طراحی نشانه ( لوگو )

(0 بررسی)
1,200,000 تومان
طراحی-نشانه-آموزشگاه-هنری

طراحی نشانه ( لوگو )

درباره دوره

اولین چیزی که در هویت بصری توجه را به خود جلب می‌کند، لوگو یا نشانه است. مهم‌ترین کارکرد نشانه، به معنی هرگونه تصویری که مفهومی خاص را برای بیننده تداعی می‌کند، این است که نشانگر تمایز و منحصربه‌فرد بودن باشد.

کسب‌وکارها و برندهای مختلف سعی می‌کنند خود را با استفاده از نام‌ها و نشانه‌های مختلف در نگاه مخاطبانشان متمایز کنند. همین است باعث شده طراحی نشانه در دنیای پررقابت کسب‌وکارها به موضوع مهمی تبدیل شود. هرچه باشد، این نشانه‌ها هستند که قابلیت تشخیص و شناسایی برندها را به مخاطبان می‌دهند. لوگو مانند امضای شخصی است و گاهی، با در نظر گرفتن ارزش برند، می‌تواند ارزش بسیار بالایی پیدا کند. بنابراین طراحی آن را باید به افراد متخصص سپرد.

شما برای تبدیل‌شدن به متخصص در طراحی نشانه به آموزش و تمرین زیادی نیاز دارید. این امکان برای شما وجود دارد که پس از کسب مهارت‌های لازم برای این کار، به‌طور مستقل از افراد، شرکت‌ها و کسب‌وکارها سفارش طراحی بگیرید یا با مؤسسات طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی کار کنید.

دوره آموزش طراحی نشانه در مدرسه ایده به شما فرصت می‌دهد تا در کنار مربی باتجربه با اصول و ریزه‌کاری‌های این کار آشنا شوید و مهارت‌های خود را به سطح افراد متخصص و حرفه‌ای ارتقا دهید. شما با شرکت در این دوره یاد می‌گیرید که در طراحی نشانه باید به چه نکاتی توجه داشته باشید و از چه روش‌هایی برای ارائه طرحی باکیفیت و تأثیرگذار استفاده کنید.

 

مخاطبان دوره 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان طراحی گرافیک و رشته‌های مرتبط
  • طراحان گرافیک، شاغلان مؤسسه‌های طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی
  • افرادی که با طراحی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • آشنایی با نشانه‌ها، تاریخچه و انواع نشانه
  • روابط متقابل فرم‌ها در جهت خلق طراحی نشانه
  • شناخت فضای مثبت و منفی
  • شناخت قابلیت‌های انواع کادرها (مربع ، مثلث و دایره) و انواع خطوط
  • نشانه‌های انتزاعی (هندسی و آزاد)
  • انواع شیوه‌های استیلیزاسیون (خط، سطح و حجم)
  • نشانه‌های تصویری (شمایلی، استعاری و انتزاعی)
  • طراحی پیکتوگرام
  • کاربرد نقوش و رنگ در طراحی نشانه
  • شناخت انواع ابزارها و روش‌ها در خلق و طراحی انواع نشانه‌ها
  • درک و خلق مفهوم در طراحی نشانه
  • تلفیق نشانه با نوشته (لوگوتایپ)
  • نشانه نوشته و انواع آن به لحاظ فرم و کارکرد
  • تعاریف، پیشینه و انواع سرلوح
  • تمایز سرلوح (نشانه نوشته عنوان نشریات) از دیگر نشانه‌های نوشتاری
  • اجرای پروژه طراحی از اتودهای اولیه تا اجرای نهایی و ارائه

 

سبک برگزاری دوره

کلاس‌های طراحی مدرسه ایده معمولاً پروژه‌محور هستند و شما همۀ موضوعاتی را که در کلاس یاد می‌گیرید از همان ابتدا روی پروژه منتخب خود یا پروژه مشترک کلاس اجرا می‌کنید. این تمرین‌های کلاسی به شما کمک می‌کند آموزه‌های کلاس را در کار عملی تجربه کنید و اشکالات و نقاط ضعف خود را با راهنمایی‌های مدرس رفع کنید.

شما در پایان دوره مجموعه‌ای از تمرین‌ها و آثار خود در دست دارید که میزان پیشرفتتان را طی دوره نشان می‌دهد.

 

خروجی دوره

در پایان این دوره، نمونه‌هایی از طراحی‌هایی را که در طول این مدت انجام داده‌اید در دست دارید و می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان نمونه کار (پورتفولیو) به سفارش‌دهنده‌ها معرفی کنید. آموزش‌های این دوره مهارت شما را در طراحی نشانه بالا می‌برد و به شما امکان می‌دهد با شرکت‌ها، صاحبان کسب‌وکار، آژانس‌های تبلیغاتی و یا مؤسسه‌های طراحی وارد همکاری شوید.

 

نمونه کار دانشجویان ایده

 

 


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۲۲

زمان برگزاری دوره : دوشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰


نام استاد : آرش سلطانعلی

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۱۲

زمان برگزاری دوره : جمعه ها ساعت ۱۰ الی ۱۳

 

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 1
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
آرش سلطانعلی - مشاور ارشد تبلیغات و برندسازی. استاد دانشگاه و نویسنده مقالات و کتاب های برندسازی -سال تولد: 1351 - محل تولد: تهران - تحصيلات : لیسانس گرافیک از دانشگاه ازاد اسلامی - فوق لیسانس مدیریت از دانشکده کسب و کار ایران مدیریت - فوق لیسانس مدیریت برند از دانشکده کسب و کار استانبول - دکترا استراتژی های پیشرفته بازاریابی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - كتب تاليف شده : با بزرگان تبلیغات ایران - ارزش مالی برند - طراحی هویت سازمانی - باهاوس، مدرسه ای مکتب ساز - مارکوس وایزبک - از دانه تا درخت - چگونه برندهای زنده خلق کنیم؟ - طراحی هویت برند - ایده های خلاق در برترین کمپین های تبلیغاتی جهان - برندسازی - سمت‌های اجرایی : مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول گالری ایده - مؤسس، صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات ایده - مؤسس و مدیرعامل آژانس برندینگ ایده - مشاور برند شرکت هواپیمائی آساجت - مشاور برند بانک تجارت - مشاور برند مد و پوشاک Unix - مشاور برند و طراح هویت سازمانی Lond Weil - مشاور برند پیشگامان توسعه ارتباطات - مشاور هیئت مدیره صندوق بورس ایده - عضو هیئت مدیره و عضوهیئت امنا مرکز ایپتا مرکز ایده، پیشرفت و تجارت ایرانیان - مشاور برند گروه کارخانجات آجر نسوز آذرخش - مشاور برند و طراح هویت سازمانی ایران خودرو - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فن آوران انرژی پاک - مشاور برند و طراح هویت سازمانی آسال لیزر - مشاور برند و طراح هویت سازمانی صنایع برق و انرژی صبا - مشاور برند و طراح هویت سازمانی فروشگاه های زنجیره ای K2 - مشاور تبلیغات شرکت فاضلاب تهران - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات جت های خصوصی فرست کلاس - مشاور تبلیغات، مشاور برند و طراح هویت سازمانی پروژه تجاری مگاپارس - مشاور برند و طراح هویت سازمانی همراه اول - مشاور برند و طراح هویت سازمانی رایتل - مشاور برند و طراح هویت سازمانی شرکت خدمات اول - مشاور و طراح هویت سازمانی سازمان مدیریت صنعتی - مشاور و طراح هویت سازمانی موسسه آموزش عالی مدیریت ایرانیان - مشاور هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تجارب تدریس : شیوه های اقناع در تبلیغات در دانشکده خبر - طراحی هویت سازمانی در دانشگاه انقلاب اسلامی - روشهای تولید تبلیغات رسانه ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی - اصول و مبانی مدیریت برند در مدرسه تبلیغات ایده و ... فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي: عضو رسمی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) از سال 1382 تاکنون - عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1376 تاکنون - عضو رسمی سازمان جهانی طراحان هویت سازمانی (ICID) از سال 1388 تاکنون - عضو رسمی انجمن روابط عمومی ایران از سال 1380 تاکنون - عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از سال 1391 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری و دبیری سمینارها و سخنرانی ها و ورکشاپ‌های متعدد آموزشی از 1379 تاکنون - برنامه‌ریزی و برگزاری اولین نمایشگاه هویت‌سازی برند در ایران 1389 - برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و تجاری از 1379 تاکنون - مدیر انتشار مجموعه کتاب های مستندنگاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی از 1392 تاکنون - مدیر برگزاری بیش از 70 نمایشگاه هنری از 1388 تاکنون - سخنرانی در زمینه برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات از 1388 تاکنون - مشاور علمی نهمین کنفرانس بین المللی برند 1393 - دبیر نخستین جشنواره تبلیغات ایران، اسب های بالدار 1393

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,200,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *