کارگاه یک روزه استراتژی اقیانوس آبی در بازاریابی

250,000 تومان
استراتژی-اقیانوس-آبی-در-بازاریابی-مدرسه-ایده

سرفصل های کارگاه :

  • رقابت در دنیای استراتژیک
  • اقیانوس قرمز و آبی و تفاوت‌های آنها
  • نوآوری ارزش
  • بوم استراتژی Strategy Canvas
  • رمز تغییر در بوم استراتژی
  • چارچوب چهار اقدام The Four Action Framework
  • ویژگی‌‌های یک استراتژی خوب

نام استاد : استاد مهدی چای چیان

تاریخ شروع دوره : ۹۹/۴/۲۰

زمان برگزاری دوره : جمعه ها ساعت ۱۰ الی ۱۴

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 4 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 1
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
مهدي چائي چيان - مدرس و مشاور بازاريابي. تحصیلات : كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني از دانشگاه لينشوپينگ ، سوئد. خلاصه مهارت ها : سوابق تدریس : تحصيل و سابقه اجرايي، تدريس و مشاوره در خاورميانه، اروپا و آمريكاي شمالي - روشها و برنامه اثر بخش تدريس مطابق استاندارد روز دانشگاههاي اروپا و كانادا - استراتژيهاي موثر آموزشي از طريق مشاركت، همياري و كار گروهي - ايجاد محيط آموزشي الهام بخش و پويا - راهنمايي و هدايت يادگيري - ارتباط اثر بخش در آموزش - برنامه ريزي و اجراي تحقيقات علمي . برخي از سوابق اجرايي : عضو هيات مديره سي ان آي بي- نيو برانزويك ،كانادا مدير ارشد بازاريابي گروه تراي انگل مشاور بازاريابي اپريزال اينترنشنال مشاور بازاريابي فيتزتتز تكنولوژيز مشاور و آموزش در شركتهاي مختلف بين المللي

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
250,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *