ورکشاپ تصویرسازی تبلیغاتی

(0 بررسی)
120,000 تومان
تصویرسازی تبلیغاتی-مدرسه ایده

ورکشاپ تصویرسازی تبلیغاتی

 

این ورکشاپ با آموزش بهار سیدین تصویرساز Air France شما را با روند تصویرسازی تبلیغاتی آشنا می کند .

مدرسه هنری ایده برای علاقه مندان به تصویرسازی، ورکشاپ تصویرسازی تبلیغاتی را برگزار می کند. در این ورکشاپ، بهار سیدین تصویرساز برندهای فرانسوی، آمریکایی نظیرAvon, Lynx Optique, Deneuville شما را با

  • تصویرسازی تبلیغاتی
  • نحوه همکاری تصویرساز با شرکت های تبلیغاتی
  • محدودیت ها و خلاقیت ها در حوزه تبلیغات
  • و مراحل مختلف کار با مدیران هنری آشنا می کند.

مهارت هایی که یک تصویرساز نیاز دارد

شما به عنوان شخصی که این رشته را انتخاب کردید باید مهارت هایی را در خودتان تقویت یا کسب کنید.

شما به عنوان یک تصویرساز باید در تجسم تصویری ایده ها و موضوعات مهارت پیدا کنید. این توانایی است که کارکنان شرکت دیزنی به خوبی در آن مهارت دارند، آن ها برای بیان ایده ها به جای استفاده از متن، تصویرش را می کشند.

شما باید شناخت کافی از رنگ ها داشته باشید. رنگ ها بیان کننده ی احساسات و عواطف هستند. رنگ ها دارای ارزش بیانی گوناگونی هستند و به طریقی شما را به شناخت و تفسیر تصویر راهنمایی می کنند. از سویی دیگر رنگ ها می توانند با موقعیت جغرافیایی و فرهنگ یک جامعه مرتبط باشد.

فراموش نکنید که شما برای خلق تصاویر ابتدا باید از اشکال ساده و اصلی هندسی شروع کنید و رفته رفته با تمرین و تلفیق اشکال مختلف می توانید به سبک و شیوه ی شخصی خودتان در خلق تصاویر برسید.

پس تا اینجا شما برای اینکه بتوانید مخاطب را با خود همراه کنید باید مهارت های روایت بصری را فرا بگیرد، مناسب ترین فرم بصری را برای موضوع پیدا کنید و در کمترین زمان پیامتان را به مخاطب انتقال دهید.

در کنار این موارد شما برای تسلط بر نقاشی دیجیتال باید نحوه کار با نرم افزاری کاربردی این حوزه مثل Photoshop، Illustrator را فرا بگیرید. شما با یادگیری تکنیک ها و نحوه کار این نرم افزارها می توانید ایده های خودتان را از روی کاغذ به داخل نرم افزار منتقل کنید. در نهایت هم طراحتان را در جذاب ترین شکل ممکن درون نرم افزار به تصویر بکشید.

 

بازار کار رشته تصویرسازی

با رشد هر چه بیشتر فضای مجازی و کاهش چاپ کاغذی نیاز به تصویرساز از سوی شرکت ها روز به روز بیشتر احساس می شود اما همین فرصت رقابتی برای شما ممکن است تبدیل به تهدید شود؛ به همین جهت شما باید دائم تمرین کنید و از خلاقیت و نوآوری برای ارتباط هر چه بهتر با مخاطبانی که هر روز در معرض هزاران تصویر قرار می گیرد، استفاده کنید.

بازار کار تصویرسازها تنوع زیادی دارد اما برای موفقیت در این رشته شما باید سبک شخصی خودتان را پرورش دهید، شما می توانید به عنوان یک تصویرساز در مسیر تصویرسازی برای نشریات در قالب رمان های گرافیکی، کمیک ها و در تبلیغات در قالب پوسترها، بیلبوردها و بسته بندی محصولات فعالیت کنید.


تاریخ ورکشاپ: ۲۴ و ۲۵ فروردین از ساعت ۱۶ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 8 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

2 days مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
120,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *