اصول و مبانی بازاریابی

(0 نظر)
999,000 تومان

سرفصل ها:

  • مفهوم بازاریابی
  • استراتژی های رشد – استراتژی های بازاریابی
  • رفتار مصرف کننده
  • تقسیم بندی بازار، هدف گذاری و موضع یابی
  • جزء اول آمیخته بازاریابی :

محصول

  • جزء دوم آمیخته بازاریابی :

قیمت

  • جزء سوم آمیخته بازاریابی:

فعالیت های ترفیع، ارتباطات یکپارچه بازاریابی

  • جزء چهارم آمیخته بازاریابی:

کانال های بازاریابی ، خرده فروش، عمده فروشی


نام استاد : سعید اعزازی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۷/۲۰

زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 50 ساعت
  • سطح مهارت همه مراحل
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی نه
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
سعید اعزازی فارغ التحصیل ازدانشگاه آمریکایی شارجه امارات متحده عربی ( مدیر بازرگانی – بازاریابی ، اقتصاد ) - عضو هیئت مدیره و مدیریت فروش دفتر مرکزی شرکت رسانه هنر – مشهد 2 سال 1378-1380 - مدیریت دفتر تهران شرکت رسانه هنر 2 سال 1380-1382 - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Art Media در امارات متحده عربی (دبی) 5 سال 1382-1387 - عضو رسمی و فعال انجمن بین المللی تبلیغات IAA - مشاور و مجری اطلاع رسانی و تبلیغات باشگاه ایرانیان دبی (Iranian Club Dubai ) 3 سال 1383-1386 - مدیریت بازرگانی شرکت رسانه هنر 2 سال 1387-1389 - عضو هیئت مدیر شرکت آشیانه پرواز توس مشهدو مشاور فروش و اطلاع رسانی– توسعه بازار 2 سال 1388-1390 - رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانیان رسانه هنر وابسته به هولدینگ شرکت مادر رسانه هنر از سال 1389 تا کنون - - عضو هیئت مدیره شرکت فرازش آفرید هشتم از سال 1389 تاکنون - عضو هیئت مدیره کمیته راهبردی هفته نامه فراخبر از سال 1392 تاکنون - رئیس هیئت مدیره شرکت آفرید تجارت پیشرو از سال 1392 تاکنون - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آوانگارد از سال 1393 تاکنون -

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
999,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *