  • نگارش متون و شعارهای تبلیغاتی (Copywriting)

    نگارش متون و شعارهای تبلیغاتی - Copywriting

    شهریه: 6 میلیون تومان 4.5 میلیون تومان

    • نام استاد: دکتر آرش سلطانعلی
    • تعداد جلسات دوره : 7 جلسه 2 ساعته
    • زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها 18 الی 20
    • تاریخ شروع دوره : 1403/02/16
  • نتایج دوره های جامع موسسه ایده

     

    در ۱۷ سال اخیر بیش از ۳۵ هزار نفر در  به صورت تخصصی آموزش دیده اند و هزاران نفر از این عزیزان در شرکت‌های مختلف استخدام شده اند.

    مهمترین عامل موفقیت دانشپذیرانی که موفق به استخدام و کسب درآمد پس از دوره‌های بوده اند، نظم و استمرار در پیگیری محتوای دوره و انجام تمرین‌ها و چالش پذیری آن‌ها بوده است.

    16658+

    فارغ التحصیل

    15+

    سال تجربه آموزش

    5000

    جذب بازار کار

    10

    فارغ التحصیلان کارآفرین

    مدرک رسمی مدرسه ایده

    آموزشگاه "ایده" با تمرکز بر توانایی هنرجویان، ضعف آموزش آکادمیک و تعریف هنر به عنوان یک شغل، گواهینامه‌هایی را با تایید وزارت فرهنگ به هنرجویان اعطا می‌کند.

    شهریه: 74 میلیون تومان 37 میلیون تومان

    ثبت نام در دوره جامع ویژه کانون‌های تبلیغاتی

    هر چه بیشتر در خود سرمایه‌گذاری کنیم، موفقیت بیشتری خواهیم داشت

    شروع یادگیری

    زمان را از دست ندهید

    شهریه: 74 میلیون تومان 37 میلیون تومان

    من این دوره رو شرکت کردم به اندازه یک مقطع دانشگاهی مفید و با ارزش بود تدریس استاد جناب دکتر سلطانعلی عالی و بینظیره ایشان با تواضع و عاشق کارشون هستن تمام فیلم ها و پاورپوینت کلاس رو در اختیار ما گذاشتن ، به همه علاقه مندان پیشنهاد می کنم حتما این فرصت رو از دست ندن در پایان وظیفه میدونم که از تمام زحمات مجموعه ایده بویژه جناب دکتر سلطانعلی تشکر کنم.

    سیروس لطیفیان / فارغ التحصیل دوره کمپین نویسی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

    کار شاگردها از خود استادم بهتر شده 😅 چه دوره خوبی حتما سر فرصت ثبت نام می‌کنم. 

    فاطمه شمساوی / متقاضی دوره تصویرسازی کتاب شعر و کودک

    استاد گرامی آقای سلطانعلی ضمن عرض خسته نباشید بابت دوره ای که با هم گذروندیم، خواستم تشکر کنم از زحماتتون در طول این جلسات من یکی دو سالی بود که UX رو سلف استادی میکردم و واقعا ممنونم که توی این دوره از هیچ موضوعی کم نذاشتید تقریبا تمام سرفصل هایی که توی یوتوب و یا گوگل در مورد طراحی تجربه کاربری میشد بهش اشاره کرد رو سر کلاس دریغ نکردید و باهامون در میون گذاشتید خیلی خوشحالم که سعادت داشتیم در محضر شما بیاموزیم🙏.

    ساناز پورغلامحسین / فارغ التحصیل دوره UX/UI

    استاد خیلی ازتون ممنونم، کلاس Ux UI بسیار کامل و عالی بود، مباحث بسیار جامع بود، همین طور توضیحات شما بسیار درس رو قابل فهم و روان کرد به طوری که من به عنوان دانشجوی آنلاین اصلا دچار هیچ‌گونه مشکلی در یادگیری نشدم، باعث افتخارم هست که تونستم دوره رو با شما بگذرونم. می‌تونم بگم یکی از بهترین دوره‌هایی بود که گذروندم و بار اطلاعاتی زیادی برای من داشت. سپاس

    فاطمه درویشی / فارغ التحصیل دوره UI/UX

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع ویژه کانون‌های تبلیغاتی”

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد
    واتس اپتلفن