طراحی هویت سازمانی

1,000,000 تومان
طرح علمی جامع

طراحی هویت سازمانی

 

درباره دوره

هویت یا طرح جامع بصری یک سازمان قواعد و زیر ساخت‌های یک ارتباط روشن و شفاف بصری است که یک سازمان را بطور منسجم و یکپارچه به نمایش در می‌آورد. بازتاب کاملی است از آنچه یک شرکت دارد، می سازد، اجرا میکند و می‌گوید. طرح جامع بصری فقط نشانه، لوگو تایپ یا امضای سازمان نیست. بلکه عامل مشترک بصری است که همه ارکان یک سازمان را در بیرون و داخل آن پیوند می‌زند. هدف از ارائه هویت تصویری یکدست و یکپارچه، ایجاد تصویر خاص و مثبت در ذهن عموم و نیز حفاظت از هویت بصری شرکت است. طرح جامع بصری یادآوری مستمر و ثابت است از چهره یک سازمان که در همه جا قابل رویت و انگیزه بخش است. طرح جامع بصری بیان تصویری شخصیت، اعتبار و شیوه کار یک سازمان است. هویت بصری کار و کسب یک سازمان و بیانگر ارزشها و نمایش حرفه ای بودن سازمان و تعهد آن به بالاترین استاندارهای بین المللی است.

هویت جامع بصری ایجاد تصویری متحد و یکدست از سازمان می‌نماید. از نشانه و اوراق اداری گرفته تا تابلوهای راهنما، از بدنه ماشین‌های توزیع کالا تا سبک و سیاق تبلیغات همه جا آگاهی نسبت به سازمان را افزایش می‌دهد و در نهایت کار و کسب را رونق می‌بخشد. هویت بصری جامع ابزاری نیرومند است که با سرمایه‌گذاری روی آن، نام تجاری سازمان  یا محصول آن قدرت و اعتبار و ارزش افزوده پیدا میکنند.

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • ساختار نشانه استاندارد سازی نحوه استفاده نشانه ، واریاسیون‌ها، رنگبندی، ,Negative,Positive ,(Gray Scale)
  • تک رنگ، Background , Hot Stamping های مجاز
  • استاندارد سازی رنگهای اصلی و فرعی سازمانی، سیستم‌های Coding  Pantone
  • استاندارد سازی مهرها  (Stamps)
  • استاندارد سازی شعار(Slogan)
  • استاندارد سازی فونت‌های مورد استفاده
  • استاندارد سازی و یکپارچه سازی مجموعه اوراق اداری، سربرگ‌ها، اوراق فکس، کارت‌ها، فولدرها، پاکت‌ها، لیبل‌ها، یادداشت‌ها، گزارش‌ها، تگ‌ها، Name Badges,Applications,Greetings چارت‌ها، جداول، دیاگرام‌ها و نقشه‌ها و…..
  • استاندارد سازی و یکپارچه سازی ساختار آگهی‌ها و تبلیغات، بروشورها، تقویم‌ها و سایر ملزومات  (Reminders) و…..
  • استاندارد سازی و یکپارچه سازی ساختار تبلیغات الکترونیک، وب سایت، مالتی مدیا، Screen Saverو…..
  • استاندارد سازی و یکپارچه سازی ساختار چهره محیطی، ساین بردها، استندها، هویت نمایشگاهی، غرفه‌ها، اتومبیل‌ها، لوازم و لباس‌های کار و پرچم ها و بنرها و….

 


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۱۴

زمان برگزاری دوره : یکشنبه ها ساعت ۱۴ الی ۱۷

ویژگی های دوره

  • عناوین 0
  • امتحانات 0
  • مدت 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجویان 0
  • گواهی بله
  • ارزیابی ها بله
برنامه درسی خالی است
آواتار نویسنده
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیازها

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 Stars
0%
4 Stars
0%
3 Stars
0%
2 Stars
0%
1 ستاره
0%
1,000,000 تومان

یک دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *