مدلسازی و مجسمه سازی با برنامه ZBrush

(0 بررسی)
1,500,000 تومان
مجسمه-سازی-با-zbrush-مدرسه-ایدهl

درباره دوره

سرفصلهای اصلی دوره، بسیار فراتر و گسترده تر از موارد ذیل می باشد که با توجه به برگزاری دوره های مختلف و مرتبط با این دوره، سرفصلهای جدید و بیشتری به دوره افزوده خواهد شد. شرکت کنندگان در این دوره، توانایی لازم جهت شرکت در دوره های تخصصی تر و پیشرفته تر با عناوین دوره های دیگر را پیدا خواهند کرد تا بتوانند بر اساس علاقه و نیاز خود، در دوره های پیشنهادی مدرس دوره ثبت نام کنند. آشــنایی با دوره های طراحی و نقاشــی و آناتومی در طراحی، مدلســازی ســه بعدی با برنامه هایی همچون  Autodesk 3Ds Max   و یا  Autodesk Maya ، الزامی نیست اما دانش اولیه و یا تسلط دانشجو بر این موارد، می تواند در یادگیری وی تاثیر مضاعف داشته باشد.البته بر اساس متد آموزشی استاد مربوطه، همه موارد به تناسب نیاز و بر اساس روشی خاص، به دانشجویان منتقل خواهد شد. استفاده از قلم نوری و یا داشتن قلم نوری برای شرکت کنندگان الزامی نیست.  قلم نوری، یک ابزار تســریع کننده و راحتتر برای ایجاد مدل ســه بعدی در محیط ZBrush  است اما الزامی نیست و با Mouse هم میتوان مدلهای بسیار مطلوب و منحصربفردی را ایجاد کرد.

 

توانایی دوره و ضرورت کاربرد آن و طیف مخاطب:

آموزش مدلســازی کاربردی هنرجو جهت ســاخت مجســمه، کاراکتر، بازسازی آثار تاریخی، خروجی Render متناسب و اصولی، آشنایی با اصول دریافت خروجی برای ساخت و اجرا بصورت پرینت سه بعدی

 

 

سرفصل/ محتوای دوره

  •  آشنایی با شرکت Pixologic و برنامه ZBrush
  • آشنایی کامل با Interface User برنامه ZBrush و نحوه کار با پنلهای مختلف
  • آشنایی با LightBox و بکارگیری آن
  • نحوه ساخت و ایجاد مدل سه بعدی ساده
  • آشنایی با فرمان Divide و متدهای بکارگیری ان
  • آشنایی با روشهای ذخیره سازی پروژه و مدلها
  • مدیریت Document در محیط ZBrush
  • مدیریت Interface User در محیط ZBrush
  • آشنایی با پنل Subtool و فرمانهای موجود در آن و مدیریت SubToolها
  • آشنایی با انواع Brush و مدیریت آنها
  • آشنایی با مفاهیم Symmetry و Transformation
  • آشنایی با PolyPaint
  • آشنایی با Mask و روشهای مختلف بکارگیری آن در صحنه
  • آشنایی با پنل Deformation و فرامین موجود در آن
  • آشنایی با پنل Draw و فرمانها و امکانات آن
  • آشنایی با Material و نحوه اعمال آن به SubTool های مختلف
  • آشنایی و بکارگیری Alpha در مدلسازی

 

پیش نیاز دوره و حداقل شرایط شرکت کنندگان:

• الزامی: آشنایی کامل با ۱۰ Windows
• اختیاری: آشنایی مقدماتی با طراحی و نقاشی دستی و آشنایی با یکی از دو نرم افزار  ۳DS Max و یا Maya و موتورهای رندر مورد استفاده در این برنامه ها

خروجی دوره

تسلط کامل بر ابزارهای آموزش داده شده در برنامه ZBrush ، توانایی مدل سازی سه بعدی، کاراکتر و یا مجسمه های دلخواه بر اساس اصول استاندارد جهانی


نام استاد : اسفندیار عبادی

تعداد جلسات دوره : ۲۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۵/۱۲ – ۹۸/۵/۱۴

زمان برگزاری دوره : شنبه ها ساعت ۱۰ الی ۱۳ – دوشنبه ها ساعت ۱۰ الی ۱۳

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 60 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

20 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,500,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *