اصول و الگوهای چیدمان و دکوراسیون

(0 نظر)
1,399,000 تومان 699,500 تومان
اموزش اصول چیدمان و طراحی دکوراسیون

دوره های آنلاین مدرسه ایده

سرفصل ها:

تاریخچه طراحی داخلی:

  • تاریخچه طراحی داخلی
  • قرون وسطی
  • دوران رنسانس
  • سبک‌ لویی سیزدهم

 

سبک شناسی:

  • سبک شناسی
  • تفاوت سبک‌ها
  • تفاوت دیدن و نگاه کردن
  • توانایی خوب دیدن
  • فرق دیدن و نگاه کردن
  • موقعیت‌های مختلف نقطه

 

ترکیب بندی:

  • اصول ترکیب‌بندی
  • ترکیب بندی با تشابه
  • ترکیب بندی با تمرکز
  • ترکیب در طراحی سنتی ایران
  • مبلمان قرون وسطی
  • سبک های رمانسک و گوتیک
  • سبک رمانسک
  • سبک گوتیک
  • سبک‌های رنسانس، منریسم و باروک
  • رنسانس
  • منریسم
  • سبک باروک
  • مبلمان چینی و ژاپن
  • انواع سبک های معماری داخلی اسیایی (ژاپنی ,چینی ,هندی)
  • سبک فنگ شویی
  • چیدمان به شیوه فنگ شویی تغییر فضای خانه برای جریان انرژی مثبت 10 قانون فنگ شویی
  • مبلمان مصر، روم، یونان باستان

 

چیدمان:

  • اصول کلی چیدمان
  • انتخاب کفپوش
  • چگونه کفپوش و کاغذ دیواری را انتخاب کنیم
  • انتخاب مبلمان و نحوه قرارگیری
  • انواع مبلمان
  • کاربرد مبلمان در سبک های مختلف
  • سبک های مبلمان کلاسیک
  • استانداردهای مناسب برای چیدمان مبلمان با سبک های مختلف
  • انواع سبک های مبلمان
  • کاربرد گیاهان در فضای داخلی
  • تناسب گیاهان با فضای اتاق
  • نقطه کانونی
  • چیدمان اتاق پذیرایی
  • چیدمان اتاق خواب
  • چیدمان آشپزخانه
  • مدل چیدمان مدرن داخل کابینت آشپزخانه
  • هنر چیدمان آشپزخانه کوچک
  • پوشش پنجره ها
  • استفاده از طبیعت
  • استفاده از گیاهان آپارتمانی در اتاق نشیمن و پذیرایی
  • بزرگتر نشان دادن خانه با زاویه ها

 

مبانی هنرهای تجسمی:

  • مبانی هنرهای تجسمی در طراحی داخل
  • هنرهای تجسمی چیست؟
  • کادر و نقطه
  • نقطه
  • کادر
  • خط و کاربردهای آن
  • ریتم
  • کیفیت، تعادل و توازن
  • کیفیت
  • تعادل
  • توازن
  • عناصر، سطح و حجم
  • سطح
  • حجم
  • بافت
  • فرم و فضا
  • فرم در هنر و زیبایی‌شناسی
  • فضا
  • مقیاس و تناسب
  • مقیاس
  • تناسب
  • حرکت
  • دسته بندی و کنتراست رنگها
  • کیفیت وحدت و کثرت

 

رنگ و نور:

  • مفاهیم اولیه رنگ
  • رنگ اصلی
  • نحوه استفاده از رنگ
  • چیدمان رنگی در فضای مسکونی
  • روانشناسی رنگها
  • رنگ و سبک
  • رنگ در اصول فنگ شویی
  • نحوه انتخاب رنگ اتاق خواب با اصول فنگ شویی
  • مفاهیم اولیه نورپردازی
  • نورافکن‌ها ، لایه‌های نورپردازی
  • نورافکن‌ها
  • لایه های نورپردازی
  • ایده های نورپردازی در فضاهای مسکونی و غیرمسکونی

 

مواد و مصالح:

  • تاثیر مواد و مصالح در تغییر فضا
  • تاثیر مواد و مصالح بر اشخاص
  • آشنایی با مصالح کلی
  • آشنایی با گچ‌بری‌های پلی‌استایرن
  • آشنایی با انواع کف‌پوش‌های ساختمان
  • آشنایی با تاریخچه سنگ‌های ساختمانی
  • مصالح مدرن معماری

نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2 ساعته

تاریخ شروع دوره : 1400/4/31

زمان برگزاری دوره : پنج شنبه ها ساعت ۱۴ الی ۱۶

 

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,399,000 تومان 699,500 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *