شناسایى و تحلیل بازار (بازارشناسى)

1,200,000 تومان
شناسایی-و-تحلیل-بازار-مدرسه-ایده

شناسایى و تحلیل بازار (بازارشناسى)

 

درباره دوره :

هر حرکتى که با شناخت اصولى همراه باشد، با موفقیت بیشترى همراه مى شود. پس شما بایـد تلاش کنید بازار کسب وکار خود را به خوبى بشناسید. این شناخت به شما کمک مى کند تا بتوانید دغدغه هاى خارج از محیط سازمان را به خوبى مدیریت کنید و با شناخت کامل از کلیۀ فرصت ها و تهدیدهاى بازار به آن وارد شوید و مـوفقیت خود را تضمین کنید. با شرکت در این دوره که یکى از زیرمجموعه هاى دوره هاى جامع مدیریت تبلیغات و بازاریابـى است، با مفاهیم شناسایى و تحلیل بازار آشنا مى شوید .

 

مـخـاطـبـان دوره :

  • دانشجویـان و فـارغ التحصیلان مدیریت، بـازاریابـى و رشته هاى مرتبط
  • افراد فعال در حوزه تحقیقات بازار
  • مشاوران کسب وکار
  • افرادى که با شناسایى و تعریف بازار کسب وکار سروکار دارند یا به آن علاقه مندند

 

سـرفـصـل و مـحـتـواى دوره :

  • بازارپردازى تعریف و مفهوم
  • تشریح فرآیند جامع بازارپردازى ( Marketing Tota  ) و ارکان آن
  • ارتباط بازارشناسى با بازارپردازى Marketing
  • آشنایى با فرایند STP ( بخش بندى، تعیین بازار هدف، جایگاه سازى )
  • آشنایى با آمیختۀ بازار (۴P)
  • تشریح فرآیند بازارشناسى و گام هاى عملیاتى آن
  • بازارپردازى پس از بازارشناسى

 

سـبـک بـرگـزارى دوره :

تدریس و تمرین عملى همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 

خــروجـــى دوره :

در پایان این دوره مى توانید به واسطۀ آشنایى با مـفهوم و جـایگاه بازارشنـاسـى و بازارپردازى ( Marketing ) و با استفاده از ابزارهاى معرفى شده در دوره، فرصـت ها و تهدید هاى بازار کسب وکار موردنظر خود را شناسایـى و تحلیل کنید و براى کار در حوزه بازارپردازى و مدیریت بازار آماده مى شوید.

 


نام استاد : دکتر احمد پاکزاد

تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه ۳ ساعته

تاریخ شروع دوره : ۹۸/۷/۲۶

زمان برگزاری دوره : پنجشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۲۰

ویژگی های دوره

  • درس 0
  • آزمونها 0
  • مدت زمان 30 ساعت
  • سطح مهارت همه سطوح
  • زبان فارسی
  • دانشجو 0
  • گواهی نامه بله
  • ارزیابی بله

10 weeks مورد تا پایان باقی مانده است.

برنامه درسی خالی است
دکتر احمد پاکزاد - دانش‏ آموخته علوم ارتباطات اجتماعی (کارشناسی) - مدیریت شهری (کارشناسی ارشد) - برنامه ‏ریزی شهری (دکترای تخصصی) - دارای 25 سال سابقه فعالیت در عرصه ‏های بازاریابی، فروش، روابط‏ عمومی و تبلیغات - مشاور بازاریابی و فروش شرکت تلاونگ - قائم مقام مدیرعامل شرکت زرماکارون - مدیر هولدینگ شرکت‏های زرپخش - معاون ارتباطات گروه صنعتی و پژوهشی زر - مدیرکل روابط ‏عمومی بنیاد مسکن - مدیر روابط‏ عمومی و تبلیغات شرکت سرمایه ‏گذاری مسکن - صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر فصلنامه تخصصی فرهنگ ‏رسانه

نظرات

میانگین امتیاز

0
0 امتیاز

جزئیات امتیاز

5ستاره
0%
4ستاره
0%
3ستاره
0%
2ستاره
0%
1ستاره
0%
1,200,000 تومان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *