دوره جامع مدیریت تبلیغات

(0 بررسی)
10,000,000 تومان
modiriyat tablighat-ideeschool

 

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 100 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 10
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393
سعید اعزازی فارغ التحصیل ازدانشگاه آمریکایی شارجه امارات متحده عربی ( مدیر بازرگانی – بازاریابی ، اقتصاد ) - عضو هیئت مدیره و مدیریت فروش دفتر مرکزی شرکت رسانه هنر – مشهد 2 سال 1378-1380 - مدیریت دفتر تهران شرکت رسانه هنر 2 سال 1380-1382 - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Art Media در امارات متحده عربی (دبی) 5 سال 1382-1387 - عضو رسمی و فعال انجمن بین المللی تبلیغات IAA - مشاور و مجری اطلاع رسانی و تبلیغات باشگاه ایرانیان دبی (Iranian Club Dubai ) 3 سال 1383-1386 - مدیریت بازرگانی شرکت رسانه هنر 2 سال 1387-1389 - عضو هیئت مدیر شرکت آشیانه پرواز توس مشهدو مشاور فروش و اطلاع رسانی– توسعه بازار 2 سال 1388-1390 - رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانیان رسانه هنر وابسته به هولدینگ شرکت مادر رسانه هنر از سال 1389 تا کنون - - عضو هیئت مدیره شرکت فرازش آفرید هشتم از سال 1389 تاکنون - عضو هیئت مدیره کمیته راهبردی هفته نامه فراخبر از سال 1392 تاکنون - رئیس هیئت مدیره شرکت آفرید تجارت پیشرو از سال 1392 تاکنون - عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آوانگارد از سال 1393 تاکنون -
لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی - طی دوره میان مدت مدیریت اطلاعات از آکادمی BRS امریکا - طی دوره و شرکت در همایش های Global Search و آموزش از راه دور بلند مدت وب مارکت از Global Search - مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک کاسیان - عضو شورای راهبردی تجارت و اقتصاد الکترونیک ایران - عضو کمیته تدوین سرفصل دوره مهارت کسب و کار اینترنتی در سازمان فنی حرفه ای کشور - مشاور اجرایی کسب و کار الکترونیکی و تجارت هوشمند - کار آفرین و خلاق در حوزه تجارت الکترونیک و مبدع چندین طرح تجارت الکترونیکی در کشور - عضو انجمن علمی تجارت الکترونیکی کشور- سخنران در همایش ها و سمینار های تجارت الکترونیکی - مدرس دروس کسب کار هوشمند و تجارت الکترونیکی، انلاین مارکت و وب مارکت در ایران - مسلط به آنلاین مارکت ، وب مارکت ، کار از راه دور ، بانک های اطلاعاتی ، ویدئو مارکت - مسلط به تحلیل اطلاعات وب مارکت و اطلاعات تحت وب - معمار مدل های کسب و کار هوشمند تحت وب و تحلیل گر تجاری طراحی انواع سایت های خبری و تجاری - نگارنده چندین مقاله فارسی و انگلیسی در زمینه تجارت الکترونیکی و فن آوری اطلاعات
EDUCATION: Masters: MBA –Marketing (Iran Management Institute) B.Sc.: Mechanic Engineering (Sari Azad University) Professional strengths: Design sales & Marketing strategy Familiar with B2B Market Familiar with international Business Familiar with international market like: MENA, CIS, East of Africa Familiar with Negotiation Method Well ability in Public relation (PR) Familiar with holding event, Exhibition and seminars Ability to persuade executives and business professionals Ability to determine success and failure of commercial enterprises Pre-qualification and selection of vendors & Supplier Presentation Familiar with All the Commercial Documents Any negotiation with vendors or suppliers for monetary profit Familiar with Integrated Communication Marketing Method (IMC) Core Competencies for Presentation in Universities International Business Negotiation PROFESSIONAL EXPERIENCE: Assistant Professor – IMI Assistant of Dr.Emadzadeh as one of the well-known professor in economy and international business in IMI – i present part of course and be in touch with student and final evaluation. Preparing presentation file and looking for newest sources. MP98 – Business Development Consultant As consultant support French company called MP98 in Oil and Gas Iran market to develop their activities and penetrate in Iran. Supporting registration in Oil and Gas’s AVL , attending in Tenders , fix appointment with Iranian companies , etc. Farab industrial Group -Business Developing Manager – (Since 2015) Experience Marketing and analyze B2B overseas market like CIS, MENA and East of Africa. Finding marketing strategy method to penetrate and take part share market. Perform and coordinate all foreign commercial affairs such as sourcing, corresponding, negotiating, ordering, Masnouat Felezi Sangin (Qamar Al Sanaeh) – Business Developing Manager (2013- 2015)- (Oil & Energy)- Basra-Iraq Experienced marketing and business development professional with 2 years of proven experience in Oil & Gas especially in Iraq & Iran Market. Possess excellent Marketing, Sales Management, Business Development, Administration, Client Relationship & to be familiar with registration methods of well-known EPC companies like Shell, Petronas, Saipem, Worley Parson, Eni , Hyundai,… Farayand Bokhar- procurement Expert (2008-2013)-(Oil & Energy)-Iran Procurement experience includes Pre-qualification and selection of vendors and sub-contractors, sourcing of materials and equipment; Review of vendor’s offers from technical (preliminary) and detailed commercial point of view, Negotiations, Order placement, Expediting and positioning the goods on site as per EPC project schedule. Also, proactively liaise, co- ordinate with clients, 3rd. party Inspection agencies, suppliers and service agencies during all phases of project execution in, Refinery, Energy, Heavy Engineering and manufacturing industries. Types of contracts have included EPC, LSTK, and General Services. Publications: Asia financial newspaper: International etiquette Asia financial newspaper: occupation on Iran Post-Sanction Asia financial newspaper: Money psychology Forsat Emrooz: MBA the magic stick Languages skills: English- Fluent Persian-mother language Training Negotiation Skills: Tehran University (Short course) LC: IMI institute (Short course) Marketing: Trade Promotion Organization of Iran (Short course) Commercial correspondence: Mojtama Fani Tehran (Short course) Personal Details: Name: Farshad Alamian Date of Birth: 11/Mar/1980 Employment Status: Full time Marital status: Married Computer skills: Microsoft office software AutoCAD
افشین صمدیان - تخصص : مدیر توسعه بازار و بازاریابی با بیش از 15 سال تجربه همکاری با شرکت های مختلف خارج از ایران . تحصیلات : دارای مدرک مدیر بازاریابی دیجیتال و آژانس تبلیغاتی معتبر از شرکت Hubspot - دارای مدرک مدیریت بازاریابی دیجیتال institute marketing didgital - دارای مدرک متخصص google analytics - فوق لیسانس مارکتینگ از موسسه معتبر CIM انگلستان - لیسانس مهندسی نرم افزار - سابقه فعالیت : تدریس دروس تخصصی بازاریابی دیجیتال در مدرسه ایده - مدیر توسعه بازار و بازاریابی شرکت blue sea foodstuff در دبی - مدیر بازاریابی شرکتAlfardan Exchange در دبی - مدیر بازاریابی شرکت تبلیغاتی Apadana Adv در دبی - تدریس دروس تخصصی نرم افزار های MCAD در شرکت NEW HORIZONS در دبی - برنامه نویسی بانک صادرات ایران در دبی
حمید روستا - متولد 1359 شهر شیراز - روزنامه‌نگار و مشاور رسانه‌ای سازمان‌ها - سردبیر نشریه ره‌نامه توسعه (ارگان رسمی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق) - سردبیر روزنامه کسب و کار - معاون سردبیر هفته‌نامه همشهری تندرستی - مسئول امور بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - مدیر سایت خبری اقتصاد امروز - مدرس دوره‌های آموزش - روزنامه‌نگاری در دانشگاه علمی و کاربردی - مشاور و مجری امور رسانه‌ای و تبلیغاتی وزارت صنایع و معادن، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بانک‌های پارسیان، کشاورزی، توسعه صادرات، شهر، تجارت، رفاه کارگران، توسعه تعاون، صنعت و معدن، خاورمیانه، مسکن، کارآفرین، مهر اقتصاد، بیمه‌های البرز، ایران، سرمد، کوثر، کارآفرین، سازمان ملی استاندارد، شرکت هواپیمایی هما، سازمان عتبات عالیات، سازمان هلال احمر، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شرکت خودروسازی راین، شرکت نیلپر، موسسه‌های آموزشی پارسه، اکسین، مدرسان شریف، جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌های تهران، الزهرا، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی، آزاد اسلامی واحد شیراز، انجمن مهندسی صنایع، انجمن مشاور مدیریت ایران و ...
شهرام حمیدی - تاریخ تولد 1352 متولد تهران - تحصیلات : لیسانس و فوق لیسانس جامعه شناسی . کارگاه های برگزار شده : جامعه شناسی تنها ، نمایش و جامعه برا اساس نظریه نمایشی اروینگ گافمن ، جامعه شناسی سینما و تحلیل جامعه شناسی فیلم های سینمایی ، جامعه شناسی ادبیات و تحلیل جامعه شناسی رمان ، روانشناسی اجتماعی با تحلیلی نمایشی ، فرد نقش جامعه ، تنهایی در جامعه و جامعه تنها ، معماری شهر من آدم را قبول داشت تحلیلی جامعه شناسی بر نوشته های سپهری ، نگاه ی جامعه به شناسی معماری ، نگاهی جامعه شناسی به رئالیسم سوررئالیسم و رئالیسم جادویی ، واقعیت و عبور از واقعیت
دکتر احمد پاکزاد - دانش‏ آموخته علوم ارتباطات اجتماعی (کارشناسی) - مدیریت شهری (کارشناسی ارشد) - برنامه ‏ریزی شهری (دکترای تخصصی) - دارای 25 سال سابقه فعالیت در عرصه ‏های بازاریابی، فروش، روابط‏ عمومی و تبلیغات - مشاور بازاریابی و فروش شرکت تلاونگ - قائم مقام مدیرعامل شرکت زرماکارون - مدیر هولدینگ شرکت‏های زرپخش - معاون ارتباطات گروه صنعتی و پژوهشی زر - مدیرکل روابط ‏عمومی بنیاد مسکن - مدیر روابط‏ عمومی و تبلیغات شرکت سرمایه ‏گذاری مسکن - صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر فصلنامه تخصصی فرهنگ ‏رسانه
سوابق تحصیلی: • کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی • دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی (PhD Candidate) - رتبه 1 آزمون ورودی دکتری تخصصی سال 1391 سوابق اجرایی: - مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال - مدیر اجرایی شرکت نوآوران جلوه های سگال - مشاور در اموربرنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی شرکت بازرگانی پیشرو سیاحت - مشاور در امور بازاریابی دپارتمان برنامه ریزی اقتصادی هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا - مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی شرکت شیشه و گاز (شوگا) - سرپرست پروژه ی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان شامل 33 واحد استراتژیک تجاری؛ 22 هتل پارسیان، 6 مرکز تفریحی، 2 آژانس مسافرتی، 1 شرکت بازرگانی، 1 مرکز آموزشی، و 1 مرکز فنی و مهندسی - فعالیت به عنوان مشاور و مدیر اجرایی در پروژه های تحقیقات و برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در سازمان های مختلف سوابق تدریس: • مدرس دروس مدیریت استراتژیک- بازاریابی و مدیریت بازار - روش تحقیق در مدیریت-مبانی سازمان و مدیریت- تحلیل و طراحی سیستم ها و ...- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال • مدرس دوره های تخصصی بازاریابی - دوره های مدیریت برند، برنامه ریزی بازاریابی، و تحقیقات بازاریابی- مدیران و کارشناسان مجموعه هتل های پارسیان - دوره ی مدیریت برند - مدیران و کارشناسان شركت توسعه خدمات رفاهي پرديس ايرانيان (مجموعه ارم، توچال، چمران، جماران( - و ... • مدرس چندین دوره ی آموزشی روش پژوهش و گزارش نویسی علمی - موسسسات آموزش عالی آزاد • مدرس سمینارهای آموزشی: - کارگاه آموزشی " رفتار مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی" - هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین ‏المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی - وزارت صنعت، معدن، و تجارت - سمینار آموزشی " بازاریابی دیجیتال در صنعت هتلداری و گردشگری؛ نگرشی تازه به افق های نوین تحول" – مجموعه هتل های پارسیان - سمینار آموزشی " سیستم های انگیزشی هدایای تبلیغاتی و چاشنی های فروش با تمرکز بر صنعت گردشگری و هتلداری"- هلدینگ سیاحتی و مراگز تفریحی پارسیان - و ...

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
10,000,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *