مهارتهای مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان

1,000,000 تومان
ertebat-ba-moshtari-ideaschool

درباره دوره

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم حوزۀ کسب‌وکار است. بیشتر صنایعی که با مشتری و مصرف‌کننده در ارتباط اند و در بازارهای رقابتی فعالیت می‌کنند باید ارتباط خود را با آن‌ها به‌خوبی مدیریت کنند تا بتوانند مشتریانی وفادار برای خود بسازند. با شرکت در این دوره با مفاهیم و روش‌های مدیریت ارتباط با مشتری آشنا می‌شوید.

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان روابط عمومی، بازاریابی، بازرگانی و فروش
  • افراد فعال در حوزۀ بازاریابی آن‌لاین و بازاریابی دیجیتال
  • کارکنان بخش فروش، بازرگانی، خرید و منابع انسانی
  • افرادی که به هر ترتیب با مشتری سروکار دارند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • ظهور و فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری
  • مبانی و اصول ارتباط با مشتریان (CRM) و مشتری مداری
  • راهکارهای شناخت نیاز مشتری
  • شناخت، ضرورت و طبقه‌بندی مشتریان و تکنیک‌های مواجهه با مشتری
  • آشنایی با زبان بدن در برقراری ارتباط با مشتری
  • اصول و فنون مذاکره با مشتری
  • فرایند ارتباط و مواجهه با مشتری شاکی
  • فرآیند رسیزدگی به شکایات
  • بررسی و تحلیل ابعاد رضایت مشتری

سبک برگزاری دوره

تدریس و بررسی‌های موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

خروجی دوره

در پایان این دوره روش‌هایی را یاد می‌گیرید که می‌توانید با به‌کارگیری آن‌ها ارتباط بهتر و مؤثرتری با مشتریان خود برقرار کنید و در مسیر افزاش رضایت و وفادارسازی آن‌ها گام بردارید.


نام استاد : فرشاد عالمیان

تعداد جلسات دوره : ۸ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۷/۲/۶

زمان برگزاری دوره : جمعه ها ۱۴ الی ۱۷

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 24 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 3
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

8 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
EDUCATION: Masters: MBA –Marketing (Iran Management Institute) B.Sc.: Mechanic Engineering (Sari Azad University) Professional strengths: Design sales & Marketing strategy Familiar with B2B Market Familiar with international Business Familiar with international market like: MENA, CIS, East of Africa Familiar with Negotiation Method Well ability in Public relation (PR) Familiar with holding event, Exhibition and seminars Ability to persuade executives and business professionals Ability to determine success and failure of commercial enterprises Pre-qualification and selection of vendors & Supplier Presentation Familiar with All the Commercial Documents Any negotiation with vendors or suppliers for monetary profit Familiar with Integrated Communication Marketing Method (IMC) Core Competencies for Presentation in Universities International Business Negotiation PROFESSIONAL EXPERIENCE: Assistant Professor – IMI Assistant of Dr.Emadzadeh as one of the well-known professor in economy and international business in IMI – i present part of course and be in touch with student and final evaluation. Preparing presentation file and looking for newest sources. MP98 – Business Development Consultant As consultant support French company called MP98 in Oil and Gas Iran market to develop their activities and penetrate in Iran. Supporting registration in Oil and Gas’s AVL , attending in Tenders , fix appointment with Iranian companies , etc. Farab industrial Group -Business Developing Manager – (Since 2015) Experience Marketing and analyze B2B overseas market like CIS, MENA and East of Africa. Finding marketing strategy method to penetrate and take part share market. Perform and coordinate all foreign commercial affairs such as sourcing, corresponding, negotiating, ordering, Masnouat Felezi Sangin (Qamar Al Sanaeh) – Business Developing Manager (2013- 2015)- (Oil & Energy)- Basra-Iraq Experienced marketing and business development professional with 2 years of proven experience in Oil & Gas especially in Iraq & Iran Market. Possess excellent Marketing, Sales Management, Business Development, Administration, Client Relationship & to be familiar with registration methods of well-known EPC companies like Shell, Petronas, Saipem, Worley Parson, Eni , Hyundai,… Farayand Bokhar- procurement Expert (2008-2013)-(Oil & Energy)-Iran Procurement experience includes Pre-qualification and selection of vendors and sub-contractors, sourcing of materials and equipment; Review of vendor’s offers from technical (preliminary) and detailed commercial point of view, Negotiations, Order placement, Expediting and positioning the goods on site as per EPC project schedule. Also, proactively liaise, co- ordinate with clients, 3rd. party Inspection agencies, suppliers and service agencies during all phases of project execution in, Refinery, Energy, Heavy Engineering and manufacturing industries. Types of contracts have included EPC, LSTK, and General Services. Publications: Asia financial newspaper: International etiquette Asia financial newspaper: occupation on Iran Post-Sanction Asia financial newspaper: Money psychology Forsat Emrooz: MBA the magic stick Languages skills: English- Fluent Persian-mother language Training Negotiation Skills: Tehran University (Short course) LC: IMI institute (Short course) Marketing: Trade Promotion Organization of Iran (Short course) Commercial correspondence: Mojtama Fani Tehran (Short course) Personal Details: Name: Farshad Alamian Date of Birth: 11/Mar/1980 Employment Status: Full time Marital status: Married Computer skills: Microsoft office software AutoCAD

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *