مهارتهای مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان

1,000,000 تومان
ertebat-ba-moshtari-ideaschool

درباره دوره

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم حوزۀ کسب‌وکار است. بیشتر صنایعی که با مشتری و مصرف‌کننده در ارتباط اند و در بازارهای رقابتی فعالیت می‌کنند باید ارتباط خود را با آن‌ها به‌خوبی مدیریت کنند تا بتوانند مشتریانی وفادار برای خود بسازند. با شرکت در این دوره با مفاهیم و روش‌های مدیریت ارتباط با مشتری آشنا می‌شوید.

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان روابط عمومی، بازاریابی، بازرگانی و فروش
  • افراد فعال در حوزۀ بازاریابی آن‌لاین و بازاریابی دیجیتال
  • کارکنان بخش فروش، بازرگانی، خرید و منابع انسانی
  • افرادی که به هر ترتیب با مشتری سروکار دارند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • ظهور و فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری
  • مبانی و اصول ارتباط با مشتریان (CRM) و مشتری مداری
  • راهکارهای شناخت نیاز مشتری
  • شناخت، ضرورت و طبقه‌بندی مشتریان و تکنیک‌های مواجهه با مشتری
  • آشنایی با زبان بدن در برقراری ارتباط با مشتری
  • اصول و فنون مذاکره با مشتری
  • فرایند ارتباط و مواجهه با مشتری شاکی
  • فرآیند رسیزدگی به شکایات
  • بررسی و تحلیل ابعاد رضایت مشتری

سبک برگزاری دوره

تدریس و بررسی‌های موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

خروجی دوره

در پایان این دوره روش‌هایی را یاد می‌گیرید که می‌توانید با به‌کارگیری آن‌ها ارتباط بهتر و مؤثرتری با مشتریان خود برقرار کنید و در مسیر افزاش رضایت و وفادارسازی آن‌ها گام بردارید.


نام استاد : فرشاد عالمیان

تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۷/۲/۶

زمان برگزاری دوره : جمعه ها ۱۴ الی ۱۷

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 24 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 3
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

8 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *