مدیریت پروژه‌های تبلیغاتی

1,200,000 تومان 1,000,000 تومان
kampeyn tablighati-ideeschool

درباره دوره

امروزه مدیران ارشد سازمان‏ها، به‌ واسطه پیشرفت‌های ایجادشده در عرصۀ تبلیغات و اطلاع‌رسانی، انتظارات بالاتری از فرآیندهای ارتباطی دارند و می‏خواهند اثرات مستقیم و واضح‏تری را از برنامه‏های تبلیغاتی خود دریافت کنند. این یعنی دیگر نمی‏توان برای دسترسی به اهداف کسب‌وکار صرفاً به یک نوع ابزار رسانه‏ای و در قالب پیام‏های منفرد و مستقیم، اکتفا کرد. کارایی و اثربخشی برنامه‏ های ارتباطی نظیر تبلیغات و روابط‏ عمومی، نیازمند یک برنامه جامع و متناسب با ابعاد سازمان و محدوده بازار است. با شرکت در این دوره با اصول برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

در طی این دوره، شما با مهارت‌ها و دانش لازم برای مدیریت پروژه‌ها در صنایع و زمینه‌های مختلف، تجهیز خواهید شد. در مورد تمام جنبه‌های روش‌های برنامه‌ریزی موثر، پیاده‌سازی و اجرا، کنترل و نظارت، و تحویل پروژه‌ها با اندازه و پیچیدگی‌های مختلف در یک بازار بسیار پررقابت یاد خواهید گرفت. همچنین مهارت‌های لازم را در مدیریت مشتریان و ذینفعان، مدیریت ریسک، کنترل و تضمین کیفیت پروژه‌ها به دست خواهید آورد. این دوره به شما از هر دو دیدگاه عملی و نظری یاد می‌دهد، چگونه مدیریت پروژه می‌تواند به عنوان یک ابزار برای کمک به رشد کسب‌وکار و دستیابی به اهداف استراتژیک در یک سازمان استفاده شود.

این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که، به نیازهای مدیران حرفه‌ای و باتجربه، و همچنین افرادی که در ابتدای مسیر شغلی خود که مرتبط به مدیریت پروژه می‌باشد، از طریق آموزش مهارت‌های ضروری و دانش روز در یک محیط تعاملی، پاسخگو باشد.

 

مخاطبان دوره

– مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
– صاحبین و شاغلین کسب‌وکارهای پروژه‌محور و آژانس‌های تبلیغاتی
– اعضای تیم‌‌های اجرایی پروژه در صنایع مختلف
– علاقه‌مندان به حوزه مدیریت، کنترل و برنامه‌ریزی پروژه
– افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • مفاهیم بنیادین و کلیات مدیریت پروژه
  • آشنایی با دانش مدیریت پروژه، استاندارد و متدولوژی‌ها
  • شناخت و بررسی گروه‌های فرآیندی مدیریت پروژه (آغاز، برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و کنترل، و خاتمه)
  • شناخت و بررسی و آموزش کاربردی حوزه‌های دانش مدیریت پروژه (مدیریت گستره، زمان، هزینه، کیفیت، منابع، ارتباطات، ریسک، تدارکات، ذی‌نفعان و یکپارچگی پروژه)
  • مدیریت چابک پروژه (مفاهیم، استاندارد و متدولوژی‌ها)
  • استاندارد، الگو، آئین‌نامه و به‌روش‌های بین‌المللی مدیریت پروژه‌های تبلیغاتی
  • مفاهیم بنیادین و کلیات مدیریت پروژه

 

سبک برگزاری دوره

تدریس کارگاهی مبتنی بر به‌روش‌های موسسه ‌PMI و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 

خروجی دوره

در پایان این دوره، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و پروژه‌های مورد نظرتان در صنایع مختلف را، متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین و برنامه‌ریزی کنید، به اجرا درآورید و با موفقیت تحویل دهید.


نام استاد : کاوه مومنی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۴/۱۶

زمان برگزاری دوره :یکشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,200,000 تومان 1,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *